abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42145462
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:20 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Die plekken zijn nat, snap ik, maar verklaard dat de blauwe kleur ? En wie zegt dat het niet man-made is ?
Stollingsdeskundigen...

Zolang ze in bosnie nog geen gebruiksvoorwerpen / beenderen / afbeeldingen gevonden heb ik nog steeds niet zoveel vertrouwen in deze opgravingen, dat het allemaal man made is.
  dinsdag 26 september 2006 @ 18:02:48 #277
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42146245

Niet om het een of ander, maar als je niet kan zien dat dit niet iets natuurlijks is.. dan ligt dit eerder aan jezelf dan aan de mensen die nu telkens bewijs geven.
No offense..
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_42146761
ja die gebouwen die kunnen net zo goed van die middeleeuwse stad die er ooit geweest is afkomstig zijn.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:30:27 #279
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42148793
En nu zie je er wel ineens gebouwen in? Maar ja die zullen dan volgens jou wel later gemaakt zijn?
Ik snap de verandering in mening eigenlijk niet... :S
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_42151387
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:30 schreef Ticker het volgende:
En nu zie je er wel ineens gebouwen in? Maar ja die zullen dan volgens jou wel later gemaakt zijn?
Ik snap de verandering in mening eigenlijk niet... :S
Ik had moeten schrijven manmade ouder dan 3000 jaar.

Ik geloof totaal niet dat deze bouwsels ouder dan 3000 jaar zijn, en al helemaal niet die 10.000 jaar die men denkt dat het is.

Zoals ik al stelde ik wil artifacten zien, daaruit is het makkelijker dateren.

Waarom zien we bijvoorbeeld nog geen plaatjes van potscherven, bij veel opgravingen overal ter wereld zijn altijd wel potscherven gevonden. Potscherven zijn door middel van koolstof verval te dateren en weten we of deze persoon met iets middeleeuws bezig is, of iets echt ouds.

En als ze 50.000 jaar oude tupperware zouden vinden dan ga ik nog geloven in de theorie dat mensen op aarde zijn neergezet/ ersneld gemuteerd, door een buitenaards ras.
pi_42151619
Is er nou ook al eens bewijs gevonden voor die bewering dat het een pyramide is?
pi_42152017
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:57 schreef roelofjan het volgende:
Is er nou ook al eens bewijs gevonden voor die bewering dat het een pyramide is?
Dat bewijs was vanaf dag 1 aanwezig, zo ziet een gedeelte van de berg er namelijk uit. Niet een gehele piramide, maar wel 2 zijdes.
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:20:42 #283
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42152421
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:08 schreef Basp1 het volgende:
Dat bewijs was vanaf dag 1 aanwezig, zo ziet een gedeelte van de berg er namelijk uit. Niet een gehele piramide, maar wel 2 zijdes.
Tof, Italië lijkt op een schoen, wat bewijst dát?
Ik ga naar huis.
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:22:11 #284
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_42152487
IEmand zin/tijd om hem op google earth te zoeken?
pi_42152739
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:22 schreef KaMo het volgende:
IEmand zin/tijd om hem op google earth te zoeken?
Daar heb je de coordinaten.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=43.978000N+18.178000E&t=k&ll=43.977993,18.177996&spn=0.035391,0.083599&om=1
pi_42155399
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:20 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Die plekken zijn nat, snap ik, maar verklaard dat de blauwe kleur ? En wie zegt dat het niet man-made is ?

verklaard is trouwens het voltooid deelwoord, 3e persoon tegenwoordige tijd van verklaren is "verklaart"
pi_42155689
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:02 schreef Ticker het volgende:
Niet om het een of ander, maar als je niet kan zien dat dit niet iets natuurlijks is.. dan ligt dit eerder aan jezelf dan aan de mensen die nu telkens bewijs geven.
No offense..
be·wijs (het ~, bewijzen)
1 feit of redenering waaruit de juistheid van een bewering onweerlegbaar blijkt
  dinsdag 26 september 2006 @ 23:15:00 #288
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42156372
Begin je nou ineens lullig te doen en overal om heen te draaien? Ga dan lekker ergens anders vervelend doen.

Waarom eindigt het nou bij de meeste sciptici weer op zulke posts uit? Omdat ze zo'n hoog IQ hebben ofzo?
pi_42166383
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:47 schreef bristol het volgende:

[..]

verklaard is trouwens het voltooid deelwoord, 3e persoon tegenwoordige tijd van verklaren is "verklaart"
Tering, wat ben jij een scharrig ventje zeg. Als je het echt storend vind, moet je je bek houden en in de bibliotheek gaan zitten. Als je een reactie geeft op een board of forum moet je niet verwachten dat de reactie's daarop in volmaakt nederlands zijn. Alle reactie's hier zijn perfect begrijpbaar en niet in breezer taal, dus scheer je weg met je domme reactie's. äpke !
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
pi_42166737
En niemand houd van een bijdehandje..

Bijdehandjes
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
pi_42166992
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:20 schreef nietzman het volgende:

[..]

Tof, Italië lijkt op een schoen, wat bewijst dát?
Dat bewijst niets. Maar als je vanuit de juiste hoek naar die berg kijkt kun je er een gedeelte van de piramidevorm in zien. En ook dat bewijst nog niets, maar geeft sommige mensen een reden om dit verder te gaan onderzoeken. Wanneer ze nu met wat meer dingen komen dan die stenen die men tot nu toe gevonden heeft dan kan men een hyptheese gaan opstellen waarvoor die berghelling / piramide vlakken ooit voor gebruikt is
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:05:58 #292
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42234827
en de foto's worden steeds interessanter:

pi_42234901
Terug vind interresantheid.
Ik post om het posten.
pi_42286785
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:28 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Tering, wat ben jij een scharrig ventje zeg. Als je het echt storend vind, moet je je bek houden en in de bibliotheek gaan zitten. Als je een reactie geeft op een board of forum moet je niet verwachten dat de reactie's daarop in volmaakt nederlands zijn. Alle reactie's hier zijn perfect begrijpbaar en niet in breezer taal, dus scheer je weg met je domme reactie's. äpke !
beter scharrig uit respect voor onze taal dan arrogant om een stom hoopje zand

[ Bericht 0% gewijzigd door bristol op 01-10-2006 18:50:57 ]
pi_42286885
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:15 schreef Ticker het volgende:
Waarom eindigt het nou bij de meeste sciptici weer op zulke posts uit? Omdat ze zo'n hoog IQ hebben ofzo?
Om aan te tonen dat iemand die op een foto een luchtreflectie op een nat oppervlak nog niet kan herkennen, al weinig geloofwaardig overkomt bij zijn analyse van de "pyramide" foto's. En om aan te tonen dat oog voor detail onmisbaar is, zeker in de wereld der bewijsvoeringen.
pi_42287163

En nog een nooit eerder ontdekte pyramide gebouwd door een nooit eerder gevonden volk .... of zou het .... toch de natuur zijn ?
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:13:28 #297
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_42287638
zo je hebt je lolletje weer gehad...mischien is het nu weer tijd voor de zandbak !

Austerlitz Piramide

hoe halen ze het in hen hoofd dit een piramide te noemen ..hij is van zand

[/sarcasme mode]

[ Bericht 37% gewijzigd door merlin693 op 01-10-2006 19:49:38 ]
  zondag 1 oktober 2006 @ 19:30:17 #298
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_42288122
Trouwens hoe heeft die harding zijn tietel gekregen als hij dit soort claims maakt
quote:
No pyramids are known in Europe, and there are no records of any ancient civilization on the continent ever attempting to build one.
zeker nog nooit van de piramides in griekenland gehoord.....de expert ...of hij denkt dat griekenland niet bij europa hoort ?
  zondag 1 oktober 2006 @ 20:52:14 #299
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_42291005
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef bristol het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat iemand die op een foto een luchtreflectie op een nat oppervlak nog niet kan herkennen, al weinig geloofwaardig overkomt bij zijn analyse van de "pyramide" foto's. En om aan te tonen dat oog voor detail onmisbaar is, zeker in de wereld der bewijsvoeringen.
En met deze zin, post jij daarna een natuurlijke verschijnsel van stenen, welke in geen enkel overzicht overeen komt met de foto dier erboven staat.

Mijn vraag is dan ook, wie mist hier het oog voor detail?
pi_42310152
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 20:52 schreef Ticker het volgende:

[..]

En met deze zin, post jij daarna een natuurlijke verschijnsel van stenen, welke in geen enkel overzicht overeen komt met de foto dier erboven staat.

Mijn vraag is dan ook, wie mist hier het oog voor detail?
Door die andere believer hier werd geponeerd dat de natuur onmogelijk dergelijke stenenrijen kan maken, en werd mij gevraagd eens één voorbeeld te geven waar de natuur hiertoe in staat zou zijn.

Ik heb nu 3 specifieke locaties gepost waar het perfect zichtbaar is dat de natuur wel degelijk zulke stenenrijen als die aan de "Bosnische pyramide" kan maken.

De eerste locatie beweerde u te kennen maar u zat er 20.000 kilometer naast, hier zie je prachtig gevormde stenen die nog veel meer op mensenwerk lijken dan die in Bosnië of in Noord-Ierland. De tweede locatie kende je wel maar je weerlegt de klassieke wetenschappelijke verklaring en oppert dat het hier mogelijks ook om een vreemd onbekend volk gaat waarvan geen sporen zijn terug te vinden. Daarom gaf ik nog een derde foto, deze locatie ligt ook ergens in Europa en ook hier gaat het om door de natuur gevormde rijen van stenen. Enkele overeenkomsten tussen deze natuurlijk gevormde stenen met de gepubliceerde foto's van de "pyramide" :

- Geen enkele steen met gelijke afmetingen,
- Geen enkele gebroken/ afgekapte hoeken aan de stenen
- 100% assysmetrische groeven
- Zeer grote diversiteit aan vormen en groottes
- Op geen enkele twee plaatsen op de heuvel liggen stenen van gelijkaardige vorm en afmetingen
- Geen enkele vorm van versiering , inkepingen of beeldhouwkunst terug te vinden
- Geen enkele gestapelde steen
- Enkel geplaveide terrassen van stenenrijen

En zo zijn er vast nog wat wetenschappelijkere methodes om dit mooi staaltje geologie te analyseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')