abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32512002
Ohja! Dat is em!
Bedankt tho_0mas en RoOoYtJuH
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  woensdag 23 november 2005 @ 17:21:04 #32
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_32512403
Weet iemand welk nummer gebruikt wordt in de 'lekker-de-winter-in-met-rtl4' reclame?
Je weet wel, waar ze stukjes van allerlei rtl4-programma's laten zien?

Heb al overal gezocht voor ik jullie lastig ging vallen , maar helaas...
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_32517916
Argg. zoek een zomerhitje van dit jaar (Beetje populaire trance met zang, echte top40'er.. ) maar kan 'm echt niet vinden... google top40's charts hier en daar lyric sites

de tekst die er in voor komt is "like you so much" of "love you so much" ...

en er wordt ook veel in ge ooooo ooooo oooo'd ..

Elke keer dat ik het hoor moet ik aan mn vakantie denken ! Wie weet 'm ?
pi_32518448
Ik zoek het Nr dat word gedraaid tijdens de reclame van Real Axe babes Miami op hotmail.

De tekst.

I have never been(?) to the USA I'm a slave on a minimum (?) Detroit, New York and LA But I'm stuck in the UK.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_32518681
http://dev.jessewarden.com/miscellaneousdebris/moogoo.swf

DIt nummer bedoel je ?

Planet Funk : Who said
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_32519400
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:54 schreef prupke het volgende:
http://dev.jessewarden.com/miscellaneousdebris/moogoo.swf

DIt nummer bedoel je ?

Planet Funk : Who said
Ja dat is hem
Heel erg bedankt.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 23 november 2005 @ 21:21:03 #37
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_32519612
ik heb het probleem net andersom. Ik heb een liedje hier op een cd die ik ook een keer gebrand heb en weet alleen dat het liedje Directions heet. Tenminste dat is wat er aangegeven wordt en duurt ongeveer 4.50 minuten

Het liedje begint met een zacht geklap en dan iets wat op spaans (lijkt??) met een man en een vrouw die wat spreken. Het klinkt allemaal alsof het allemaal uit een jaren 70 film is geknipt en het klinkt erg op de achtergrond.

Dat begint de vrouw met: "In bogota, they told me, to follow this road, past the Key (??), to here". Er wordt weer wat gesproken in het spaans, waarna gezegd word: "We don't know exactly senor" " We are looking for a viilagable manuoaka (??) " zegt de vrouw dan. het is dan even stil en dan begint met een trom geroffel het liedje. Het is een relaxtliedje, ala incubus zou ik haast zeggen maar daar kan ik het niet vinden. Ergens zegt me dat het 30 seconds to mars is maar, daar staat hij ook niet bij.

het liedje wordt gekenmerkt door dat af en toe een scratch doorheen zit en "what does is all mean" wordt vaak met een raar stemmetje gezegd...

ik hoop dat ik zo voldoende heb verteld, wie kan me vertellen wie de uitvoerend band is...

[ Bericht 1% gewijzigd door CybPraetorian op 23-11-2005 21:35:40 ]
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_32519813
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef _Maarten_ het volgende:
Argg. zoek een zomerhitje van dit jaar (Beetje populaire trance met zang, echte top40'er.. ) maar kan 'm echt niet vinden... google top40's charts hier en daar lyric sites

de tekst die er in voor komt is "like you so much" of "love you so much" ...

en er wordt ook veel in ge ooooo ooooo oooo'd ..

Elke keer dat ik het hoor moet ik aan mn vakantie denken ! Wie weet 'm ?
Narcotic Thrust - I Like It
pi_32520273
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Narcotic Thrust - I Like It
Jahoorrrr! Tnx
pi_32520818
hallo ik zoek het nummer uit de even apeldoorn reclame met die vent in de vijver met al die krokodillen en dat eendje
pi_32522722
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:55 schreef maxamius het volgende:
hallo ik zoek het nummer uit de even apeldoorn reclame met die vent in de vijver met al die krokodillen en dat eendje
Oorspronkelijke titel: Everyday
Uitvoerende(n): Buddy Holly

Ster.nl uit de OP.
  donderdag 24 november 2005 @ 02:04:19 #42
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_32527057
Ik zoek een wav bestandje van een nummer, mag je dat ook hier vragen of valt dat dan weer onder [DIG] Of is dat zelfs dan weer warez?

Mocht het wel hier mogen, Vlieg Met Me Mee, Trijntje Oosterhuis (Soundtrack van Abeltje) Iemand die um heeft of kan vinden? ik zoek me de plu..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_32528174
quote:
Op donderdag 24 november 2005 02:04 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek een wav bestandje van een nummer, mag je dat ook hier vragen of valt dat dan weer onder [DIG] Of is dat zelfs dan weer warez?

Mocht het wel hier mogen, Vlieg Met Me Mee, Trijntje Oosterhuis (Soundtrack van Abeltje) Iemand die um heeft of kan vinden? ik zoek me de plu..
Heul, heul misschien heb ik m wel.

Mail maar
pi_32528276
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb het probleem net andersom. Ik heb een liedje hier op een cd die ik ook een keer gebrand heb en weet alleen dat het liedje Directions heet. Tenminste dat is wat er aangegeven wordt en duurt ongeveer 4.50 minuten

Het liedje begint met een zacht geklap en dan iets wat op spaans (lijkt??) met een man en een vrouw die wat spreken. Het klinkt allemaal alsof het allemaal uit een jaren 70 film is geknipt en het klinkt erg op de achtergrond.

Dat begint de vrouw met: "In bogota, they told me, to follow this road, past the Key (??), to here". Er wordt weer wat gesproken in het spaans, waarna gezegd word: "We don't know exactly senor" " We are looking for a viilagable manuoaka (??) " zegt de vrouw dan. het is dan even stil en dan begint met een trom geroffel het liedje. Het is een relaxtliedje, ala incubus zou ik haast zeggen maar daar kan ik het niet vinden. Ergens zegt me dat het 30 seconds to mars is maar, daar staat hij ook niet bij.

het liedje wordt gekenmerkt door dat af en toe een scratch doorheen zit en "what does is all mean" wordt vaak met een raar stemmetje gezegd...

ik hoop dat ik zo voldoende heb verteld, wie kan me vertellen wie de uitvoerend band is...
Q.On the song Directions, what is said at the beginning in spanish, it sounds like it is from a movie?
Not sure if it is from a movie or not, but this is what my friend Asier worked it out to be:
Guy1: En mi casa particular senorita, aqui no hay hoteles (in my private house young lady, here is no hotel)
Girl: What did he say?
Guy2: He wants to take you home… he has a shower.
Girl: Por favor (please "sorry, can you help me")
Guy3: Si? (yes?)
Girl: In Bogota, (Bogota is the main city of Colombia) they told me to follow this road, hasta (till,until) …hasta aqui (till here)… to here y despues… (and then…)
Guy3: Hasta donde piensan llegar ustedes? (How far do you intend/think to go?)
Guy2: We don't know exactly senor.
Girl: We're looking for a village called Manioca.
Guy3: Manioca!
Van hier

Als je die link volgt, zie je dus dat het Directions is, van Lostprophets
pi_32534544
Hallo! Ik zoek het nummer dat bij deze (erg toffe) videoclip hoort.
Alvast bedankt!
http://www.hedonistica.co(...)/christmas_house.wmv
pi_32535314
quote:
Op donderdag 24 november 2005 04:29 schreef Maggie het volgende:

[..]

Q.On the song Directions, what is said at the beginning in spanish, it sounds like it is from a movie?
Not sure if it is from a movie or not, but this is what my friend Asier worked it out to be:
Guy1: En mi casa particular senorita, aqui no hay hoteles (in my private house young lady, here is no hotel)
Girl: What did he say?
Guy2: He wants to take you home… he has a shower.
Girl: Por favor (please "sorry, can you help me")
Guy3: Si? (yes?)
Girl: In Bogota, (Bogota is the main city of Colombia) they told me to follow this road, hasta (till,until) …hasta aqui (till here)… to here y despues… (and then…)
Guy3: Hasta donde piensan llegar ustedes? (How far do you intend/think to go?)
Guy2: We don't know exactly senor.
Girl: We're looking for a village called Manioca.
Guy3: Manioca!
Van hier

Als je die link volgt, zie je dus dat het Directions is, van Lostprophets
hee bedankt!! dat is het inderdaad. Ik kon me het niet voorstellen dat het lost Prophets waren (ik heb zelfs beide cds notabene!!!) maar daar stond hij niet op, maar ik lees het volgende op een website
quote:
Discography
Here Comes The Party (demo) - 1997
Para Todas Las Putas Celosas (demo) - 1998
The Fake Sound Of Progress (demo) - 1999
The Fake Sound Of Progress (LP) - 2000

Downloads

shinobiVSdragonninja - 2.5mb

thefakesoundofprogress(album) - 5.7mb

directions (unreleased CDR track) - 4.5mb

The last track is an unreleased straight lounge track which was on our last CDR demo.
We were going to put it on the album, but had too many songs and ran out of time.
Have an open mind when listening, and get in a chilled mood.
Some people will have heard it, but most won't have. We like it anyway...
If you like what you hear, show your appreciation and go get our album.
We'll be forever in your debt
het blijkt dus dat dit liedje nooit is uitgebracht op cd, maar dat ze hem wel op cd wilden hebben. ze gebruiken hem nu als promo...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_32537126
Ik zoek dat nummer 'out of space'. ik kan wel remixen vinden zoals in het nummer van de prodigy, maar ik wil zeg maar alleen de reggea versie . Weet iemand wat de artiest daarvan is?
Jupiler is goed
  donderdag 24 november 2005 @ 14:49:23 #48
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_32537366
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:41 schreef Aurelium het volgende:
Ik zoek dat nummer 'out of space'. ik kan wel remixen vinden zoals in het nummer van de prodigy, maar ik wil zeg maar alleen de reggea versie . Weet iemand wat de artiest daarvan is?
Da's volgens mij Max Romeo - chase the devil
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_32538702
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Da's volgens mij Max Romeo - chase the devil
Thx dat is em
Jupiler is goed
  donderdag 24 november 2005 @ 16:20:37 #50
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32540073
Ik zoek het eerste blues nummer dat Mike Boddé zong in zijn show "Het land.." (afgelopen zaterdag op tv geweest) tijdens zijn rondreis door amerika. Hij begon met jazz, en het eerste blues nummer daarna zoek ik.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_32540424
Hey,

Ik ben opzoek naar een trance remix van I Will Always Love You (van Whitney Houston)

thnx
  donderdag 24 november 2005 @ 16:46:08 #52
134706 Kevin_VS_Ps3
Een helpende hand....
pi_32540782
Hey

hoe heet het nummer dat er wordt gezongen tijdens die teaser van de xbox360. Ik weet alleen 1 zinnetje::

''Come on Everybody''! Dat was hem. weten jullie het antwoord laat mij het dan weten. het is ee meesterlijk nummer

THANX
doet meer dan wonderen!
pi_32541040
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:33 schreef siepje5 het volgende:
Hey,

Ik ben opzoek naar een trance remix van I Will Always Love You (van Whitney Houston)

thnx
Hey,

Lees de OP

Thnx
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_32541467
hehehe, wat is een OP??
  donderdag 24 november 2005 @ 17:35:34 #55
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_32542184
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:46 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Hey

hoe heet het nummer dat er wordt gezongen tijdens die teaser van de xbox360. Ik weet alleen 1 zinnetje::

''Come on Everybody''! Dat was hem. weten jullie het antwoord laat mij het dan weten. het is ee meesterlijk nummer

THANX
Eddie Cochran - C'mon Everybody?
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  donderdag 24 november 2005 @ 17:38:49 #56
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_32542260
Ik ga nu met een hele vage beschrijving komen, maar ik hoop dat iemand er toch iets in herkent:
Het is een nummer, gezongen door (denk ik een man), met een klein achtergrond koortje. Het is redelijk rustig, en er geen ander instrument dan een gitaar. Ik versta niet wat ze zingen.
In het refrein zingen ze op het laatst steeds hetzelfde, eerst oooooooooohhh, misery life (dat is wat ik versta, maar dat is het niet). En ergens midden in het liedje zingen ze nog iets van: I don't wanna end up like Bonnie & Clyde. Ook komt er een paar keer 'breakfast' in voor.
Het klinkt als een soort slavenliedje uit de jaren 60.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  donderdag 24 november 2005 @ 17:45:21 #57
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_32542401
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:38 schreef miki het volgende:
Ik ga nu met een hele vage beschrijving komen, maar ik hoop dat iemand er toch iets in herkent:
Het is een nummer, gezongen door (denk ik een man), met een klein achtergrond koortje. Het is redelijk rustig, en er geen ander instrument dan een gitaar. Ik versta niet wat ze zingen.
In het refrein zingen ze op het laatst steeds hetzelfde, eerst oooooooooohhh, misery life (dat is wat ik versta, maar dat is het niet). En ergens midden in het liedje zingen ze nog iets van: I don't wanna end up like Bonnie & Clyde. Ook komt er een paar keer 'breakfast' in voor.
Het klinkt als een soort slavenliedje uit de jaren 60.
DESMOND DEKKER AND THE ACES - The Israelites??

linkje
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_32542510
heeft iemand enige idee hoe dit nummer heet:

http://www.sksantos.com/

dan naar "the short"

is een kort filmpje waar muziek onder zit maar ik kan er niet achter komen hoe het nummer heet heb me al rot gezocht
pi_32542553
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:10 schreef siepje5 het volgende:
hehehe, wat is een OP??
De eerste post van een topic
  donderdag 24 november 2005 @ 18:20:28 #60
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_32543263
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:45 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

DESMOND DEKKER AND THE ACES - The Israelites??

linkje
Geniaal Bedankt!!
Haha, ik had de tekst inderdaad niet goed verstaan
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')