Nee he, gaat ie zich nu ook nog bemoeien met zaken buiten egypte!? Moet niet gekker worden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:16 schreef Ticker het volgende:
Ik las ook dat Zahi Hawass met Osman had gesproken.
Wel in de goeie zin van het woord. Ik hoop alleen niet dat Hawass, Oswan wat tips geeft over bevindingen stil houden. Want anders komen we dalijk nog niet alles te weten over deze 'pyramide'.
quote:Egyptian expert backs pyramid project
Egyptian expert Dr. Ibrahim Aly has leant his support to the archaeological project currently underway in Visoko, to prove the existence of a pyramidal complex at the site.
In a report by the Federal News Agency (FENA) “So far there is more than enough evidence to show the need to be able to carry on further work on the site.”
He also commented on opposition to the project from the archaeological world. “It’s normal that big projects like this attract opposition from the scientific community.
“Scientists and others must understand that all pyramids around world are not the same shape and not made of the same material. Builders of these pyramids are not the same and their intended use will vary.
He added, “ABPS is going in the right direction and should not give up on this project just because some of the experts at home are not in favour of it.
APBS’ professional work and scientific approach is bearing fruit. Science is a non-stop battle to find the truth based on actual evidence. Bosnia’s Valley is worth further exploration.”
Expert from Egypt is giving full support to this project and he see that Bosnia need to have Institue for archaeology.
Ibrahimt Aly was sent to Bosnia by the Egyptian Government on the recommendation of Dr. Zahi Hawass زاهي حواس ) ) He is the third expert from Egypt to give full support to his archaeological project.
Toch lijkt het wel op een structuur die niet door de natuur veroorzaakt is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:00 schreef bristol het volgende:
Hoe meer foto's ik zie hoe harder ik moet lachen
http://www.bosnianpyramid(...)idOfTheMoonRidge.JPG
welke idioot zou proberen piramides te bouwen met 100 miljoen verschillende stenen ?
Misschien omdat het er niet in een weekje is neergezet maar dat er jaren/decennia/eeuwen overheen zijn gegaan om het af te maken?quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:00 schreef bristol het volgende:
welke idioot zou proberen piramides te bouwen met 100 miljoen verschillende stenen ?
Dat is mijn punt niet, de hele constructie zou helemaal niet stabiel zijn en onmogelijk om op voorhand uit te rekenen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 08:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Misschien omdat het er niet in een weekje is neergezet maar dat er jaren/decennia/eeuwen overheen zijn gegaan om het af te maken?
Maar misschien is het ook helemaal geen pyramide, of ook maar iets wat daar bij in de buurt komt.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:13 schreef bristol het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet, de hele constructie zou helemaal niet stabiel zijn en onmogelijk om op voorhand uit te rekenen.
LMAO..quote:Op vrijdag 22 september 2006 06:00 schreef bristol het volgende:
Neen eerlijk gezegd zie ik enkel onregelmatig gevormde versteende materie. En ik heb best wel wat fantasie hoor, ik heb een lascaux- achtige tekening van een stier op de Mars Surveyer foto's ontdekt en naar Zenit opgestuurd. Ze vonden het "heel tof". Dit is ook een hoopje geologie en lijkt op de verste verte niet op een menselijk bouwwerk.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je ziet en snapt toch wel dat die stenen, ooit (misschien wel 12.000 jaar geleden zoals Osman zelf denkt) een geheel waren?! En dat de tijd zoiets niet ten goede doet.
Duidelijk niet door de natuur gemaakt of veroorzaakt.quote:
Stel je niet zo aan, je kunt toch duidelijk zien dat die laatste 2 foto's niet zijn ontstaan door de natuur. Geef jij mij eens een voorbeeld in welk het duidelijk wordt dat de natuur daar toe in staat is. Je moet niet vergeten dat je vroeger geen stratenmakers en apparatuur hebt zoals nu. Ik vind het nog verdomd netjes gedaan ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:20 schreef bristol het volgende:
Op die eerste foto zie ik geen enkele steen, ik zie een steenachtige laag , toevallig mooi gevormd in stukken die lijken op chaotisch afgelijnde stenen,
Op die tweede foto loopt elke groef tussen de versteende aarde schots en scheef, zoals moeder natuur het altijd zou doen.
Dit wil ik zien : [afbeelding]
STENEN !
Waarom graven ze niet eens één steentje op om te zien of er een andere onder ligt gestapeld? Dan zouden ze al één bewijs hebben om de wetenschappers die dit als een geologisch proces verklaren van repliek te dienen.
Een steen valt toch niet zomaar uit mekaar ? En zoveel aardbevingen zijn er niet in dat gebied. Zelfs door vochtigheid zou een steen niet zomaar uit mekaar vallen, en wat is 12.000 jaar nou voor gesteente ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:05 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je ziet en snapt toch wel dat die stenen, ooit (misschien wel 12.000 jaar geleden zoals Osman zelf denkt) een geheel waren?! En dat de tijd zoiets niet ten goede doet.
snel even gezocht,quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, je kunt toch duidelijk zien dat die laatste 2 foto's niet zijn ontstaan door de natuur. Geef jij mij eens een voorbeeld in welk het duidelijk wordt dat de natuur daar toe in staat is. Je moet niet vergeten dat je vroeger geen stratenmakers en apparatuur hebt zoals nu. Ik vind het nog verdomd netjes gedaan ook.![]()
Dit bouwwerk (als het dat is) is niet massief, dat is natuurlijk allang bekend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef bristol het volgende:
Ik zie geen énkele recht gevormde steen op die foto's, ik zie ook geen cement of voegen, ik zie zand tussen natuurlijk gevormde stenen die zo klein zijn dat ze zelfs in de middelleeuwen er niet mee zouden bouwen. Zulke kleine steentjes aan de basis van een grote piramide ? kom op nou...
Terwijl ze in bretagne aan het spelen waren met stenen van 12 meter en 200 ton waren deze bosniers met kiezelsteentjes een piramide aan het bouwen ?
Ik zie een paar lijnen die door het geheel blokken vormen. Geen enkel blok heeft een beetje dezelfde afmeting. Kun je me trouwens een bovenaanzicht van die foto laten zien ? Ben benieuwd wat er omheen zit. En wat zijn die blauwe 'blokken' eigenlijk ?quote:
quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:00 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
En wat zijn die blauwe 'blokken' eigenlijk ?
nope, die plaats die ik postte ligt in Tasmanië, jij post de giants causeway basaltstenen uit Noord-Ierland. Allebei mooie geologie.quote:Volgens mij weet ik die plaats die jij post.
En daar heerst juist een grote vraag over, of ze nu daadwerkelijk door de natuur zijn geschapen. Of dat het een oude cultuur is geweest...
Die plekken zijn nat, snap ik, maar verklaard dat de blauwe kleur ? En wie zegt dat het niet man-made is ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:58 schreef bristol het volgende:
[..]
nope, die plaats die ik postte ligt in Tasmanië, jij post de giants causeway basaltstenen uit Noord-Ierland. Allebei mooie geologie.
Die nieuwe pic staat inderdaad als enige nieuws op de website, wat moet dit zogezegd voorstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |