Goeie tipquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
kan het ook een koop/verkoop topic worden. dus dat je naast replies met "te koop" ook kunt vragen om dingen die je wellicht zoekt voor je collectie?
een lichtgevende condoom die je op hangt om later te kunnen zeggen "kijk een geest". doet het goed op feestjes
You´ve got mail.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm oke leuk kan ik weer ff mn boekenkast legen![]()
-------------
zijn wij goden-kinderen - Erich von däniken
ISBN: 90-218-3795-1
-¤4
exclusief verzendkosten
interesse? stuur een email naar thisascension@gmail.com![]()
hehe nou tot nu toe heeft er maar 1 iemand gereageerd.. zie jij er niks tussen ?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Hallulama het volgende:
Het lijkt wel alsof je geld toe krijgt als je boeken van -starseed-mayo- koopt, da's natuurlijk niet verkeerd
Okay danquote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Hallulama het volgende:
Het lijkt wel alsof je geld toe krijgt als je boeken van -starseed-mayo- koopt, da's natuurlijk niet verkeerd
Iddquote:Op donderdag 24 november 2005 21:06 schreef Hallulama het volgende:
Nu niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:00 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hehe nou tot nu toe heeft er maar 1 iemand gereageerd..
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef sweetgirly het volgende:
Hoeveel zullen de verzendkosten zijn (voor 3 boeken), toch niet duurder dan die boeken bij elkaar * blond kijkt.
die wil ik welquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hmm oke leuk kan ik weer ff mn boekenkast legen![]()
-------------
De celestijnse belofte -James Redfield ISBN: 90-225-2015-3
+ gratis
Het celestijnse werkboek
-¤4
Hubbabubbaquote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef -starseed-mayo- het volgende:
haha gratis als ik mn vader lief aan kijk![]()
Ik heb net "Haptonomie, een kwestie van gevoel" binnen, laat ik daar eerst maar eens aan gaan beginnen, and then, well, we shall seequote:Op donderdag 24 november 2005 22:00 schreef -starseed-mayo- het volgende:
hehe nou tot nu toe heeft er maar 1 iemand gereageerd.. zie jij er niks tussen ?![]()
Ik zou deze graag van je willen overnemenquote:Op zaterdag 26 november 2005 14:35 schreef deedeetee het volgende:
Zelfgenezing door lichtenergie : Pieter langedijk en Agnes van Enkhuizen
Van paranormale naar normale geneeskunde : Pieter Langedijk en Agnes van Enkhuizen
Reïncarnatie 20 gevallen van vermoedelijke wedergeboorte : prof. L. Stevenson
Ik hoef alleen maar de verzendkosten te hebben![]()
Ik weet zeker dat ik boeken van die schrijver heb/had, zal binnenkort écht eens de boel nakijken op zolder.quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef BaajGuardian het volgende:
jammer.
ik zoek naar het boek :
de ctulhu mythos van H.P. lovecraft.
stuur die naar mij onder het mom van tis sinterklaas.
pm.
Ey, een ouwe bekendequote:Op maandag 28 november 2005 15:49 schreef deedeetee het volgende:
Ik heb de * nette * kant van de zolder doorgeploeterd en daar zat geen Lovecraft bij. Van de week de andere kant doorzoeken, daar moeten ook nog dozen met boeken staan, ik hoop dat ik ze niet al heb weggegeven![]()
Wel gevonden :
Dromen duiden : De visie van Edgar Cayce en anderen op de wonderlijke spiegel v.d.geest.
Dromen en droomuitleg : dr.Friedrich W.Doucet
De genezende kracht van huisdieren : Imre Kusztrich
Blij dat te horen! We hadden ook wel erg veel lol in dat topic toenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:41 schreef deedeetee het volgende:
Dat was ik en die banken zijn de beste die ik sinds lange tijd heb gehad , het ziet er na een jaar met de siamezen nog steeds erg netjes uit.![]()
Ik denk dat het aan de kwaliteit leer ligt want ik kocht altijd * goedkoop * vanwege de poezen en dan krijg je strak en stijf leer dat gemakkelijk en duidelijk zichtbaar bekrast wordt.
Dat bankstelletje van Cynix is van een prima kwaliteit soepel leer en daar heb ik nu véél plezier van
Ze zijn wél errug groen, dat weer wélmaar daar waren we snel een gewend hoor.
![]()
huhquote:
Welnee joh, sloeg op mij, omdat ik eerst allerlei sarcastische onzin hier heb weggehaald en dat deed onder het motto 'ga maar naar SC'.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:06 schreef deedeetee het volgende:
huh![]()
En ik heb nota bene met geen wóórd gerept over de groene schijn op mijn poezen 's nachts als ze lekker lang op de bank liggen te pitten![]()
oe... da's gaaf!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
huh![]()
En ik heb nota bene met geen wóórd gerept over de groene schijn op mijn poezen 's nachts als ze lekker lang op de bank liggen te pitten![]()
Al Cynix' zijn cactussen gingen dood, ze konden niet tegen die kleur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef vamperotica het volgende:
oe... da's gaaf!
* vamperotica vindt een gifgroene bank sowieso wel wat hebben!
Hee dat had ik allang gezien hoor daarom dacht * lekker ff pesten *quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Welnee joh, sloeg op mij, omdat ik eerst allerlei sarcastische onzin hier heb weggehaald en dat deed onder het motto 'ga maar naar SC'.
En Vampje sloeg me daarmee zachtjes om mijn oortjes - maar met smileys, dus trek het je niet aan
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef iteejer het volgende:
[..]
Welnee joh, sloeg op mij, omdat ik eerst allerlei sarcastische onzin hier heb weggehaald en dat deed onder het motto 'ga maar naar SC'.
En Vampje sloeg me daarmee zachtjes om mijn oortjes - maar met smileys, dus trek het je niet aan
Een rode kat komt NIET op mijn bank hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:26 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Pcies... Wat hij zegt!
Vraag me trouwens opeens af wat voor "mooie" combinatie e gifgroene bank zou hebben gegeven, vorige week, toen ik mijn kattebeest uit de tomatensoep heb gevist!
Heeft Cynix dat etiket 'made in Tsjernobyl' nog van die bank gesloopt?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef deedeetee het volgende:
Een rode kat komt NIET op mijn bank hoor![]()
![]()
Wat voor kleur had ie voor ie in de soep sprong ?
een lapjequote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Een rode kat komt NIET op mijn bank hoor![]()
![]()
Wat voor kleur had ie voor ie in de soep sprong ?
Ja gelukkig welquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:43 schreef iteejer het volgende:
[..]
Heeft Cynix dat etiket 'made in Tsjernobyl' nog van die bank gesloopt?
quote:
Cynix sloot altijd zijn gordijnen, om te voorkomen dat het groene schijnsel van dat lichtgevende ding snachts teveel overlast zou geven.quote:
Och het heeft wel iets gezelligs zo'n groene schijn, ook handig als je 's nachts nog ff binnen loopt om iets te pakken. Hoeft 't licht niet aan en dat spaart in deze dure tijden en boel stroom uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:49 schreef iteejer het volgende:
[..]
Cynix sloot altijd zijn gordijnen, om te voorkomen dat het groene schijnsel van dat lichtgevende ding snachts teveel overlast zou geven.
Ja, jij hebt Groenland in je eigen huis!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:51 schreef deedeetee het volgende:
Och het heeft wel iets gezelligs zo'n groene schijn, ook handig als je 's nachts nog ff binnen loopt om iets te pakken. Hoeft 't licht niet aan en dat spaart in deze dure tijden en boel stroom uit.![]()
Ok, ik zal het hem vragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef deedeetee het volgende:
Vergeet niet me bijtijds te waarschuwen als Cynix weer aan een nieuwe bank toe is, de bank die hij nu heeft ziet e óók prima uit. Nou ja die heeft één nadeel : Hij geeft zwart licht![]()
Ik moet nu weg een kind van school ophalen![]()
Jankzakquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef Enyalius het volgende:
lekker selectief bezig met de regels volgen
Gelukkig heb jij meer humor dan Eynaliusquote:Op woensdag 30 november 2005 13:28 schreef Mirage het volgende:
*proest*
Ik jou lastig vallen? Ik heb een klein gesprekje alhier met iemand, en jij komt mij vertellen dat dat niet mag. Jij wil mij dus iets gaan verbieden, wat wij hier op het forum normaalgesproken (mits het binnen perken blijft etc) anderen wel toestaan..?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef Enyalius het volgende:
laat me raden. jij hebt ook zo'n geweldig foutief voorgevoel over mij zoals een zekere sten.
sinds het moment dat je terug bent val je me al lastig
Heb je deze nog ? Zo ja heb ik wel intressequote:deedeetee:
De genezende kracht van huisdieren : Imre Kusztrich
De geschiedenis herhaalt zich. Genezen aan voorgaande levens : Netherton
Die heb ik nogquote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Heb je deze nog ? Zo ja heb ik wel intresse
Je hebt iig mailquote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die heb ik nog![]()
Ik heb m'n yahoo open staan dus mail maar ff .
Oeps Netherton heb ik al aan een ander belooft sowwy![]()
Genezende kracht van huis dieren is er nog wél.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Niks in m'n yahoo inbox zou die weer kuren hebben![]()
Anders stuur 't maar naar m'n gmail adres dat staat hierboven. Ik zet gmail ook wel ff open.
jippie! (behalve voor de bankquote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
'k ga ff checken.![]()
Die bank is al besproken de rest gaat op de post.![]()
Nou ou er zitten wel 2 dikke pillen bij.....quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
jippie! (behalve voor de bank)
![]()
Hoe zwaar schat je t een en ander bij elkaar?
( mooi woodr ja...)quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ou er zitten wel 2 dikke pillen bij.....![]()
écht nog geen 5 kilo hoor, maar als 't onverhoopt ( mooi woord hé ?) duurder uitvalt mail ik wel ff om meer verzendcentjes.
![]()
Jaaaaaa, buurvrouw gaf het gisteravond aan mijn manquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:50 schreef deedeetee het volgende:
@Mirage :
Heb je 't pakje boeken al gekregen ?![]()
zover ik weet, kan je via de bieb alle boeken bestellen die er zijn. Wanneer er een nederlandse vertaling bestaat, kunnen ze hem voor je bestellen. kost 50 cent of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben op zoek naar boeken van Sicharia Sitchen. Het liefst in het Nederlands vertaald.
Anders moet ik op zoek in de bibliotheek en die hebben alleen de Engelse versie, Nederlands leest wat prettiger.
12de planeet zou ik dan graag willen. En bovendien het boek dat heet : "Inhaalslag van de techniek".
Dan ga ik eens bij de bieb kijken nog een keerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
zover ik weet, kan je via de bieb alle boeken bestellen die er zijn. Wanneer er een nederlandse vertaling bestaat, kunnen ze hem voor je bestellen. kost 50 cent of zo.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
zover ik weet, kan je via de bieb alle boeken bestellen die er zijn. Wanneer er een nederlandse vertaling bestaat, kunnen ze hem voor je bestellen. kost 50 cent of zo.
Ja, het bibliotheekwezen koop alle boeken in die nieuw in Nederland verschijnen. Voor buitenlandse boeken kan dat anders liggen, dat weet ik niet.quote:
Als je dus lid bent van de bibliotheek kan je elk willekeurig en zelfs nieuw boek verkrijgen voor 50 cent? Sorry but I don't get itquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:26 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ja, het bibliotheekwezen koop alle boeken in die nieuw in Nederland verschijnen. Voor buitenlandse boeken kan dat anders liggen, dat weet ik niet.
Nee, lenenquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als je dus lid bent van de bibliotheek kan je elk willekeurig en zelfs nieuw boek verkrijgen voor 50 cent? Sorry but I don't get it![]()
lol. ik meende toch echt dat er KOPEN werd gezegd......quote:
Maar alleen als het bij bieb * in de buurt * te krijgen is. Anders kost het 4 euroquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:02 schreef Dromenvanger het volgende:
50 cent per boek om te lenen inderdaad, en soms moet je 6 maanden wachten op een boek. Zoals bij de boeken van Dan Brown het geval is.
Boeken kopen heeft meer voordelen, enige nadeel is dat de prijs hoger is.
Wat gek bij onze bieb nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar alleen als het bij bieb * in de buurt * te krijgen is. Anders kost het 4 euro![]()
Dank je wel !quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef Doderok het volgende:
Misschien interessant voor het (conspiracy minded deel van het) TRU publiek:
loompanics stopt ermee, al hun boeken gaan weg aan 50%.
www.loompanics.com
Relevante boeken zijn voornamelijk te vinden onder "limited stock". Ze hadden een hele collectie over HAARP, maar die zijn blijkbaar al uitverkocht...
Bij die van mij dus wel, ik wilde een boek lezen dat aleen in Geleen en Beek te krijgen was maar in grote letters. Dat vind ik onleesbaar en dus vroeg ik of het niet ergens anders vandaan kon komen en toen kreeg ik dus te horen dat dát 4 euro kost.......quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef UncleScorp het volgende:
Te koop: ruïne met rondspokende Hollander
In Zuid-Wales staan de overblijfselen van een oud kasteel te koop. De gelukkige koper krijgt er gratis een spook bij dat door omwonenden en plaatselijke historici 'de Hollander' wordt genoemd.
Llantwit Major Castle werd gebouwd in 1596. De constructie staat sinds 1694 leeg en in 1834 was het al feitelijk een ruïne, zelfs zonder dak. De autoriteiten veilen de ruïne inclusief spook op 3 april en het moet minimaal 7.300 euro opleveren.
De koper mag het niet zonder meer opknappen. Het kasteel in de omgeving van Cardiff staat op de monumentenlijst en voor renovaties zijn vergunningen nodig.
http://www.hln.be/hln/cch(...)t.bron=categorieArt2
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
iemand gezocht die garant voor me wil staan zodat ik dit "pandje" kan betrekken.
![]()
hey! ik wil hier anoniem zijn hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 04:26 schreef displission het volgende:
marjolein check mail voor vraag over het boek van de "eeuwige" maagd
Ben geinteresseerd namelijk
Ik weet welk boek je bedoeld maar weet ook niet de titel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:38 schreef senesta het volgende:
Ik heb eigenlijk meer een vraag aan lilith-wicca, ik weet niet of jij het weet maar ik doe maar een schot.
Er bestaat een boek met staatshoroscopen, ik weet alleen niet meer hoe het heet, dus een boek waarin je bijvoorbeeld de tijd van de horoscoop voor bijvoorbeeld nederland kunt vinden (die heb ik al maar ik geef maar een voorbeeld).
Ik hoop dat jij het weet?
Geweldig, dank je wel!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik weet welk boek je bedoeld maar weet ook niet de titel.
Ik zal het even rond vragen bij mijn collega's.
Leuke lijstquote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Letop het volgende:
Op
http://home.wanadoo.nl/eyesonly
staan mijn 2de hands boeken gerelateerd aan dit topic
groet
rinus
Jeetje wat een boel boeken!!!quote:Op maandag 17 april 2006 15:00 schreef Letop het volgende:
Op
http://home.wanadoo.nl/eyesonly
staan mijn 2de hands boeken gerelateerd aan dit topic
groet
rinus
Da's toevallig. Had ik het straks met een vriendin over. Ik wil het niet. Maar zij wel en is er zelfs naar op zoek. Ik heb alleen geen idee wat je ervoor vraagt en of ze dat kan betalen.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:49 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb nog een paar originele amerikaanse ouija (en mystifiying oracle) borden liggen uit 1950 tot 1970. Allemaal met doos en plancette. Borden zijn van hardboard en allen in goede tot zeer goede conditie. Gebruiken op eigen risico en ik raad iedereen die het niet serieus neemt AF om dit soorten dingen te gebruiken! Fotos op verzoek.
Mocht er één overblijven, dan zou ik graag een foto willen zien of een beschrijving van de vormgeving krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's toevallig. Had ik het straks met een vriendin over. Ik wil het niet. Maar zij wel en is er zelfs naar op zoek. Ik heb alleen geen idee wat je ervoor vraagt en of ze dat kan betalen.
Wil je contact met me opnemen zodat ik eventueel kan bemiddelen.
Ik heb er meerdere, drie hardboard ouija borden uit 1950 (met doos en kunststof planchette) uit amerika. En twee mystifying oracles (hardboard, oude dozen en planchette).quote:Op donderdag 27 april 2006 15:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mocht er één overblijven, dan zou ik graag een foto willen zien of een beschrijving van de vormgeving krijgen.
Ïk zou graag mijn collectie uitbreiden.
Heel graag danquote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, drie hardboard ouija borden uit 1950 (met doos en kunststof planchette) uit amerika. En twee mystifying oracles (hardboard, oude dozen en planchette).
Ik kan je het weekend foto's versturen.
dank je welquote:Ik zeg het maar weer: gebruiken op eigen risico.
Leukquote:Qua look zijn ze allemaal zoals mijn usericon: zon linksboven met gezicht (dus niet de oudere versie helaas) en rechts de maan met ster.
Laatste bezoek: 2 dagen, 22 uur, 2 minuten geledenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:35 schreef Dromenvanger het volgende:
En voor de grapjassen nog. Ik zet het huis niet in de fik, ik ben voorzichtiger dan voorzichtig. Het huis zal echt niet afbranden...
verkoop je er ook 1?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef Rotterdammurtjuh het volgende:
Ik heb nog 3 nieuwe Quija-borden in de aanbieding.
Ze kosten ¤ 25,= (excl. verzendkosten)
Ik heb nog een paar ouija borden liggen, zonder planchette of doos. Maar je kan gewoon een glas of eigen gemaakte pointer gebruiken. Laat maar evven weten of je interesse hebt, dan stuur ik een fotootjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:14 schreef voidzero het volgende:
Heb interesse in een ouija-bord... zijn er nog wat beschikbaar?
Al gevonden dusquote:Op woensdag 27 september 2006 21:28 schreef jogy het volgende:
Gezocht:De film Waking Life
Richtprijs: 6 euro exclusief verzenden.
Reden: Nieuwsgierigheid is gewekt in een topic waar die naam voorbij kwam en nu ben ik erachter gekomen dat bol.com, proxi.nl en freerecordshop.nl het niet verkoopt, deceptie alom maar ik laat me niet uit het veld slaan.
Laat maar.
Mocht je het niet helemaal kunnen vinden, vast wel trouwens, dan: Richard Linklater's 'Waking Life'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Al gevonden dus
Waar gaat die film over?
Nee wacht, dat kan ik zelf opzoeken
Ik zal eens zoeken in de videotheek, anders kijken of het ergens online staat.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Mocht je het niet helemaal kunnen vinden, vast wel trouwens, dan: Richard Linklater's 'Waking Life'
jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef kruimel_20 het volgende:
-starseed-mayo-
heb je de celestijnse belofte nog ?
Ja, maar starseed mayo heeft het te druk om boeken op de post te doen en beslist voor je dat tegen de tijd dat ze wel weer tijd heeft je het boek wel niet meer zal willen. Tenminste dat kreeg ik te horen toen ik een boek bij haar 'bestelde'. Op m'n mailtje dat ik na een poosje heus nog steeds het boek wilde kopen heb ik nooit antwoord gehad. Dus kijk maar uit voordat je zaken met starseed mayo gaat doen kruimel 20quote:
uhm oncorrect..ik heb wel een boek binnengekregen..en k het duurde even, maar ik kan wel begrijpen dat iemand het druk heeft of wat dan ook. Waar het omgaat is dat het uiteindelijk wel is aangekomen bij dit adres. Dus ook de andere zijde van het verhaal..het gaat over "de maagd" wat ik hier in het begin vroeg..quote:Op woensdag 1 november 2006 07:52 schreef Causa het volgende:
[..]
Ja, maar starseed mayo heeft het te druk om boeken op de post te doen en beslist voor je dat tegen de tijd dat ze wel weer tijd heeft je het boek wel niet meer zal willen. Tenminste dat kreeg ik te horen toen ik een boek bij haar 'bestelde'. Op m'n mailtje dat ik na een poosje heus nog steeds het boek wilde kopen heb ik nooit antwoord gehad. Dus kijk maar uit voordat je zaken met starseed mayo gaat doen kruimel 20
dan moet ik het maar persoonlijk nemen denkquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:59 schreef displission het volgende:
[..]
uhm oncorrect..ik heb wel een boek binnengekregen..en k het duurde even, maar ik kan wel begrijpen dat iemand het druk heeft of wat dan ook. Waar het omgaat is dat het uiteindelijk wel is aangekomen bij dit adres. Dus ook de andere zijde van het verhaal..het gaat over "de maagd" wat ik hier in het begin vroeg..
NNeo, ik nog wel iets van egypte voor je liggen geloof ik, ik moet even zoeken.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef Normalneo het volgende:
Nogmaals doe ik het verzoek om eventuele boeken te bemachtigen:
[b]egypte en haar goden/mythes [/b]verhalen over chinese kloosterlingen die een opleidingstraject volgen boeken over kundalini makkelijke boeken over meditatie laat eventueel horen wat je kunt missen
what the fok is that one about als ik heel vriendelijk met een hele lieve smiliequote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:08 schreef T4G het volgende:
Ik heb het boek:
"The Hunt for zero point" door Nick Cook.
Als er interesse is lees ik het wel.
Bol.comquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:59 schreef Normalneo het volgende:
[..]
what the fok is that one about als ik heel vriendelijk met een hele lieve smilie![]()
dubbel smilie![]()
mag vragen?
quote:In het kort:
This riveting work of investigative reporting and history exposes classified government projects to build gravity-defying aircraft--which have an uncanny resemblance to flying saucers.
The atomic bomb was not the only project to occupy government scientists in the 1940s. Antigravity technology, originally spearheaded by scientists in Nazi Germany, was another high priority, one that still may be in effect today. Now for the first time, a reporter with an unprecedented access to key sources in the intelligence and military communities reveals suppressed evidence that tells the story of a quest for a discovery that could prove as powerful as the A-bomb.
"The Hunt for Zero Point explores the scientific speculation that a "zero point" of gravity exists in the universe and can be replicated here on Earth. The pressure to be the first nation to harness gravity is immense, as it means having the ability to build military planes of unlimited speed and range, along with the most deadly weaponry the world has ever seen. The ideal shape for a gravity-defying vehicle happens to be a perfect disk, making antigravity tests a possible explanation for the numerous UFO sightings of the past 50 years.
Chronicling the origins of antigravity research in the world's most advanced research facility, which was operated by the Third Reich during World War II, "The Hunt for Zero Point traces U.S. involvement in the project, beginning with the recruitment of former Nazi scientists after the war. Drawn from interviews with those involved with the research and who visited labs in Europe and the United States, "The Hunt for Zero Point journeys to the heart of the twentieth century's most puzzlingunexplained phenomena.
Beste InProduction,quote:Op zondag 25 februari 2007 17:46 schreef InProduction het volgende:
Ik ben op zoek naar een 'origineel Amerikaans' ouijabord.
PM me!
IK heb er erg veel, tip ga naar de bieb als ze hun boeken afschrijven kun je ze voor een prikkie kopen. Ik heb er zo een boekenkast mee gevuldquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef huupia34 het volgende:
gevraagd : boeken van
von daniken
graham hancock
robert bauvall
zacharia sitchin
stanton friedman
timothy good
jim marrs
ook boeken die in het verlengde van deze schrijvers liggen zijn welkom
dus: ufologie, verloren beschavingen,graancirkels, nwo,paleo seti
liefst in het nederlands, maar engels is ook goed
anyone?
Heb je hem nog niet?quote:
Ja graagquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet?
Mijn schoonzusje heeft hem zal ik eens vragen waar ze die vandaan heeft?
je mag toch niet voor jezelf Boedha kopen ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je hem nog niet?
Mijn schoonzusje heeft hem zal ik eens vragen waar ze die vandaan heeft?
Heeft er iemand toevallig een foto?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:26 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand waar je die Boedha waterornamenten kan kopen voor binnen?
Ik weet niet of iemand ze kent, maar het is een klein beeldje met water en een draaiende bal er in?
Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |