ik mag Marianne zeggen.quote:

Ik ben al een paar noorse sites aan het doorploegen.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:05 schreef XL het volgende:
Grote vraag: Waarom speelt Linn niet?

quote:Op woensdag 14 december 2005 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben al een paar noorse sites aan het doorploegen.

quote:aan weg over de als volgt curling - Noorwegen beetje op afstand moeten ik krijgen zegt dat lijkt beetje onbegrijpbaar dat niet Linn Githmark is tatt vanaf EM OL. Kan enige verklaarde?
quote:Dat kan misschien werken beetje rare , Ja. Maar een curlinglag is heel klein en kwetsbare. Daardoor moeten speel fungeren goed samen , beide op en neer buiten de treinrails. Dat kan veel gebeuren dat niet speel passen samen? Dan moeten men pakken de het meest rutinerte speel als past goed samen.
Wat ik er uit begrijp, is Linn gewoon een van de beste speelsters van Noorwegen, maar in plaats van om haar wordt een team rondom de 41 jarige Nordby ( die met die bril ) gebouwd. Linn past niet in haar plannen, of kan gewoon niet goed samenspelen met haar.quote:" dat kan veel gebeuren dat niet speel passen samen? Dan moeten men pakken de het meest rutinerte speel als past goed samen " Dat versnelling veel niet te veel bedoeling? Linn ben de het beste speel wij zijn , zelfs als zij niet heb gespeeld em. Waarom ben niet gemaakt gebouwd open om haar , inplaats van Dordi.

Als ik 41 was en een bril had zou ik ook jaloers zijn op Linn.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat ik er uit begrijp, is Linn gewoon een van de beste speelsters van Noorwegen, maar in plaats van om haar wordt een team rondom de 41 jarige Nordby ( die met die bril ) gebouwd. Linn past niet in haar plannen, of kan gewoon niet goed samenspelen met haar.
Misschien heeft Linn wel een e-mailadres, kunnen we het haar persoonlijk vragen...

Toeval!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
http://www.curling.no/gjestebok.php?action=

Mijn naam is haas.quote:Op woensdag 14 december 2005 12:57 schreef XL het volgende:
[..]
Toeval!
Wie zou dat nou weer gevraagd hebben![]()

Doe gewoon wat sfeerbeeldjes..... Misschien zit die mooie Zwitserse wel op de tribune, of helpt ze dadelijk aanmoedigen ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:49 schreef Remzz het volgende:
Ben ik thuis.... Is er nog weinig te cappen

quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef Remzz het volgende:
Toch is het wel leuk om naar te kijken trouwens

Dat is het ook echt inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef Remzz het volgende:
Toch is het wel leuk om naar te kijken trouwens
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |