Was dat het? Dan ga ik ervan uit dat deze 'klacht' afgehandeld is en dat jouw eigen bagger stopt. Zo niet, dan... <tromgeroffel en dreigement>. Dus.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
onzin zal nooit veranderen laat iedereen gewoon heen doen. Het is maar internet...
okquote:Op donderdag 24 november 2005 19:11 schreef Stofje het volgende:
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.
thanks!quote:
Ja, hoop bagger vanavondquote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Allejezus, wat een lijst gesloten topics.
Jij kopt ze wel erg makkelijk in, zou een contract bij Ajax niet iets voor je zijn?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
nee joh!
er is een stuk minder bagger in ONZ!
eeey sjorsquote:Op donderdag 24 november 2005 23:16 schreef knowall het volgende:
[..]
Jij kopt ze wel erg makkelijk in, zou een contract bij Ajax niet iets voor je zijn?
Kan jij / kunnen jullie niet gewoon opzouten uit de ONZfb?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
eeey sjors![]()
ajax doet niet aan vrouwen voetbal helaas
je kunt ook zelf hier wegblijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Kan jij / kunnen jullie niet gewoon opzouten uit de ONZfb?
Dan trappen ze me eruit.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
je kunt ook zelf hier wegblijven
Paultjuhhh, flikker eens op.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:19 schreef blauw_muisje het volgende:
[..]
je kunt ook zelf hier wegblijven
Ik dan geen banaanvragen meer kan doen voor sujetten zoals jij...quote:
ow sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 23:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik dan geen banaanvragen meer kan doen voor sujetten zoals jij...
Dat weet jij, dat weet ik, nu nog iemand die het de spelers duidelijk maakt.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef blauw_muisje het volgende:
ajax doet niet aan vrouwen voetbal helaas
Je had nog leuke creatieve ideen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hee Snakey ... Waarom gooi je deze op slot? Hier geen draaien vrouwen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |