Volgens mij heet ze Manuela (Kormann).quote:Op woensdag 23 november 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Die meest rechtse van Zwitserland is inderdaad erg leuk.
Hou op!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
Net als z'n verhaal over de nieuwerwetse schoenen.
ja die jaquote:Op woensdag 23 november 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Die meest rechtse van Zwitserland is inderdaad erg leuk.
De voorpret. Over een paar dagen begint het serieuze sport-gedeelte.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef placebeau het volgende:
Is dit een SPT topic?
Linn heeft wel van Denemarken gewonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:55 schreef pfaf het volgende:
KUT! Linn heeft verloren!!!!![]()
En dan Zweden ook nog eens!
Ik heb er verstand van. Oostenrijk is verslagen, vanmorgen echter nipt verloren van Denenmarken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef pfaf het volgende:
Aaah, Nederland verloren.7-5
Vanavond tegen Oostenrijk, die zijn zojuist door de Russen ingemaakt. Daar moet wat inzitten dus.
Yup. Toernooispeelsters hè, moeten nog een beetje komen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef XL het volgende:
[..]
Linn heeft wel van Denemarken gewonnen.
Zwisterse dames gaan lekker inderdaad.quote:Mijn Zwitserse favoriete (rechts) heeft al twee keer gewonnen![]()
Planning gewijzigd, het komt om 9:30quote:
Zit inmiddels ook in de bieb... Geeft ook niet zoveel, het zijn de Noorse heren.quote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef pfaf het volgende:
Aargh, en ik zit geluidsgolven door te rekenen.
Neem je het voor me op XL?
Toch gewonnen, ze speelden erg aanvallend en agressief, dit leverde veel fouten maar ook mooie punten op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:19 schreef pfaf het volgende:
Zweden is live nu. Maar erg lekker spelen ze niet.
De Zwitsers stonden wel lang achter!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch gewonnen, ze speelden erg aanvallend en agressief, dit leverde veel fouten maar ook mooie punten op.
Nederland verspeelde een keurige voorsprong in de laatste 4 ends, maar Noorwegen en Zwitserland hebben in ieder geval ook gewonnen.
Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
om 9 uur Denemarken - Zweden live
Goed dat je het zegt! Ben toevallig thuis aan het werk, want ik wilde bittorent niet uitzettenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren?
Nu in ieder geval Noorwegen - Rusland live, Rusland komt het 7e end goed terug en Italie - Finland 12-0 al afgelopen.Zonde voor die kei-leuke Finse, maar Finland hoort niet in de A-poule.
Verder komt Nederland goed mee met de Zweden.
Nee dus.quote:
Tijdens de wedstrijden mag een coach niets doen hè.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef sr_firewire het volgende:
Rusland doet het ook niet goed zag ik.Jammer voor dat lekkere meisje !
Ontsla de coach zou ik zeggenDie dikke trol heeft een slechte invloed
En toch heeft ze een slechte invloedquote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijden mag een coach niets doen hè.
Ok.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En toch heeft ze een slechte invloed
ja dat klopt; dit is de Noorse selectie:quote:
ik mag Marianne zeggen.quote:
Ik ben al een paar noorse sites aan het doorploegen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef XL het volgende:
Grote vraag: Waarom speelt Linn niet?
quote:Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben al een paar noorse sites aan het doorploegen.
quote:aan weg over de als volgt curling - Noorwegen beetje op afstand moeten ik krijgen zegt dat lijkt beetje onbegrijpbaar dat niet Linn Githmark is tatt vanaf EM OL. Kan enige verklaarde?
quote:Dat kan misschien werken beetje rare , Ja. Maar een curlinglag is heel klein en kwetsbare. Daardoor moeten speel fungeren goed samen , beide op en neer buiten de treinrails. Dat kan veel gebeuren dat niet speel passen samen? Dan moeten men pakken de het meest rutinerte speel als past goed samen.
