oehh zitten coole tussenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:32 schreef Maruku het volgende:
www.boardboosters.com
wel tof, maar ik vind 70e een beetje veel. Je mag wel je eigen ding maken, dat is wel tof.
Die blikjes, dat moederbord, de cheetah en de afstandbediening vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:35 schreef saaw het volgende:
[..]
oehh zitten coole tussen
en zelf maken is al helemaal tof
70e valt nog best mee trouwens
sessions gear is chill, ouwe. Ik rock die shit al jarenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef saaw het volgende:
net mn kerstvakantie geregeld
10 dagen naar St. Christina [noord italie]
en vorige week een superchille nieuwe broek gehaald van Sessions
jupquote:Op woensdag 23 november 2005 23:17 schreef Kentaro het volgende:
[..]
sessions gear is chill, ouwe. Ik rock die shit al jaren
ik ben een meisjequote:Op woensdag 23 november 2005 23:59 schreef Maruku het volgende:
vind je ouwe vermoeiend papi? hoe moeten we je dan aanspreken kill?
Je moet nog wel even doorgaan met het downloadenquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef ForumGek het volgende:
Films die ik nu heb:
- Moment of Truth 2004/2005 (nog niet gezien, begin ik nu aan)
WARNING, erg gaaf maar heeel veeel hip-hop (waar ik geen problemen mee heb ofzo
- [snowboard] White Balance 2003-2004 <--- SUPER VET !! Echt heeeel gaaf !
- thisstance <-- ook dope, gratis binnen te halen op: http://www.elekrep.com/
- Snowboarding Burton Snowboards video
Paradox is ook zeker een aanrader, zeker de extra's... first descents... man wat mooi..quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Je moet nog wel even doorgaan met het downloadendit is mijn huidige lijst. Elke avond even een filmpje op de laptop naast mijn normale pc en dan heb je weer een uur goede muziek en prachtige beelden
![]()
[afbeelding]
hmmm... voor meisjes heb ik alleen het nare woord chica eigenlijk...quote:
Ho is, nu ga je te ver.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef Kentaro het volgende:
XL's held heeft thirty two's.
[afbeelding]
pff, ben blij dat ik op Burton's sta tegenwoordig..
Ké..bedankt voor dit lijstje ! Ik heb weer het e.e.a. om te kijken !quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Je moet nog wel even doorgaan met het downloadendit is mijn huidige lijst. Elke avond even een filmpje op de laptop naast mijn normale pc en dan heb je weer een uur goede muziek en prachtige beelden
![]()
[afbeelding]
Volgende week de premiere van The First Descent in the States.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:38 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ké..bedankt voor dit lijstje ! Ik heb weer het e.e.a. om te kijken !![]()
Jammer dat alle First Descent trailers down zijn...quote:Op donderdag 24 november 2005 17:15 schreef XL het volgende:
[..]
Volgende week de premiere van The First Descent in the States.
Op de trailersite van Apple staat inmiddels ook een hi-res trailer. Kwaliteit is beter dan het filmpje op de site destijds. De inhoud helaas dezelfde.
Apple-servers zijn nooit down, want die draaien op Xserve.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:13 schreef NoComment het volgende:
[..]
Jammer dat alle First Descent trailers down zijn...
Trouwens, is er eigenlijk nog geen 'amped' voor de pc ofzo?
Klinkt goed, ouwe.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Komakie het volgende:
yo gasten,
ff een beichtje van mij tussendoor.
Ik had niet de mogelijkheid om alle berichten te lezen. Zo'n openbare computer is niet echt relaxt (hoewel hij wel gratis is hier in het hotel)
anyway, het gaat hier allemaal lekker en het heeft al redelijk veel gedumpt.
Sneeuw op de gletser is echt te chill gewoon
verder wordt er hier op redelijk hoog niveau gereden en lesgegeven.
Ik kan het allemaal vrij makkelijk bij houden maar moet wel opletten want als je achter komt te liggen, is het moeilijk om weer terug te komen.
Leraren zijn ook niet mis.
Sjoerd Remmelink (jullie niet onbekend neem ik aan)
Gitti "nogwat" (bronze medaille op Olympische spelen)
Richard (coach geweest van het russische team bij de olympische spelen)
Tom (Trainer vrouwenslalomteam oostenrijk)
Kortom, het is hier allemaal vet en ik heb nog wel goeie hoop dat ik het ga halen
dat was eigenlijk het enige wat ik ff kwijt wil.
ohwja en ik wil ff zeggen dat het vrouwenteam echt lekkere wijven erbij heeft
Mijn brakke windoos pc vertoont nooit kuren! *kuch kuch* Ook nooooooit last van virussen of spyware ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Apple-servers zijn nooit down, want die draaien op Xserve.
Jou brakke windows-pc vertoont gewoon kuren, ik kan ze prima streamend bekijken.
foto's willen we zien papi! en niet alleen van die vrouwen... ook wel de sneeuw een beetjequote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef Komakie het volgende:
yo gasten,
ff een beichtje van mij tussendoor.
Ik had niet de mogelijkheid om alle berichten te lezen. Zo'n openbare computer is niet echt relaxt (hoewel hij wel gratis is hier in het hotel)
anyway, het gaat hier allemaal lekker en het heeft al redelijk veel gedumpt.
Sneeuw op de gletser is echt te chill gewoon
verder wordt er hier op redelijk hoog niveau gereden en lesgegeven.
Ik kan het allemaal vrij makkelijk bij houden maar moet wel opletten want als je achter komt te liggen, is het moeilijk om weer terug te komen.
Leraren zijn ook niet mis.
Sjoerd Remmelink (jullie niet onbekend neem ik aan)
Gitti "nogwat" (bronze medaille op Olympische spelen)
Richard (coach geweest van het russische team bij de olympische spelen)
Tom (Trainer vrouwenslalomteam oostenrijk)
Kortom, het is hier allemaal vet en ik heb nog wel goeie hoop dat ik het ga halen
dat was eigenlijk het enige wat ik ff kwijt wil.
ohwja en ik wil ff zeggen dat het vrouwenteam echt lekkere wijven erbij heeft
lekker compatibel die handelquote:Op donderdag 24 november 2005 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Apple-servers zijn nooit down, want die draaien op Xserve.
Jou brakke windows-pc vertoont gewoon kuren, ik kan ze prima streamend bekijken.
Lekker compatible inderdaad...quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:53 schreef 360sjors het volgende:
[..]
lekker compatibel die handel
Zucht.. dik 2 mnd wachten op mijn 'first contact' dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |