abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 november 2005 @ 00:00:36 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32495791
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 22 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32495998
Roel is weer in de huiskamer gaan zitten. Ingrid komt ook even naar de huiskamer toe. "Wat is er in godsnaam aan de hand man", vraagt Roel. Nou eigenlijk niks, we horen geluid en dan moet ik lachen, de anderen vliegen daar dan op af, die willen weten wat er is. Ingrid laat vallen dat ze wel weet wat er is, maar dat ze verder niks zegt. Chantal komt nu om haar batterijen te verwisselen.
Chantal vraagt waarom iedereen steeds weg loopt. "Ja jullie komen oook steeds achter mij aan", zegt Rob.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32496092
Rob en Roel zijn nu op de kamer bij de meiden. Rob vraagt ze om alsjeblieft op de kamer te blijven nu en gewoon te gaan slapen, dan zien ze morgen wel wat er nou eigenlijk is. Ingrid is weer naar de keuken geglipt en probeert vanuit daar nog iets meer te weten te komen. Rob komt haar echter halen en neemt ook haar mee naar de slaapkamer. Dan geeft hij alle dames een nachtzoen (in de hoop dat ze echt op de kamer blijven).
pi_32496180
Roel probeert er nu ook vertrouwen in te hebben en zoekt zijn bed op. Rob kijkt nog even of de kamerdeur van de meiden dicht bljift en sluit nu ook de deur van de mannenkamer om te gaan slapen.
De meiden denken ondertussen dat ze alleen maar aan het geinen zijn en dat het geheim bij Joost ligt. "Wat zal Joost genieten dat hij een geintje heeft", zegt Chantal. Ingrid vraagt zich nu terecht af of Roel het wel weet. Dat hij daarom misschien zo achterdochtig is. Ja het is iets van Joost en Rob zegt Nathalie.
pi_32496232
Maar voor ons streamers is het nu dus duidelijk dat er meerdere opdrachten door elkaar heen lopen. Minimaal die van Dido en die van Joost&Rob.
pi_32498068
alles en iedereen slaapt zacht....

[ Bericht 78% gewijzigd door CartWOman op 23-11-2005 09:50:58 ]
tsja, wat moet ik dan.....
Fotoboek
pi_32498928
Alle bewoners hebben tot nu toe gewoon doorgeslapen. Af en toe waren er zaaggeluiden te horen op de meidenkamer. Zoals het er nu uitziet blijft het rustig tot om 6.00 uur de wekker af gaat voor weer een nieuwe werkdag voor de bewoners.

(wij gaan nu ook slapen )
pi_32499247
En de wekker gaat om stipt 06.00

Roel en Dido begroeten elkaar met een innige omhelzing en zoen en gaan daarna samen op de bank een bakkie doen.
pi_32499264
Joost, Ingrid, Roel, Rob, Dido en Lieske zijn wakker. Dido maakt zich op. Roel rookt een peuk. Joost zet thee.

Dido vraagt of je een-en-dertigen met een opdracht speelt of om geld

Ik versta het niet goed, maar er hebben meerdere mensen over Dido gedroomd
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32500029
Dido over Rob zingend : Aftrekken heeft ie niet geleerd en daarom is ie sexueel gefrustreerd
pi_32501699
Ingrid poest de hele muur van de douche.....Chantal is al een kwartier met de kranen bezig, tussen door 2 ramen gelapt...

Chantal: Owee als ik zaterdag op tv zie dat ze er een bende van maken( ze weet al dat ze weg moet??)
pi_32502669
Rob, Dido, Roel, Lieske en Joost zijn driftig bezig met het schillen van de aardappels. Om de stilte te breken doen ze een woordspelletje met DIER als onderwerp. Een bewoner geeft een cryptische omschrijving de anderen moeten dan raden welk dier er bedoelt word.

Ingrid en Chantal zijn nog steeds druk met poetsen in en rondom de badkamer.

Nathalie ligt ondertussen op de bank in de huiskamer te slapen.
pi_32505842
De werkploeg is inmiddels klaar met werken
Rob speelt een spelletje met Naat, Ingrid en Roel liggen op bed.
En de rest hangt een beetje rond..

Dido zegt, wat zijn jullie tekeer gegaan zeg. Het is echt superschoon.

Joost is z'n bed aan het opsieren, eerst de kaartjes met wijsheden... hij bestudeert deze nog even. Al snel volgen de foto's en brief van Brenda

[ Bericht 21% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 13:51:46 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32506932
Rob, Joost, Dido en Naat gaan een potje pokeren.
Dido en Naat moet nog wel even uitgelegd worden hoe het ook alweer precies zat.

Het blijft dus redelijk saai in het huis, hopelijk staat er wat te gebeuren vanavond met zoveel genomineerden.
pi_32507420
Volgens Naat is Ingrid wel volslank. Dido is iets minder dan slank volgens Rob. Was ik te dun dan volgens jou toen ik binnen kwam, vraagt Dido. Ja zegt Joost, toen je binnenkwam was je echt een lijk. Ik hou gewoon niet van dunne wijven.

Lieske en Chantal liggen inmiddels ook te slapen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 14:32:56 ]
pi_32509185
Chantal moet naar de DBK.

En Dido gaat ook maar even slapen, nou ja slapen. Ze gaat bij Roel liggen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 15:43:03 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 15:39:06 #17
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32509418

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32509467
Chantal roept Rob naar de DBK
pi_32509771
Chantal vertelt op de slaapkamer wat ze in de DBK te horen heeft gekregen.
Ze hadden gevraagd wat haar laatste droomdag zou zijn in het huis. Met mega installatie, Dinand en alle oude bewoners etc zou ze wel leuk vinden had ze gezegd.
ze geloven nu wel dat er watleuks gaat gebeuren vanavond. Ze willen ook direct zich op gaan tutten. Wat leuk! is een veel gehoorde kreet.
Naat denkt nu zeker te weten dat Chantal niet hoeft te vertrekken.

Werd nog gevraagd wat ze thuis zou doen als het een knallend feest moest worden. Champagne, muziek, mooie kleding, lekker hapjes komen oa voorbij

<stuk gemist>

Ingrid heeft het gevoel dat zij degene is die moet vertrekken. Dat gevoel wordt ook steeds erger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snaptnix op 23-11-2005 15:56:28 ]
pi_32510066
Rob en Joost hebben inmiddels ook in de DBK moeten vertellen wat hun laatste droomdag zou zijn in het huis.
Rob heeft het over dansen en films gehad.
Joost heeft de voorkeren van iedereen gecombineerd. Van Kane voor Chantal, lekker eten voor Rob, dansen voor Naat tot aan de joint voor Roel. Hij heeft aan iedereen gedacht. En het leek hem leuk om de hoogtepunten samen terug te kunnen kijken. Maar dat mag natuurlijk niet....
  woensdag 23 november 2005 @ 16:42:05 #21
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32511255
Roel heeft gezegd dat hij wel met een goed gevoel naar huis gaat als hij morgen weg moet, omdat hij al een paar weken met de hoofdprijs in bed ligt.

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32512337
Dido heeft voor de eerste keer toegegeven ook verliefd te zijn op Roel (tegen naat)
pi_32515564
Iedereen ligt in de slaapkame te wachten op wat komen gaat. Behalve Rob en Joost, die zijn druk met het exit diner bezig. (Kaasfondueen en een raclette set zijn aanwzig.: aldus Talpa)

Ze worden enigszins ongeduldig en hebben honger. Ingrid vraagt hoe lang het nog duurt. Rob reageert enigszins gepikeerd en meld dat ze nog 10 minuten moeten wachten.
pi_32516439
Het exit diner kan gaan beginnen!
Kaasfondue met kaas op top kwaliteit bereid, volgens Rob.
De attributen op jullie bord komen nog van pas later, voegt Joost nog toe.

*proost!*

by trevanian
  woensdag 23 november 2005 @ 20:00:04 #25
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32516961
Er wordt stevig in de fondue pan geroerd, iedereen geniet ervan. Chantal en joost bespreken hun favoriete eetgelegenheid, Dido stikt nagenoeg in ingeslikt stuk brood. Rob heeft in Nigteveld geholpen in een restaurant. Chantal vindt het de heerlijkste kaas die ze ooit opheeft.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  woensdag 23 november 2005 @ 20:08:49 #26
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517249
Joost gaat vanavond zijn geheim onthullen, hij heeft 24 uur zijn mond gehouden en Chantal prijst hem daarvoor. hantal dnekt dat Froger komt, zijn vond de reallifesoap niks. Nathalie en Chantal praten lekker dwars door elkaar heen, het gesprek is een beetje moeilijk te volgen. Ze praten over het blok en wie het gewonnen heeft. Chantal denkt dat een van de relaties uit het blok op de klippen is gelopen: "geselliighh".
Joost gaat de eerste verrassing pakken. Ingrid vraagt of als zij er morgen uitgaat dat iedereen normaal mee opstaat. De verrassing van Joost bestaat uit 2 extra flessen wijn. Voor Lies mogen ze grove grappen maken als ze er morgen soms uitmoet.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:12:19 #27
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517335
Joost en Rob verlaten het gezelschap. Ze gaan een showtje opvoeren en een liedje brengen. Joost gaat zich in de badkamer omkleden. Joost komt op met muziek. iedereen moet blijven zitten.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:21:23 #28
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517621
"Joost, ben je er klaar mee", stem in de badkamer. Sexbom - Tom Jones, nou Jost, leef je uit.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:24:17 #29
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517707
Cooling-down - er wordt gevingergymnastiekt. Iedereen krijgt een vingerdopje, er wordt nu collectief gewapperd. Wesley laat iedereen nu "luchtäardappelsschillen. Sorry, maar ik stop er nu mee, zoveel leut kan ik niet aan.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:27:53 #30
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517802
Ja Roel, je wordt er nog moe van ook, maar ja, ademhalen is ook inspanning. Wesley vraagt iedereen te blijven vingeren. chantal kwaakt wat af, de oefingen krijgen een ietwat ranzig karakter. Chantal heeft de avond van haar leven. Wesley verdwijnt naar de badkamer.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:32:33 #31
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32517935
Chantal vindt Joost erg irritant en toch houdt zij het al 13 weken met hem uit. Wat een gek !. Lies dacht dat een van de oefeningen iets met een koekenpan te maken had, terwijl de anderen haar duidelijk proberen te maken dat het hier een door Brenda toegepaste handeling betrof.
Het gesprek aan tafel gaat over het dilemma van Ingrid hoeveel koekjes zij moet bestellen bij de bakker. Nathalie lost dit op door te zeggen : "geef er maar 20". Daar had Ingrid nog niet aan gedacht.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:35:28 #32
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518018
Ondertussen verkleedt Joost zich in gala. Aan tafel gaat het ondertussen over onderverhuur. Het gaat ook over de Shell en de huren die er voor huizen wordne betaald in A'dam. Dido vraagt wat dat is , Shell. Muziek.
Joost komt op met het Dorp van Sonneveld.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:37:15 #33
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518073
Er is duidelijk niet gerepeteerd, BB draait d emuziek in de kamer maar joost hoort niks in debadkamer. Chantal krijst nog ff "Joost, je moet singe". De 2e poging lukt iets beter.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:40:10 #34
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518168
En we zingen weer. allemaal een ander ritme, maar toch . . Joost zingt door, Chantal is tot tranen toe ontroert. "De schat" klinkt uit de dameskelen, doelend op de pogingen van Joost. Het refrein !
  woensdag 23 november 2005 @ 20:48:34 #35
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518459
Joost vertelt een sprookje, gestoken in het pak van Rob en de daas van BB. Het sprookje vereist enige medewerking van de tafelgenoten. Het wordt Roodkapje in de context van 2005 . Mama Chantal had een kindje Ingrid. Blijkt INgrid toch cocaïneverslaafde te zijn. 't is maar een eng verhaal met junks en ongure types. Ingrid moest van mama Chan een boodschap doen en komt de ouwe zemelaar tegen. Zij trapt niet in de trucks van de ouwe zemelaar en loopt door, nadat zij de oz ondertussen wel het adres van oma had verteld. Ingrid vindt in haar zak nog een joint en vraagt in een kraakpand om een vuurtje. Dat hebben zij niet maar zij verwijzen Ingrid naar een doorzonwoning waar Roeland woont. Die staat de ramen te lappen en geeft haar een vuurtje. Op de hoek van de straat zag zijn een zilveren cabrio aankomen met een heel kakkerig typ erin. Die rijdt door een plas net als Ingrid daar loopt. Ingrid smijt de afwasborstel tegen het hoofd van de mevrouw in de cabrio, die Dido heette. Die parkeerde de cabrio voor de doorzonwoning. Ingrid loopt het bejaardenhuis binnen waar ee "vrolijke" receptioniste zit.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:53:23 #36
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518647
Die heet toevallig Nathalie en vraagt als toegangsprijs de fles champagne die zij ter plaatse oplebbert. Ingrid loopt door de gang naar de woning van oma, maar daar ligt iemand iin bed met de stem van de oz. Nou, het hele verhaal van ogen , oren enz. De oz greep Ingrid en duwde haar op de grond. Daar zag zij haar oma onder het bed liggen. De receptioniste Nathalie komt binnen en rukt de oz van Ingrid af. Ingrid trok Oma Lies van onder het bed, waarop die vroeg wat Ingrid gvd op de vrije dag van oma kwam doen. Einde verhaal, de oz loopt met oz weg., richting doorzonwoning. Heeel leeeuuk Joost.
  woensdag 23 november 2005 @ 20:57:55 #37
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_32518808
Duet Joost / Rob, op de wijs van Het Dorp van Sonneveld. Iedereen wordt genoemd, Chantal pinkt een traan weg, Nathalie nog een glas champagne. Ingrid huilt ook. Trouwens, . . Nathalie ?
Refr.: Maar morgen is de tijd gekomen dat een van ons naar huis zal gaan. Het was mooi, zo is het leven, we hebben het hier gewoon gedaan.
Tot slot krijgen alle genomineerden het fotoboek van BB.