Wat ik er uit begrijp, is Linn gewoon een van de beste speelsters van Noorwegen, maar in plaats van om haar wordt een team rondom de 41 jarige Nordby ( die met die bril ) gebouwd. Linn past niet in haar plannen, of kan gewoon niet goed samenspelen met haar.quote:" dat kan veel gebeuren dat niet speel passen samen? Dan moeten men pakken de het meest rutinerte speel als past goed samen " Dat versnelling veel niet te veel bedoeling? Linn ben de het beste speel wij zijn , zelfs als zij niet heb gespeeld em. Waarom ben niet gemaakt gebouwd open om haar , inplaats van Dordi.
Als ik 41 was en een bril had zou ik ook jaloers zijn op Linn.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik er uit begrijp, is Linn gewoon een van de beste speelsters van Noorwegen, maar in plaats van om haar wordt een team rondom de 41 jarige Nordby ( die met die bril ) gebouwd. Linn past niet in haar plannen, of kan gewoon niet goed samenspelen met haar.
Misschien heeft Linn wel een e-mailadres, kunnen we het haar persoonlijk vragen...
Toeval!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
http://www.curling.no/gjestebok.php?action=
Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:57 schreef XL het volgende:
[..]
Toeval!
Wie zou dat nou weer gevraagd hebben![]()
Doe gewoon wat sfeerbeeldjes..... Misschien zit die mooie Zwitserse wel op de tribune, of helpt ze dadelijk aanmoedigen ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:49 schreef Remzz het volgende:
Ben ik thuis.... Is er nog weinig te cappen
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef Remzz het volgende:
Toch is het wel leuk om naar te kijken trouwens
Dat is het ook echt inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef Remzz het volgende:
Toch is het wel leuk om naar te kijken trouwens
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:52 schreef XL het volgende:
Dat curlinggastenboek loopt nog harder de sportbar!
Het is dus inderdaad een ouderwetse bitcherige vrouwenkwestie! We zullen het nooit begrijpen. Jammer.
Linn heeft gelijk, denk ik!
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:07 schreef WimNeeleman het volgende:
Leuk al die reacties van jullie te lezen. Wat Linn betreft kan ik je vertellen dat in Noorwegen de teams samengesteld worden door de nationale coach Ole Ingvaldsen. Dat in tegenstelling tot de meeste andere landen waar competities of play-offs gespeeld worden door vaste teams, die door de spelers zelf worden gevormd. Bij curlingteams is het belangrijk dat je een team hebt met goede spelers op de juiste plaats, maar ook dat de spelers goed met elkaar overweg kunnen. Je moet ten slotte een heel seizoen met elkaar op pad. Linn is inderdaad een prima speelster (en heeft nog meer kwaliteiten), want ze was in 2004 de skip van het juniorenteam dat wereldkampioen werd. Zoals het er nu voor staat verwacht ik geen veranderingen in het team voor de OS en de WK, dus zul je het met de anderen moeten doen, maar Marianne Rorvik is ook wel leuk.
Jammer dat jullie niet in de hal van de B-groep konden kijken, want bij de nieuwe curlinglanden loopt aardig wat 'curlingtalent' rond.
Vanavond nog de finale en de wedstrijd voor het brons bij de dames en daarna weer wachten tot de OS.
Veel plezier met kijken !
Wim Neeleman - Eurosport
quote:Op woensdag 14 december 2005 11:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat klopt; dit is de Noorse selectie:
Skip: NORDBY Dordi
Third: HASLUM Marianne
Second: RÖRVIK Marianne
Lead: HOLT Camilla
Alt: HOVRING Charlotte
Coach: GRAHN Sören
maar Marianne is ook
quote:Inhoud van ’De wereld draait door’ van dinsdag 7 maart. Live vanuit ’De Plantage’ om 19.00 uur bij de VARA op Nederland 3.
De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk.
Curling! Voor het eerst sinds 20 jaar gaan de Nederlandse curling-dames weer naar een wereldkampioenschap. Er leven veel vooroordelen over deze sport, aan de dames om dat recht te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |