Ze hebben net in de bank plaatsgenomen. Er werd een filmpje ingestart. Het was een filmpje voor Lieske. Van haar vader.
Lieske barst in tranen uit....
Volgende filmpje is voor Chantal van haar zus. Ook Chantal is er emotioneel onder.
![]()
Volgende Flmpje is voor Roel. Moeder van Roel vertelt dt ze trots is op hem en veel achter de computer zit. En vertellen dat er een klein ongelukje is gebeurd vandaar het gips.
Roel: "wat is er met m'n moeder gebeurd dan" Ach ongelukje wordt er gereageerd uit de groep gevallen ofzo.
Lieske zegt vervolgens, ach warschijnlijk gewoon een autoo ngeluk ofzo. Heb je haar weer zegt Chantal daarop terug. Zelfs "stoere" Roel is enigszins emotioneel nu.
Na Naat (even gemist) Is Ingrid de volgende die een filmpje krijgt voorgeschoteld. Ooow.... wat leuk, roept ze uit na het filmpje. Ik sta achter je waar je ook bent en ben trots op je is wat ze te horen kreeg van haar moed
![]()
De moeder van Dido start in, Lieve,lieve lieve Dido. Ik wil even zeggen hoe verschrikkelijk trots ik ben dat jij m'n dochter bent. Daarna klinkt haar zusje. Dido is ook emotioneel
Bedankt Big brother reageert de groep.
Het is teveel om allemaal ineens mee te krijgen volgens Chantal. Je kijkt alleen maar of het goed met d'r gaat enzo, het verhaal ging eigenlijk langs me heen.
caps van Foreverblue
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.