kom jij uit het westen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:58 schreef cyberstalker het volgende:
Hou het maar bij Nederlands, dat Engels gaat je zo te zien niet helemaal goed af.
bij deze, een uitnodiging!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:01 schreef knarfmk1 het volgende:
ik ben een zogenaamde west-fries, en daarbij een westerling, is dat ook goed?
Je bedoelt je klompen, neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef knarfmk1 het volgende:
wouw! ik ga mijn schoenen alvast poetsen
als je maar gekleurd komt, vind ik alles goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:05 schreef knarfmk1 het volgende:
wouw! ik ga mijn schoenen alvast poetsen
ja na mijn schoenen poets ik mijn hoofd met schoensmeer, anders neem ik ook gelijk wel even wat pepernoten mee, hoef je zelf neit meer voor de versnapering te zorgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
als je maar gekleurd komt, vind ik alles goed
als dat zou kunnen, echt massive respect van mij naar jou toe!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef knarfmk1 het volgende:
[..]
ja na mijn schoenen poets ik mijn hoofd met schoensmeer, anders neem ik ook gelijk wel even wat pepernoten mee, hoef je zelf neit meer voor de versnapering te zorgen
oja, (bijna) gefeliciteerd!![]()
bijna bedankt!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef Jo0Lz het volgende:
Ja, bijna gefeliciteerd
Mooie 50 smiley
'quote:
Waar is je feestje dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef EL_REY het volgende:
[..]
'
aahh NJje moet komen, jij en ik zijn praktisch matties!
mag je bij de deur staan okee? ik maak voor jou als blanke graag een uitzondering!!
west amersfoort!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Waar is je feestje dan?
Lijkt me gezellig![]()
in principe zijn we allemaal blauwquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:34 schreef NJ het volgende:
Nee dank je.
Ik heb het niet zo op gekleurde mensen. Neem bijvoorbeeld die inconsequente kutblauwen die hier op het forum rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |