abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 november 2005 @ 00:01:09 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32524932
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 23 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32525090
Chantal en Ingrid gaan buiten een sigaretje roken, duidelijk dat dit een soort afscheid tussen ze kan zijn.
Ze zeggen dat ze blij zijn dat ze elkaar hebben elkaar kennen.
Chantal: "Lieske was m'n lieve kleine meid, jij was m'n lieve grote meid."

In de loveroom:

Roel: "Ik ga niet zo tekeer hoor, het is hier veel te warm."
Dido: "Ga je niet tekeer? Jammer... Ze hebben hier ook wel airco hoor."
Roel wil wel chocoladevla vragen, ze lachen wat.

Dido: "Ik heb er zin in, we gaan er een leuk avondje van maken, goed?
Roel: "Hmmhmm."
Dido vertrekt naar de badkamer.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32525214
De 2 vriendinnen praten over vriendschappen, en over de filmpjes die ze vanavond hebben gezien.
Chantal: "De ouders van Roel hebben het ook niet slecht, ik zag iemand helemaal grijnzen, gnagnagna. Heb je er vrede mee als je moet gaan?"
Ingrid: "Ja."
Chantal voelt hetzelfde.

Lies roept of ze weten hoe laat het is, dat weten ze niet, Chantal roept of Lieske bij ze komt zitten.
"Ja!" roept Lieske.
Chantal tegen Ingrid: "Tis een scheetje."

De loveroom is inmiddels buiten beeld.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32525458
Lieske komt bij de dames zitten en vraagt of ze niet liever met z'n tweëen willen praten.
"Nee hoor", antwoorden ze beiden gemeend.
Lieske snapt de commotie niet, die er (blijkbaar?) is omdat ze (deze dames) zich als een groepje opstellen.
Chantal vindt de vergelijking Dido/Roel en Ingrid/Menno niet terecht, het was zó anders. Bij Ingrid en Menno kon ze er gewoon bij gaan liggen enzo.
Lieske: "Hij zat constant zó om haar te lachen en meedoen aan haar spelletjes, normaal kotst hij daarop. Het is echt een zachte flapdrol."
Chantal: "Het is wel een schat. Er is wel een klik."
Lieske beaamt dit.
Ingrid: "Niemand zegt wat over Joost en Nathalie, of Dido en Nathalie."
Lieske: "Wie moet dat gezegd hebben dan?"
Chantal: "In de discussie zaterdag, ze zeggen aldoor 'jullie'.
Volgens Ingrid en Lieske moet je het woord 'jullie' juist niet gebruiken.
Chantal vond het geen discussie, alleen het uitspreken van iets, en Dido voelt zich alleen aangevallen. Ze weet van Nathalie en Joost dat ze haar gelijk gaven. Volgens Chantal kom je er toch niet uit en is het een doodgeluld onderwerp inmiddels.

Joost komt aanlopen en zing het liedje 'Ik heb je lief' tegen de dames.
Hij meldt dat Rob zo komt met de thee, Ingrid vindt dit leuk.
Chantal is erg ontroerd door vanavond. Ze zingen maar weer 'es, en daar is Rob met de thee.
Joost gaat een restje kaasfondue uit de keuken halen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32525625
Chantal: "Ik kan jullie echt niet missen."
Lieske: "Wij jou toch ook niet, Channie?"
Chantal huilt, ze kan slecht tegen afscheid nemen, zegt ze. Ze is zó bang dat ze wegmoet of iemand die ze zal missen.
Wéer zingen ze het vriendenlied.

Lieske heeft een voorgevoel dat het Dido of Roel zal zijn, door de avond die ze nu hebben gekregen, en doordat weinig stelletjes het hebben overleefd.

Chantal praat nog wat over Dido en Roel en dat ze het wel vertederend vindt, maar of de stemmers dit ook zullen vinden...
Lieske ziet nu een heel ander persoon bij Roel.


Thx, Foreverblue

[ Bericht 8% gewijzigd door CartWOman op 24-11-2005 00:48:57 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32525829
In de loveroom is het licht inmiddels gereduceert tot enkel kaarslicht, en... er klinkt klassieke muziek. (Klinkt als Chopin)
Roel en Dido genieten, ze vinden de muziek heerlijk, Roel zegt dat hij van vioolmuziek houdt.
Ik word er zelf bijna romantisch van...

Ze zijn er stil van.


Thx, Muerte

[ Bericht 12% gewijzigd door CartWOman op 24-11-2005 00:47:37 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32525949
Dido: "Zal ik je masseren, onder het genot van deze muziek? Dit is echt onwijs gaaf! Welke olie wil je?"
Roel: "Het is net een sprookje allemaal... net een sprookje..."
Dido is bovenop Roel gaan zitten voor de massage, en ze vraagt BB " draai alsjeblieft nog éen nummer, het is zó mooi..."
BB draait graag door deze keer.

Het is echt donker in de kamer, ik zie bijna niks.


Thx, Scan, ook voor de brightness.

[ Bericht 13% gewijzigd door CartWOman op 24-11-2005 00:51:20 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32526127
Dido is blijk dat de muziek nog doorgaat, ze geniet echt. Ze stopt met masseren, ze wil nog een glas champagne drinken en even roken. Zoengeluiden.


Thx, Scanman

En de streams weg uit de loveroom.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32526264
Laatste beeld uit de Loveroom?


Thx, Muerte

De rest verhuist inmiddels naar binnen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32526434
Volgens Ingrid zijn ze een filmpje aan het kijken want ze hoort muziek. Rob denkt aan iets met Roel zijn muziek.
De andere dames liggen al in bed, beetje te kletsen.
Joost en Rob staan de kopjes af te spoelen.

Ik ga slapen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 24 november 2005 @ 02:11:18 #11
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32527123
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32527638
2.10 uur komt Roel twee bekertjes water halen en verdwijnt weer snel in de 'loveroom'.
Dido komt uit de wc.
2.20: Dido gaat gaat weer naar de wc.

2.24: Er zijn weer streams uit de loveroom.
Dido mompelt iets over niet normaal kunnen functioneren zo.
Roel zegt even later dat hij het zo fijn vindt met haar, Dido vindt het ook erg fijn zo met hem.
Roel's arm verdwijnt ergens diep onder de dekens.

2.45: zware ademhaling van Dido gevolgd door kreunende geluiden.
Dido zucht lang en het gekreun is gestopt. Roel zegt: "dacht dat dat niet kon?"
Dido, lachend, "blijkbaar wel"
Dido vraagt roel tegen haar aan te komen liggen aan haar kant van het bed, andere kant is zo zweterig.

Aan de snurkgeluiden te horen zijn ze nu toch echt in slaap gevallen (Roel in elk geval)



[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2005 03:15:15 ]
pi_32527692
dubbel

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2005 03:14:56 ]
pi_32528752
BB heeft de bewoners lekker laten uitslapen vandaag want zowel in de slaapkamer van de heren/vrouwen als in de loveroom ligt iedereen op dit tijdstip nog lekker te slapen terwijl ze voorgaande dagen al druk op weg waren richting hun werk
  donderdag 24 november 2005 @ 07:39:00 #15
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32528893
Ze slapen nog steeds...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 24 november 2005 @ 09:26:48 #16
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32529759
De bewoners zijn wakker....

Iedereen is alweer gezellig met elkaar aan het bebben over van alles en nog wat..
Alleen Chantal is nog nergens te bekennen
Born this way
  donderdag 24 november 2005 @ 09:38:31 #17
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32529942
de bewoners mogen "de fabriek" weer in, ze vinden het er stinken en het lijkt wel of ze zout of conserveerings middel bij de aardappels hebben gedaan.

Ze trekken hun werk kleding weer aan, Joost leest een oude envelope voor, "de fabriek dient netjes achter te worden gelaten" Chantal "dat is een oude envelope, hij moet hem weer voorlezen hoor"
Waarop joost antwoord "Chantal moet haar bek houden staat hier" ze moeten er om lachen.

daar gaan we weer zegt Ingrid
niet lullen maar vullen haakt Roel er op in!
Rob probeert het weer allemaal te regelen.

Ze beginnen met het vullen van de zakken.
eeehhh uuhhhhh roept Lieske wat smerig!
Nathalie "gatverdamme"
Chantal " het schuim staat er op, ik hoef geen patat meer"
Born this way
pi_32530732


Na een half uurtje waren de bewoners klaar met het vullen van de zakken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32531084
Dido en Lieske zitten in de huiskamer met elkaar wat te praten. Ze bekijken ondertussen ook het fotoboek van Lieske. Ze hebben het er over dat Lieske best wel "gegroeid" is in het huis. De eerste weken had Lieske het moeilijk, maar na de 4e week is ze meer voor zichzelf opgekomen zegt ze.



Rob en Joost zitten hun thee te drinken in de tuin. Ze hebben het een beetje over de verschillen van het BB-huis of "gewoon thuis" zijn. Dat het hier in het BB-huis omdat je nergens heen gaat allemaal veel beschermder is.

Verder praten ze nog wat na over de avond die ze gister gehad hebben. Volgens Rob hebben Roel en Dido "het" niet gedaan.

En natuurlijk komt de komende exit van vanavond nog even langs. Niet WIE er gaat, maar gewoon het gevoel wat zo een avond iedere keer weer achter laat.

Chantal is ondertussen in de badkamer Nathalie aan het helpen met het verven van haar haren.

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 24-11-2005 10:54:37 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32531491
Ingrid, Chantal en Nathalie hebben zich ook in de huiskamer gemeld. Ze laten nu een beetje de bewoners die het huis reeds verlaten hebben de revue passeren. Wat ze van die oud-bewoners vinden.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32532318
Dido probeert de anderen bewoners duidelijk te maken waarom ze het zo moeilijk heeft om te bepalen wat ze nou echt van Roel vindt. Een van de dingen die haar tegen houdt is dat ze na haar verbroken relatie met Marcel een lijn heeft uitgezet die nu omver gegooit wordt. Ze vindt het gewoon eng om weer in een relatie te stappen en zich te binden.

Ze geeft ook aan dat als ze voor altijd in het BB-huis zou blijven wonen dat ze ZEER ZEKER met Roel verder zou gaan.

Lieske "analyseert" het geheel door te zeggen: "Je hebt mental-matching, fysical-attraction en het prettig voelen bij de omgeving waarin die persoon zich begeeft. Eén van die drie ontbreekt er dus."

Dido zegt dat ze het allemaal niet goed uit weet te leggen, dat het zo moeilijk is allemaal voor haar. "Als Roel vanavond de deur uit zou lopen, dan breekt mijn hart, echt, dat zweer ik je", zegt ze.

Dido besluit om Roel maar weer eens op te gaan zoeken in de slaapkamer.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32533112
Roel heeft ook een muurtje opgetrokken. Hij gaat er vanuit dat het na het BB-huis wel tot een einde tussen hun zal komen. Hij zegt: "Ik kan toch niet gaan zitten wachten en achter een meisje blijven aanlopen dat gewoon vrij wil zijn".

Dido probeert hem duidelijk temaken dat ze juist wat haar gevoel betreft hem niet los kan laten. Ze geeft Roel ook duidelijk aan dat hij haar NOOIT mag vergeten.Dido probeert Roel weer eens duidelijk te maken dat ze zit met een "game tussen haar gevoel en haar verstand". Met haar gevoel wil ze echt bij hem blijven, haar verstand zit nog te worstelen met het feit dat ze gekozen heeft om vrij te zijn en dat ze dat niet voort kan zetten als ze zich bindt aan Roel.

Ze zeggen nog veel meer dingen tegen elkaar, proberen elkaar duidelijk te maken met wat voor gevoelens ze de mogelijke exits tegemoet gaan. Duidelijk is dat er voor hun beiden een enorme angst in hun gevoelens zit en dat ze zich daar wel vanaf willen zetten, maar het eigenlijk niet weten hoe dat te doen.

Joost "stoort" ze door de slaapkamer binnen te komen om hun brood te brengen dat hij samen met Ingrid voor alle bewoners gemaakt heeft.

Net als ze weer in gesprek zijn met elkaar komt Rob weer binnenlopen om zich om te kleden.

Nadat ook deze weer vertrokken is beginnen Roel en Dido weer verder te praten over hun gevoel naar elkaar. Natuurlijk ook in samenhang met een eventueel vertrek van 1 van hun.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32533331
"Ik geef het echt wel een kans hoor, zo moet je het niet zien. Ik wil het heus wel een kans geven", zegt Dido. "Waarom kan je het dan niet gewoon zeggen", vraagt Roel. "Ja omdat ik het allemaal al had gepland. En dat is nu anders geworden. Je zit gewoon in mijn hart. Ik raak er niet los van", zegt Dido.

Roel vind het allemaal nog steeds niet duidelijk genoeg.
Ze zijn allebei duidelijk teneergeslagen met de gevoelens en het idee dat het vanavond voor 1 van hun over kan zijn. En ondanks alle pogingen van Dido om duidelijk te maken wat haar gevoel is en wat haar angsten zijn krijgt ze het niet duidelijk genoeg over naar Roel toe.

Al zegt Roel wel dat hij dus exact in dezelfde situatie zit. Dat hij ontzettend gek op Dido is geworden. En dat hij het moeilijk vind er aan te denken dat het buiten het huis misschien geen vervolg heeft.

En dan kruipen ze maar weer eens kussend in elkaars armen en zucht Dido maar weer eens diep dat ze het allemaal zo moeilijk vindt.



"Ik wil DIT niet kwijt, maar ik wil mijn leventje ook niet kwijt", zegt Dido. "Dat laat ik ook niet toe dat jij je leventje opzij wil zetten", zegt Roel.

"Wat als ik straks buiten zit en drie weken op je moet wachten. En ik weet niet wat je daarna wil doen....." haalt Roel maar weer eens aan.

Roel: "Ik snap wel wat je bedoelt, echt waar. Maar het is toch ook geen drama als we er over een maand pas achter komen. Ik snap dat je er niet tegen kan dat als 1 van ons er uit moet dat we elkaar niet kunnen spreken en niet kunnen vasthouden".

(ik stop er even mee )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 12:27:51 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32533724
Dido moet huilen bij het idee dat Roel of zij het huis moet verlaten vanavond. Ze loopt leeg:

"Ik heb zo mijn best gedaan om niet in deze situatie terecht te komen, en nu zit ik er midden in!"

"Jij kunt veel makkelijker omgaan met deze situatie. Jij zegt gewoon: ja, doei! Maar ik zit met de kut gebakken peren en ik lust ze niet!"

"Ik weet zeker dat dit niet gaat werken!"

"Ik wil gewoon geen relatie meer!"

"Ik ga het natuurlijk wel proberen."

"Ik wil gewoon langzaam kijken of ik jou.. ach ik weet het ook niet ik kan er niks meer over zeggen oooowwww!!"

"Dat stómme 'houden van'. Dat is gewoon iets belachelijks!"
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 12:36:36 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32533920
Ze spreken nu af dat ze buiten het huis niets met een ander zullen beginnen, als een van hun er eerder uit moet.
Roel vindt dat vanzelfsprekend, als je een relatie hebt.
Dido: "Roehoel! Daar kun je me nou mee gek krijgen, het ís nog geen relatie! We moeten gewoon heel ruistig kijken of..."
Roel smoort het tegengestribbel met zoentjes.



Roel zegt dat hij wel afwacht wat het voor cold turkey wordt, als Dido het huis uit moet en hij later naar buiten stapt.
Dido: "Nou-houuuu. Ik zeg toch dat ik niks met ánderen doe!!!"

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')