Changé.
pi_32521098
Alle genomineerden krijgen nu filmpjes te zien van hun familie en vrienden
pi_32521204
Ze hebben net in de bank plaatsgenomen. Er werd een filmpje ingestart. Het was een filmpje voor Lieske. Van haar vader.
Lieske barst in tranen uit....

Volgende filmpje is voor Chantal van haar zus. Ook Chantal is er emotioneel onder.

Volgende Flmpje is voor Roel. Moeder van Roel vertelt dt ze trots is op hem en veel achter de computer zit. En vertellen dat er een klein ongelukje is gebeurd vandaar het gips.
Roel: "wat is er met m'n moeder gebeurd dan" Ach ongelukje wordt er gereageerd uit de groep gevallen ofzo.
Lieske zegt vervolgens, ach warschijnlijk gewoon een autoo ngeluk ofzo. Heb je haar weer zegt Chantal daarop terug. Zelfs "stoere" Roel is enigszins emotioneel nu.

Na Naat (even gemist) Is Ingrid de volgende die een filmpje krijgt voorgeschoteld. Ooow.... wat leuk, roept ze uit na het filmpje. Ik sta achter je waar je ook bent en ben trots op je is wat ze te horen kreeg van haar moed

De moeder van Dido start in, Lieve,lieve lieve Dido. Ik wil even zeggen hoe verschrikkelijk trots ik ben dat jij m'n dochter bent. Daarna klinkt haar zusje. Dido is ook emotioneel

Bedankt Big brother reageert de groep.
Het is teveel om allemaal ineens mee te krijgen volgens Chantal. Je kijkt alleen maar of het goed met d'r gaat enzo, het verhaal ging eigenlijk langs me heen.

caps van Foreverblue
pi_32523275
Dido en Roel hebben inmiddels een heuse love-room ter beschikking.
Hoe romantisch, champagne, rozen, rozenblaadjes op het bed een bed dat kan masseren.

Thx, Muerte

De aankleding is weer zo mooi vind Dido, rozen zijn de m'n mooieste bloemen en orchideeen. Sfeer is beetje lacherig. Totdat Roel zegt dat hij zich sowieso goed voelt vanaf gisteren. Als Roel zegt dat ie niet kan uiteleggen waarom denkt Dido inmiddelijk aan de opdrachten en reageert dan moet je er niets over zeggen.
Ze proosten op het geluk.

Misschien komt het er dan toch nog van bij Dido en Roel. Vast niet, maar de sfeer is in ieder geval geschapn door BB.

[ Bericht 8% gewijzigd door CartWOman op 23-11-2005 23:06:02 ]
pi_32523921

Thx, Peter6000
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32524158
Dido en Roel praten over de verschillen tusen hun, Dido vindt Roel niet leuk als hij dronken is, maar wil niet dat hij dit verandert, hij moet zichzelf maar blijven.
Roel zegt dat hij nu eenmaal zo in elkaar zit.
Dido: "Misschien maak ik wel een hele domme beslissing, hoor."
Dido vindt het een vreemd idee dat ze elkaars telefooonnrs. niet eens hebben, elkaars vrienden nog nooit hebben gezien.

In de woonkamer klinkt muziek, eerder Kane voor Chantal en Nina Simone voor Lieske. Er wordt uitbundig gedanst en meegezongen.

Thx, Foreverblue

Thx, Fritzi

Rob zingt een nederlandstalig nummer hardop mee, was dus ook speciaal voor hem.
De muziek stopt, ze zingen als afsluiting 'That's what Friends are for'.
Rob begint met opruimen; ze zijn allemaal opgewekt.
Nathalie, Ingrid en Lieske bekijken nogmaals de fotoboeken.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32524472
Dido meldt dat ze zo gaat douchen en wil daarna gemasseerd worden door Roel, ze vraagt of hij dit wel wil.
Roel haalt z'n fotoboek uit de woonkamer en ze bekijken samen de foto's. Roel heeft enkel oog voor de foto's waar Dido opstaat.

Thx, Rijksmuseum, euhm...Gert.

In de woonkamer zegt nathalie dat ze haar pyama gaat aantrekken, ook Chantal gaat zo naar bed.
Ingrid: "Ik denk niet dat Roel of Dido er morgen uit gaat."
Natalie: "Het wordt 1 van ons vieren."
Chantal zegt dat het niks hoeft te betekenen dat ze nu een nacht samen hebben gekregen.
Ook hier worden de foto's nog een keer bekeken en besproken, terwijl Rob en Joost opruimen.

Thx, Scanman
pi_32524780
Roel: "Wel jammer dat de muziek is gestopt."
Dido: "Waarom?"
Roel: "Voor hun."
Dido: "Wij hebben het toch gezellig?" We moeten ons maar eens klaarmaken voor de nacht. Morgen de aardappels nog doen, koffer inpakken en dan gaan we misschien wel naar huis, ha. Gek, hè?"
Roel: "Hmm."
Zoentje.
Dido ligt inmiddels iets knusser, met haar hoofd tegen z'n schouder.
pi_32524938
De dames gaan naar de badkamer, Rob en Joost zijn nog in de keuken bezig.
Ingrid staat bij de deur met jas aan, dus is ze waarschijnlijk even buiten geweest. Ze vraagt Joost of hij met haar naar de deur wil lopen als ze morgen moet vertrekken, Joost belooft dit.
  donderdag 24 november 2005 @ 00:01:52 #46
6941 APK
Factual, I think.
pi_32524945
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32524962

Streamers, thank you!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')