Volgens mij heet ze Manuela (Kormann).quote:Op woensdag 23 november 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Die meest rechtse van Zwitserland is inderdaad erg leuk.
Hou op!quote:Op woensdag 23 november 2005 15:24 schreef pfaf het volgende:
Net als z'n verhaal over de nieuwerwetse schoenen.
ja die jaquote:Op woensdag 23 november 2005 15:22 schreef pfaf het volgende:
Die meest rechtse van Zwitserland is inderdaad erg leuk.
De voorpret. Over een paar dagen begint het serieuze sport-gedeelte.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:49 schreef placebeau het volgende:
Is dit een SPT topic?
Linn heeft wel van Denemarken gewonnen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:55 schreef pfaf het volgende:
KUT! Linn heeft verloren!!!!![]()
En dan Zweden ook nog eens!
Ik heb er verstand van. Oostenrijk is verslagen, vanmorgen echter nipt verloren van Denenmarken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:17 schreef pfaf het volgende:
Aaah, Nederland verloren.7-5
Vanavond tegen Oostenrijk, die zijn zojuist door de Russen ingemaakt. Daar moet wat inzitten dus.
Yup. Toernooispeelsters hè, moeten nog een beetje komen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:04 schreef XL het volgende:
[..]
Linn heeft wel van Denemarken gewonnen.
Zwisterse dames gaan lekker inderdaad.quote:Mijn Zwitserse favoriete (rechts) heeft al twee keer gewonnen![]()
Planning gewijzigd, het komt om 9:30quote:
Zit inmiddels ook in de bieb... Geeft ook niet zoveel, het zijn de Noorse heren.quote:Op maandag 12 december 2005 09:15 schreef pfaf het volgende:
Aargh, en ik zit geluidsgolven door te rekenen.
Neem je het voor me op XL?
Toch gewonnen, ze speelden erg aanvallend en agressief, dit leverde veel fouten maar ook mooie punten op.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:19 schreef pfaf het volgende:
Zweden is live nu. Maar erg lekker spelen ze niet.
De Zwitsers stonden wel lang achter!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Toch gewonnen, ze speelden erg aanvallend en agressief, dit leverde veel fouten maar ook mooie punten op.
Nederland verspeelde een keurige voorsprong in de laatste 4 ends, maar Noorwegen en Zwitserland hebben in ieder geval ook gewonnen.
Dat was toch gisteren?quote:Op woensdag 14 december 2005 02:34 schreef rubbereend het volgende:
om 9 uur Denemarken - Zweden live
Goed dat je het zegt! Ben toevallig thuis aan het werk, want ik wilde bittorent niet uitzettenquote:Op woensdag 14 december 2005 10:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat was toch gisteren?
Nu in ieder geval Noorwegen - Rusland live, Rusland komt het 7e end goed terug en Italie - Finland 12-0 al afgelopen.Zonde voor die kei-leuke Finse, maar Finland hoort niet in de A-poule.
Verder komt Nederland goed mee met de Zweden.
Nee dus.quote:
Tijdens de wedstrijden mag een coach niets doen hè.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:18 schreef sr_firewire het volgende:
Rusland doet het ook niet goed zag ik.Jammer voor dat lekkere meisje !
Ontsla de coach zou ik zeggenDie dikke trol heeft een slechte invloed
En toch heeft ze een slechte invloedquote:Op woensdag 14 december 2005 11:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijden mag een coach niets doen hè.
Ok.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
En toch heeft ze een slechte invloed
ja dat klopt; dit is de Noorse selectie:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |