Ik jou lastig vallen? Ik heb een klein gesprekje alhier met iemand, en jij komt mij vertellen dat dat niet mag. Jij wil mij dus iets gaan verbieden, wat wij hier op het forum normaalgesproken (mits het binnen perken blijft etc) anderen wel toestaan..?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef Enyalius het volgende:
laat me raden. jij hebt ook zo'n geweldig foutief voorgevoel over mij zoals een zekere sten.
sinds het moment dat je terug bent val je me al lastig
Heb je deze nog ? Zo ja heb ik wel intressequote:deedeetee:
De genezende kracht van huisdieren : Imre Kusztrich
De geschiedenis herhaalt zich. Genezen aan voorgaande levens : Netherton
Die heb ik nogquote:Op donderdag 1 december 2005 17:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Heb je deze nog ? Zo ja heb ik wel intresse
Je hebt iig mailquote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die heb ik nog![]()
Ik heb m'n yahoo open staan dus mail maar ff .
Oeps Netherton heb ik al aan een ander belooft sowwy![]()
Genezende kracht van huis dieren is er nog wél.
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:14 schreef deedeetee het volgende:
Niks in m'n yahoo inbox zou die weer kuren hebben![]()
Anders stuur 't maar naar m'n gmail adres dat staat hierboven. Ik zet gmail ook wel ff open.
jippie! (behalve voor de bankquote:Op donderdag 1 december 2005 19:55 schreef deedeetee het volgende:
'k ga ff checken.![]()
Die bank is al besproken de rest gaat op de post.![]()
Nou ou er zitten wel 2 dikke pillen bij.....quote:Op donderdag 1 december 2005 20:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
jippie! (behalve voor de bank)
![]()
Hoe zwaar schat je t een en ander bij elkaar?
( mooi woodr ja...)quote:Op donderdag 1 december 2005 20:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ou er zitten wel 2 dikke pillen bij.....![]()
écht nog geen 5 kilo hoor, maar als 't onverhoopt ( mooi woord hé ?) duurder uitvalt mail ik wel ff om meer verzendcentjes.
![]()
Jaaaaaa, buurvrouw gaf het gisteravond aan mijn manquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:50 schreef deedeetee het volgende:
@Mirage :
Heb je 't pakje boeken al gekregen ?![]()
zover ik weet, kan je via de bieb alle boeken bestellen die er zijn. Wanneer er een nederlandse vertaling bestaat, kunnen ze hem voor je bestellen. kost 50 cent of zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:52 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben op zoek naar boeken van Sicharia Sitchen. Het liefst in het Nederlands vertaald.
Anders moet ik op zoek in de bibliotheek en die hebben alleen de Engelse versie, Nederlands leest wat prettiger.
12de planeet zou ik dan graag willen. En bovendien het boek dat heet : "Inhaalslag van de techniek".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |