abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:04:26 #151
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32602170
ik voeg toe aan dat uitstekende rijtje:

Killing Joke - Eighties (hoorde ik een aantal jaar geleden tijdens een Burton promo video, sindsdien komt hij steeds weer terug in m'n lijstje)
Danko Jones - Lovercall
Danko Jones - I Want You
Mando Diao - God Knows
Depeche Mode - A Question Of Time
The Killers - Mr. Brightside
Kaiser Chiefs - I Predict A Riot
Eric Clapton - Cocaine

en voor de rest heel het album "Since We Last Spoke" van RJD2 en als klaarstoom muziek voordat ik altijd de piste opga, is meestal een live album van het machtige Iron Maiden, dit jaar ga ik het proberen met hun jongste live album, Death On The Road!
you can call me Susan if it makes you happy
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:31:58 #152
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32602895
Ook hier in Hulst volop sneeuw.. jammer alleen dat dit als resultaat geeft dat de stroom in heel Zeeuwsch Vlaanderen uitgevallen is, wij hebben nog het geluk dat onze straat op hetzelfde net zit als het gemeentehuis, en die hebben een noodagregaat Ofwel heel Hulst is donker en stil en koud, en bij ons doet alles het nog gewoon, sinds een paar uur zelfs het internet weer
Life's like music, get the rhythm..
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:36:25 #153
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32603018
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:31 schreef NoComment het volgende:
Ook hier in Hulst volop sneeuw.. jammer alleen dat dit als resultaat geeft dat de stroom in heel Zeeuwsch Vlaanderen uitgevallen is, wij hebben nog het geluk dat onze straat op hetzelfde net zit als het gemeentehuis, en die hebben een noodagregaat Ofwel heel Hulst is donker en stil en koud, en bij ons doet alles het nog gewoon, sinds een paar uur zelfs het internet weer
Hehehe!
Zit jij thuis!!!

Ik heb even met mijn ouder gebeld of alles goed is en zit hier steeds met een grote smile naar het nieuws te kijken. Maar de sneeuw zal toch ook daar wel niet veel meer voorstellen, wat hier lag was vanochtend al slush en niet meer te berijden. Ik was graag gisteravond nog even naar buiten gegaan om trainspotter-achtige foto's te maken met mijn huisgenoten..... maar ik was alleen thuis.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:41:15 #154
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32603161
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef XL het volgende:

[..]

Hehehe!
Zit jij thuis!!!

Ik heb even met mijn ouder gebeld of alles goed is en zit hier steeds met een grote smile naar het nieuws te kijken. Maar de sneeuw zal toch ook daar wel niet veel meer voorstellen, wat hier lag was vanochtend al slush en niet meer te berijden. Ik was graag gisteravond nog even naar buiten gegaan om trainspotter-achtige foto's te maken met mijn huisgenoten..... maar ik was alleen thuis.
Jep ik zit thuis Maar ik denk dat er een kleine crisis komt als dit allemaal afgelopen is, er is namelijk helemaal géén informatievooziening geweest vanuit de gemeente... en daar zijn sommige mensen nogal boos over

En inderdaad was de sneeuw vandaag niet al te best meer, mijn zusje is nog wel gaan sleeen vanochtend ( ) aangezien ze bij de stuntmakrt moest gaan werken maar deze niet open kon... zonder stroom geen kassa's heh

Jammmer dat bij de mikro electro zo'n noodagregaat staat, ik moet dus gewoon werken morgen...
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:44:50 #155
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32603247
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:41 schreef NoComment het volgende:

[..]

Jep ik zit thuis Maar ik denk dat er een kleine crisis komt als dit allemaal afgelopen is, er is namelijk helemaal géén informatievooziening geweest vanuit de gemeente... en daar zijn sommige mensen nogal boos over

En inderdaad was de sneeuw vandaag niet al te best meer, mijn zusje is nog wel gaan sleeen vanochtend ( ) aangezien ze bij de stuntmakrt moest gaan werken maar deze niet open kon... zonder stroom geen kassa's heh

Jammmer dat bij de mikro electro zo'n noodagregaat staat, ik moet dus gewoon werken morgen...
De politie is met geluidswagens door de straten gereden hoor, vertellen mijn bronnen ter plekke.
Dat Micro-Electro, AH en de Edah ongeveer als enige open waren had ik ook gehoord.
Dat er bussen toeristen (lees: Belgen) gewoon door touroperators gedumpt werden en dat er vervolgens niks te doen was vond ik ook een aardige anekdote.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zaterdag 26 november 2005 @ 20:47:42 #156
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32603318
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:41 schreef NoComment het volgende:

[..]

ja dat is kut natuurlijk!
ik moest gewoon gaan werken vandaag! al kregen we wel telkens te horen dat er een paar hoogspanningskabels boven de A58 op knappen stonden, en als die zouden knappen dat dan heel Zeeland zonder stroom zat. En pinnen was al heel de dag niet meer mogelijk
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:13:14 #157
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32605590
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 20:44 schreef XL het volgende:

[..]

De politie is met geluidswagens door de straten gereden hoor, vertellen mijn bronnen ter plekke.
Dat Micro-Electro, AH en de Edah ongeveer als enige open waren had ik ook gehoord.
Dat er bussen toeristen (lees: Belgen) gewoon door touroperators gedumpt werden en dat er vervolgens niks te doen was vond ik ook een aardige anekdote.
Ik ben vandaag de hele dag in centrum Hulst geweest en heb geen geluidwagen gehoord of gezien... ja, wel eentje van de AH met de mededeling dat ze vandaag en morgen open zijn

En m'n zusje is idd ook een verdwaasde belg tegen gekomen die zich afvroeg waarom alles dicht was...

Owja, en niet alleen Mikro en AH waren open, ook Atelier de Bruijn was open En het restaurant naast ons heeft een topavond, is zowat het enige restaurant dat stroom heeft
pi_32611969
... dat anno 2005 stroom nog een schaars goed kan zijn zeg..
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 27 november 2005 @ 10:07:59 #159
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32612894
quote:
Op zondag 27 november 2005 04:22 schreef beerke het volgende:
... dat anno 2005 stroom nog een schaars goed kan zijn zeg..
Zeeuwsch Vlaanderen
  zondag 27 november 2005 @ 12:55:42 #160
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32615202
quote:
Op zondag 27 november 2005 10:07 schreef XL het volgende:

[..]

Zeeuwsch Vlaanderen
add Walcheren
  zondag 27 november 2005 @ 17:38:25 #161
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32622671
quote:
Op zondag 27 november 2005 12:55 schreef Bakksteen het volgende:

[..]

add Walcheren
De overkant
pi_32624745
Hier in nijmegen nul problemen gehad.. Wel jammer dat het volop aan het dooien is en ik geen tijd had om een beetje te boarden .. De sneeuw was goed toen het net viel en gisteravond echt prima geweest om railsessies ed te houden..

Was gister wel nog in duiven een nieuwe jas gescoord en goeie handschoenen
pi_32624870
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:20 schreef ForumGek het volgende:

Ik ga nu de shit er ff op mounten en dan maak ik wat fototjes !
Lukt het wel?
  zondag 27 november 2005 @ 19:05:20 #164
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32624923
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:03 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Lukt het wel?
Misschien ligt je board ondersteboven?
  zondag 27 november 2005 @ 19:17:29 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32625233
Of misschien heb je per ongeluk ski's?
pi_32625552
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef XL het volgende:

[..]

Je mag mijn oude plank kopen (met bindingen). Ik heb hetzelfde postuur als jij hebt (185, 65kg). Schoenmaat van mij is 42, iets groter kan ook op mijn oude plank. Voor ervaringen over de plank zie topic 1 tot en met 23 ongeveer. Prijs is 150 euro, voor minder houd ik hem zelf..... het is toch mijn eerste plank he....
Kun je misschien wat duidelijke foto's van de staat van dat board mailen/posten? Is het een goed board voor de beginner en nog niet helemaal afgeragd?

Ik heb wel interesse!
  zondag 27 november 2005 @ 19:38:42 #167
134482 Bakksteen
SHIT! ik ben geen neger!
pi_32625758
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef XL het volgende:

[..]

De overkant
ik wist niet dat er zoveel "haat" was van jullie kant voor de onze?
vroeger als klein ventje genoot ik altijd van de veerpont trips naar "de overkant"
op naar Breskens! en ik ben vandaag nog met mn vriendin naar Morris geweest
door de Westerscheldetunnel.
  zondag 27 november 2005 @ 19:45:06 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32625936
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:30 schreef Roellio het volgende:

[..]

Kun je misschien wat duidelijke foto's van de staat van dat board mailen/posten? Is het een goed board voor de beginner en nog niet helemaal afgeragd?

Ik heb wel interesse!
Het is een goede plank, in goede staat. Ik zal er proberen foto's van te maken als er daglicht is. Dan kun je het waarschijnlijk beter zien. Je kunt als beginner prima op deze plank uit de voeten, het is niet voor niks dat NoComment en de broer van Beerke uit dit topic in navolging van mij de plank hebben aangeschaft. Zelf heb ik hem gekocht nadat ik hem eerst zelf gehuurd heb.

Je kunt behoorlijk groeien op de plank, ik heb er tot afgelopen seizoen op gereden. De kanten heb ik in April de eerste keer laten slijpen. De bindingen zijn eigenlijk nooit gebruikt, omdat ik wel al andere bindingen had (aanschaf was een set). De base is goed. Het is een sintered base, maar niet de allersnelste. Redelijk duurzaam, maar toch wel elke week waxen hoor (ik wil het je evt best leren, stelt niet veel voor). Er zit een kras in de base, dat is een steen die ik in La Plagne heb ontmoet. De kras is in de lengterichting en niet diep. Niet interessant om te laten repareren, al is ook dat niet zo moeilijk. Je hebt er in ieder geval geen last van bij het boarden.

Heb je boardervaring? Je mag hem best indoor (op sneeuw) ergens proberen.

Er zit wel een Apple sticker op
  zondag 27 november 2005 @ 19:46:48 #169
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32625996
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:38 schreef Bakksteen het volgende:

[..]

ik wist niet dat er zoveel "haat" was van jullie kant voor de onze?
vroeger als klein ventje genoot ik altijd van de veerpont trips naar "de overkant"
op naar Breskens! en ik ben vandaag nog met mn vriendin naar Morris geweest
door de Westerscheldetunnel.
Wist je dat serieus niet?
Bij mij is het niet al te serieus, maar het speelt wel degelijk in de regio. Was er alweer stroom bij Morres?
pi_32626379
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:45 schreef XL het volgende:

Heb je boardervaring? Je mag hem best indoor (op sneeuw) ergens proberen.

Er zit wel een Apple sticker op
Ik kan niet boarden, dus ookal test ik 'm zou ik er geen fatsoenlijk oordeel over kunnen vellen.
Ik vertrouw daarom maar op jou en het beoordelingsvermogen van die andere 2.

Tsja... als 'ie qua beschadigingen erg meevalt en de foto's okay zijn wil ik 'm wel van je kopen. Het is net zo duur als een week huren en schoenen wilde ik eigenlijk toch al van mezelf. Dan haal ik gewoon een setje schoenen van vorig seizoen in de uitverkoop.

Waar woon je?
  zondag 27 november 2005 @ 20:01:50 #171
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32626471
quote:
Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik kan niet boarden, dus ookal test ik 'm zou ik er geen fatsoenlijk oordeel over kunnen vellen.
Ik vertrouw daarom maar op jou en het beoordelingsvermogen van die andere 2.

Tsja... als 'ie qua beschadigingen erg meevalt en de foto's okay zijn wil ik 'm wel van je kopen. Het is net zo duur als een week huren en schoenen wilde ik eigenlijk toch al van mezelf. Dan haal ik gewoon een setje schoenen van vorig seizoen in de uitverkoop.

Waar woon je?
Tilburg
pi_32626629
quote:
Op zondag 27 november 2005 20:01 schreef XL het volgende:

[..]

Tilburg
Nou ja, in principe.. eenmaal, andermaal, verkocht!

* Roellio heeft toch een OV-kaart.
  zondag 27 november 2005 @ 21:42:14 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32628726
hehe dat beetje sneeuw in Nederland
Ik heb vanmiddag lekker een paar poederrunnetjes gemaakt met de groep

anyway ik zie dus dat het in nederland sneeuwt en het hele land gelijk weer in paniek is. Altijd leuk

morgen heb ik slalomtraining. Wordt nog leuk
dat wordt wat lastiger dan de freestyle training vandaag ..

Die was eitje

later lui
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 november 2005 @ 21:43:35 #174
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32628760
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef Maruku het volgende:

[..]

foto's willen we zien papi! en niet alleen van die vrouwen... ook wel de sneeuw een beetje . hf daar met die sneeuw.
Ik heb geen camera bij me.
vrouwen zijn trouwens uit het hotel vertrokken helaas. De freestyle landes groep ook en daarmee zo'n beetje alle mooie vrouwen

Verder is het nog wel leuk hoor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 27 november 2005 @ 21:46:53 #175
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32628852
Zoals XL al zei, het is een lekker boardje. En het elke week waxen klopt ook wel, alhoewel ik vorig jaar toch merkte dat het eigenlijk na een halve week wel al tijd was.. Maar dat waren dan ook wel bagger omstandigheden; ijs, stenen, gras, you name it..) Oja, wel even een tip: kijk uit met die bindingen, de buckels kunnen niet zo heel veel hebben.. de mijne heeft ooit eens een oplawaai gehad, denk met het vervoer, en wilt dus niet of amper meer open in de kou. En das best vervelend als je de lift in wilt

Ik ben zelf dus op zoek naar nieuwe bindingen, maar weet eigenlijk nog niet helemaal wat voor.. ik hoop eigenlijk op de p1 carbons van een ander forummember... hint! hint! En dan volgend jaar (misschien februari ofzo al) eens kijken naar een ander board om hopelijk in maart de poeder eens op te kunnen gaan zoeken

Hoe zit het trouwens met off-piste rijden in Val Thorens? Ik heb voor december geen les geboekt omdat ik het zonde zou vinden om in slechte omstandigheden les te krijgen aangezien ik off-piste wil tijdens de les. Maarrrr mochten de omstandigheden nu perfect zijn is het dan mogelijk ter plekke iets te regelen? En hoe duur is dat? Ik weet dat het de tweede keer is dat ik het vraag, maar vorige keer kreeg ik geen antwoord..

Trouwens, net van Hulst naar Haarlem gereden in 2 uur en een kwartiertje... beat that OV (minimaal 3 uur en 45min...)
pi_32629744
Tuurlijk kun je iets regelen bij de ski-school in Val Thorens. Wat de kosten daarvoor zijn kun je vast wel ergens vinden op de website van de ESF in Val Thorens. Maar dat kon je zelf toch ook wel bedenken?
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 27 november 2005 @ 22:32:34 #177
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32630357
Hmm daar staan alleen prijzen voor een hele week (6 dagen) en daar wordt je niet blij van 130+ euro, hmmz.. als het nu 20 euro per dag was zou ik nog wel bereid zijn een dag of 3 te doen. en dan zul je natuurlijk zien dat het te super tering vet is en dat ik dan alsnog een hele week meega
  zondag 27 november 2005 @ 22:41:03 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_32630624
NoComment: Zo gauw als ik ze heb laat ik het weten, dat weet je toch?
  zondag 27 november 2005 @ 22:50:33 #179
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32630977
quote:
Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Komakie het volgende:
NoComment: Zo gauw als ik ze heb laat ik het weten, dat weet je toch?
Weet het wel

Hoop alleen dat ze passen, het gaat krap aan worden vrees ik... mgoed zien we dan wel
pi_32633619
Als ze inderdaag alleen weekarrangementen op hun site hebben staan is de kans best groot ze dat alleen maar aanbieden. Mail ze anders eens even over die mogelijkheden. Hier zit niemand die alle prijslijsten van de diverse skischolen in Frankrijk uit zijn hoofd weet.
pi_32638142
Foto's zijn er nog niet omdat ik erg druk ben geweest. Ik zit nu op stage en laad me accu nu op hier, dus zometeen ff op de pc zetten en uploaden ! Tegen het middag uur kun je zeverwachten !

Wat een kou vannacht/ochtend zeg ! Lopen van bus naar stage was geen pretje...maar ach !

D'r is sneeuw gevallen in Mallnitz !

Fingerspitzgefühl
pi_32638197
Bedankt allemaal voor jullie muzieklijsten, heb ik vandeweek weer wat te doen.

Gisteren ben ik naar SW Landgraaf geweest. Het was even 220km heen EN 220km terug rijden, maar dan heb je ook wel wat . 2 Heerlijke banen en het funpark zag er ook goed uit. Vooral de 6-persoon stoeltjeslift is heerlijk. Lekker hard de piste af en daarna weer even uitrusten in de lift

Onderweg op de heenreis hadden we vanaf dordrecht tot aan landgraaf al sneeuw langs de wegen liggen, dus dat was al een lekkere oppepper

Jammer alleen dat ik wel flink op mijn reet ben gevallen bij een sprong zodat ik nu dus met een blauwe plek zit.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_32638225
* Roellio lurkt wat vanaf z'n stage!
  maandag 28 november 2005 @ 09:09:49 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32638248
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:07 schreef Roellio het volgende:
* Roellio lurkt wat vanaf z'n stage!
* XL zal eens met zijn board en fototoestel naar buiten gaan.
pi_32638287
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef XL het volgende:

[..]

* XL zal eens met zijn board en fototoestel naar buiten gaan.
  maandag 28 november 2005 @ 09:42:55 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32638712
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:12 schreef Roellio het volgende:

[..]

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot

Groot

Foto 4 is het begin van de kras.
Foto 5 is datzelfde begin van verderaf.
Foto 6 is waar de kras naar de staalkant gaat.

Het stelt allemaal niet zoveel voor zoals je kunt zien.
pi_32638885
Dat noem ik nou niet echt een kras

* Thermo is weer naar Burnside geweest.

Wat nieuw spul gekocht, vriend van mij helemaal nieuwe set gekocht.. was leuk dagje.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_32639230
tof, mooi boardje !

[ Bericht 63% gewijzigd door ForumGek op 28-11-2005 16:40:25 ]
Fingerspitzgefühl
  maandag 28 november 2005 @ 10:21:04 #189
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32639298
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:05 schreef GenesiZ het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie muzieklijsten, heb ik vandeweek weer wat te doen.

Gisteren ben ik naar SW Landgraaf geweest. Het was even 220km heen EN 220km terug rijden, maar dan heb je ook wel wat . 2 Heerlijke banen en het funpark zag er ook goed uit. Vooral de 6-persoon stoeltjeslift is heerlijk. Lekker hard de piste af en daarna weer even uitrusten in de lift

Onderweg op de heenreis hadden we vanaf dordrecht tot aan landgraaf al sneeuw langs de wegen liggen, dus dat was al een lekkere oppepper

Jammer alleen dat ik wel flink op mijn reet ben gevallen bij een sprong zodat ik nu dus met een blauwe plek zit.
eigenlijk wil ik ook nog een keer indoor gaan snowboarden voordat ik op wintersport ga, maar ik wil geen onnodige risico nemen. straks breek (even afkloppen) ik iets en dan kan ik wellicht niet op wintersport
  maandag 28 november 2005 @ 10:25:04 #190
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32639386
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

eigenlijk wil ik ook nog een keer indoor gaan snowboarden voordat ik op wintersport ga, maar ik wil geen onnodige risico nemen. straks breek (even afkloppen) ik iets en dan kan ik wellicht niet op wintersport
Och, met je pols in het gips kun je wel boarden hoor, heeft een klasgenoot van mij ook al eens gedaan... 2e dag van de vakantie pols gebroken, rest van de week gewoon verder gegaan
  maandag 28 november 2005 @ 10:26:30 #191
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32639413
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef NoComment het volgende:

[..]

Och, met je pols in het gips kun je wel boarden hoor, heeft een klasgenoot van mij ook al eens gedaan... 2e dag van de vakantie pols gebroken, rest van de week gewoon verder gegaan
we gaan met de auto en het is nogal lastig rijden met je pols in het gips
  maandag 28 november 2005 @ 10:36:23 #192
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32639583
iemand trouwens mtv made gistermiddag gezien?
er zat een aflevering tussen van een meisje-meisje (paris hilton type) die graag een snowboarder wilde worden. leuke aflevering. als coach kreeg ze dingo van de grenerds.
wat ook leuk is om te zien hoe ze kon oefenen zonder sneeuw. alleen met een "box" en dan met je board en al er op springen zodat je je evenwicht oefent. ik zie mezelf dat niet gauw doen met mijn board
nu heb ik al helemaal zin om te boarden!
pi_32639623
Volgens mij herhalen ze die aflevering elke week !

Wat niet uitsluit dat ik knetter jaloers op haar ben !
Fingerspitzgefühl
  maandag 28 november 2005 @ 10:40:28 #194
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_32639664
ik zag het voor het eerst, terwijl ik toch vaak naar mtv made kijk (niet genoeg blijkbaar)
pi_32640678
quote:
Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef XL het volgende:
Ik neem aan dat ik er gewoon schoenen bij kan kopen in Amsterdam, in de board-shop? Dan haal ik nl. een paar uit de uitverkoop van vorig jaar.

Nou ja, ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw er maar op dat er geen verborgen gebreken zijn (bindingen?) Dan issie voor 150 euro verkocht. Wanneer heb je deze week tijd?

M'n eerste board!
  maandag 28 november 2005 @ 12:17:40 #196
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32641745
quote:
Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ik er gewoon schoenen bij kan kopen in Amsterdam, in de board-shop? Dan haal ik nl. een paar uit de uitverkoop van vorig jaar.

Nou ja, ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw er maar op dat er geen verborgen gebreken zijn (bindingen?) Dan issie voor 150 euro verkocht. Wanneer heb je deze week tijd?

M'n eerste board!
Er zijn geen gebreken (aan de bindingen). Als je de bindingen in je handen hebt zul je zien dat ze inderdaad splinternieuw zijn. Ze zijn 1 ochtend gebruikt. Welke schoenmaat heb je, want dat heb je nog steeds niet verteld? Ik heb je gemaild naar het adres in je profiel.
  maandag 28 november 2005 @ 12:23:56 #197
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32641880
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef NoComment het volgende:

[..]

Met een gebroken been wordt het allemaal iets ingewikkelder, zoals je je ongetwijfeld wel kan herinneren
  maandag 28 november 2005 @ 12:26:40 #198
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_32641951
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:23 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Met een gebroken been wordt het allemaal iets ingewikkelder, zoals je je ongetwijfeld wel kan herinneren
Ja, dat was idd zwaar klote Ook wel stom dat ze dat in Nederland niet al gezien hadden eigenlijk..
pi_32642134
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef NoComment het volgende:

[..]

Ja, dat was idd zwaar klote Ook wel stom dat ze dat in Nederland niet al gezien hadden eigenlijk..
Eigenlijk ook wel hilarisch dat je het zelf niet ziet
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  maandag 28 november 2005 @ 12:38:13 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32642206
Het was toch een scheur? geen breuk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')