Oh wacht... Ja ik weet precies welke je bedoelt... Zie 'm zo voor mequote:Op dinsdag 22 november 2005 22:37 schreef Orealo het volgende:
Nee, ik denk niet die, thanks though..
ze rijden door verschillende (mooie) landschappen met de auto![]()
Louis Armstrong - What a wonderful worldquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek het nummer van een reclame,ik weet niet van wie de reclame is, dus daar kan ik het niet opzoeken.
De reclame is wel van een auto bedrijf, er zitten allemaal mensen in de auto en die zingen een liedje terwijl de camere steeds switched naar iemand anders in dezelfde auto die een ander stukje van het liedje zingt..
Het is een best bekend nummer dacht ik.. iemand een idee?
quote:Drums keep pounding rhythm to the brain.
La-dee-da-dee-dee.
And the beat goes on.
Donovan - The Trip [1966] was het origineel. Sonny & Cher gebruikten in 1967 elementen ervan in The beat goes on. (Basloopje en teneur vertonen enige gelijkenis).quote:Op woensdag 23 november 2005 13:28 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan blijkbaar het origineel van Sonny & Cher is (aldus Google).
De meeste Google-hits komen bij Britney Spears terecht:
http://www.lyricsfreak.com/b/britney-spears/24616.html
Maar ik zoek een versie die iets ouder is (jaren 90?), en wat meer.. uhh.. mellow.
Wie kan me helpen?
[..]
Ik wil daar de versie van All Seeing I nog wel aan toevoegen. Die komt in ieder geval wel uit de jaren '90. Persoonlijk zou ik het alleen niet omschrijven als mellow...quote:Op woensdag 23 november 2005 13:44 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Donovan - The Trip [1966] was het origineel. Sonny & Cher gebruikten in 1967 elementen ervan in The beat goes on. (Basloopje en teneur vertonen enige gelijkenis).
Britney Spear [1999] idem, alleen drijft haar The beat goes on op het ritme van Lee Morgan - The Sidewinder.
Met die latere "90-er mellow versie" kan ik je (nog) niet helpen. Maar ik kijk even verder.
Krezip - I apologize [2005]quote:Op woensdag 23 november 2005 14:08 schreef danny91184 het volgende:
Heej iedereen,
ik hoorde net een vreselijk mooi nummer op de radio, alleen radiozender is me echt onbekend!
Liedje werd door een vrouw gezongen..
En ik kon het via google ook al niet vinden, tis een nieuw nummer volgens mij.
Als ik het goed gehoord heb; i apology, lay down by my side
even dat apology is meer appoology.. Rustig nummer, maar kan niet vinden wat het is.
Weet iemand hier dat?
Hier kun je ook nog tussen zoeken:quote:Op woensdag 23 november 2005 13:28 schreef SlagerKorrel het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan blijkbaar het origineel van Sonny & Cher is (aldus Google).
De meeste Google-hits komen bij Britney Spears terecht:
http://www.lyricsfreak.com/b/britney-spears/24616.html
Maar ik zoek een versie die iets ouder is (jaren 90?), en wat meer.. uhh.. mellow.
Wie kan me helpen?
[..]
Tom Novy - Your bodyquote:Op woensdag 23 november 2005 11:23 schreef miki het volgende:
Ik hoor tegenwoordig steeds een liedje op de radio (beetje feestachtig), met dit stukje tekst erin: I don't want nobody...I don't want nobody baby, but you. Intikken op google levert niets op, dan krijg ik een liedje van Tyrese, en dat is het in ieder geval nietWie oh wie?
"Stuur een mailtje aan redactie@3fm.nl en zet daarin in ieder geval het programma, de dag en het tijdstip waarop je het liedje hoorde."quote:Op woensdag 23 november 2005 14:24 schreef Tha_T het volgende:
*plakt
Tevens heb ik ook een vraag. Dat nummer wat Beelen in de morgen gebruikt. Je weet wel dat "Begind de dag met een dansje" wat is daar de artiest en titel van?
Zo, dat zijn er wel erg veel!quote:http://www.discogs.com/search?type=all&q=the+beat+goes+on
Is dan niet Tom Novy met I Dont Want Nobody ?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw dance nummer, waar ze iets van: 'Feel the vibe' in zeggen.
Iemand?
Axwell - Feel the vibequote:Op woensdag 23 november 2005 15:41 schreef Esto het volgende:
Ik zoek een vrij nieuw dance nummer, waar ze iets van: 'Feel the vibe' in zeggen.
Iemand?
De artiest is igg Jean Jacques Goldmanquote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef CrazyVorteX het volgende:
het originele nummer van ik heb je lief - Paul de Leeuw
Ja dat is hemquote:Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef prupke het volgende:
http://dev.jessewarden.com/miscellaneousdebris/moogoo.swf
DIt nummer bedoel je ?
Planet Funk : Who said
Narcotic Thrust - I Like Itquote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef _Maarten_ het volgende:
Argg. zoek een zomerhitje van dit jaar (Beetje populaire trance met zang, echte top40'er.. ) maar kan 'm echt niet vinden... google top40's charts hier en daar lyric sites
de tekst die er in voor komt is "like you so much" of "love you so much" ...
en er wordt ook veel in ge ooooo ooooo oooo'd ..
Elke keer dat ik het hoor moet ik aan mn vakantie denken ! Wie weet 'm ?
Oorspronkelijke titel: Everydayquote:Op woensdag 23 november 2005 21:55 schreef maxamius het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit de even apeldoorn reclame met die vent in de vijver met al die krokodillen en dat eendje
Heul, heul misschien heb ik m wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 02:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek een wav bestandje van een nummer, mag je dat ook hier vragen of valt dat dan weer onder [DIG]Of is dat zelfs dan weer warez?
Mocht het wel hier mogen, Vlieg Met Me Mee, Trijntje Oosterhuis (Soundtrack van Abeltje) Iemand die um heeft of kan vinden? ik zoek me de plu..
Q.On the song Directions, what is said at the beginning in spanish, it sounds like it is from a movie?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb het probleem net andersom. Ik heb een liedje hier op een cd die ik ook een keer gebrand heb en weet alleen dat het liedje Directions heet. Tenminste dat is wat er aangegeven wordt en duurt ongeveer 4.50 minuten
Het liedje begint met een zacht geklap en dan iets wat op spaans (lijkt??) met een man en een vrouw die wat spreken. Het klinkt allemaal alsof het allemaal uit een jaren 70 film is geknipt en het klinkt erg op de achtergrond.
Dat begint de vrouw met: "In bogota, they told me, to follow this road, past the Key (??), to here". Er wordt weer wat gesproken in het spaans, waarna gezegd word: "We don't know exactly senor" " We are looking for a viilagable manuoaka (??) " zegt de vrouw dan. het is dan even stil en dan begint met een trom geroffel het liedje. Het is een relaxtliedje, ala incubus zou ik haast zeggen maar daar kan ik het niet vinden. Ergens zegt me dat het 30 seconds to mars is maar, daar staat hij ook niet bij.
het liedje wordt gekenmerkt door dat af en toe een scratch doorheen zit en "what does is all mean" wordt vaak met een raar stemmetje gezegd...
ik hoop dat ik zo voldoende heb verteld, wie kan me vertellen wie de uitvoerend band is...
hee bedankt!! dat is het inderdaad. Ik kon me het niet voorstellen dat het lost Prophets waren (ik heb zelfs beide cds notabene!!!) maar daar stond hij niet op, maar ik lees het volgende op een websitequote:Op donderdag 24 november 2005 04:29 schreef Maggie het volgende:
[..]
Q.On the song Directions, what is said at the beginning in spanish, it sounds like it is from a movie?
Not sure if it is from a movie or not, but this is what my friend Asier worked it out to be:
Guy1: En mi casa particular senorita, aqui no hay hoteles (in my private house young lady, here is no hotel)
Girl: What did he say?
Guy2: He wants to take you home… he has a shower.
Girl: Por favor (please "sorry, can you help me")
Guy3: Si? (yes?)
Girl: In Bogota, (Bogota is the main city of Colombia) they told me to follow this road, hasta (till,until) …hasta aqui (till here)… to here y despues… (and then…)
Guy3: Hasta donde piensan llegar ustedes? (How far do you intend/think to go?)
Guy2: We don't know exactly senor.
Girl: We're looking for a village called Manioca.
Guy3: Manioca!
Van hier
Als je die link volgt, zie je dus dat het Directions is, van Lostprophets
het blijkt dus dat dit liedje nooit is uitgebracht op cd, maar dat ze hem wel op cd wilden hebben. ze gebruiken hem nu als promo...quote:Discography
Here Comes The Party (demo) - 1997
Para Todas Las Putas Celosas (demo) - 1998
The Fake Sound Of Progress (demo) - 1999
The Fake Sound Of Progress (LP) - 2000
Downloads
shinobiVSdragonninja - 2.5mb
thefakesoundofprogress(album) - 5.7mb
directions (unreleased CDR track) - 4.5mb
The last track is an unreleased straight lounge track which was on our last CDR demo.
We were going to put it on the album, but had too many songs and ran out of time.
Have an open mind when listening, and get in a chilled mood.
Some people will have heard it, but most won't have. We like it anyway...
If you like what you hear, show your appreciation and go get our album.
We'll be forever in your debt
Da's volgens mij Max Romeo - chase the devilquote:Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik zoek dat nummer 'out of space'. ik kan wel remixen vinden zoals in het nummer van de prodigy, maar ik wil zeg maar alleen de reggea versie. Weet iemand wat de artiest daarvan is?
Thx dat is emquote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's volgens mij Max Romeo - chase the devil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |