Ik ben superdruk, ouwe.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:07 schreef Kentaro het volgende:
Ik ben er ook niet bij, ouwe, Maar ik ga wel volgende week woensdag naar Landgraaf, Dus als er nog gasten zijn die woensdag niks te doen hebben..
Illegaalquote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef ForumGek het volgende:
De films zonder url zijn gewoon via DC++ binnen te halen, beetje op hubs uit VS/canada en je hebt zo heel wat hits op video + snowboard
Ik heb het al ge-edit..doe jij dat dan ook?quote:
ik ga dieper dan die FOK-dingen... ik praat over andere forums, papi!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:04 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als je wil weten waar iedereen post....
Klik bij een willekeurige user op [afbeelding]
Verander (in de url) 'profile' in 'active'
Tadaa
Nu jij weer Sherlock![]()
Vroeger was het niet zo ingewikkeld, toen kon je bij iedereen gewoon via een knop de postgeschiedenis opvragen
Ik ga er vrijdag ook niet bij zijn, moet in amsterdam zijn voor een feestje. Maar misschien een idee om een meet te organiseren? Ik vind het wel een tof idee moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:40 schreef ForumGek het volgende:
Toff meet !! Staat ie 'daar de hele avond met z'n FOK! [Centraal]Snowboard Meet spandoek
!
Teeerriinngg !! IK WIL SNEEUW W!!
Is niet goed dit, zit ik snowboard films te kijken, dan krijg je alleen maar meer zin. Alleen het werkt heel demotiverend om parts te zien van kereltjes van 12/13 die super goed kunnen boarden. En de rest ook, en dat je gewoon weet dat je nooit zo goed gaat worden. En nooit die shit doet die zijn doen. Maar als je die bails ziet maakt het wel iets goed :p
Films die ik nu heb:
- Moment of Truth 2004/2005 (nog niet gezien, begin ik nu aan)
WARNING, erg gaaf maar heeel veeel hip-hop (waar ik geen problemen mee heb ofzo
- [snowboard] White Balance 2003-2004 <--- SUPER VET !! Echt heeeel gaaf !
- thisstance <-- ook dope, gratis binnen te halen op: http://www.elekrep.com/
- Snowboarding Burton Snowboards video
Enjoy !
Film met URL is gewoon legaal, rest weten jullie wel te vinden denk ik!
In werkkleding lijken ze misschien niet op negers. In the hood zijn het echt ill pimpin' niggers, je weet. Die linker gast heb ik in zijn hometown nog noooooooit zonder chille camouflage gezien.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:48 schreef Kentaro het volgende:
XL's held heeft thirty two's.
[afbeelding]
pff, ben blij dat ik op Burton's sta tegenwoordig..
Dat is het teken van de L-side, maar hij houdt zijn wijsvinger niet zo goed.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:02 schreef Kentaro het volgende:
Die hand die JT opsteekt is wel weer echt chill![]()
zal het hem ooit nog lukken?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is het teken van de L-side, maar hij houdt zijn wijsvinger niet zo goed.
Het is ook niet zo makkelijk.
De L side? Is dat een Flow teken?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:08 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is het teken van de L-side, maar hij houdt zijn wijsvinger niet zo goed.
Het is ook niet zo makkelijk.
Lars-side ouwe, Lars-sidequote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De L side? Is dat een Flow teken?
er zijn speciale stickervellen op de markt zover ik weetquote:Op woensdag 23 november 2005 22:27 schreef saaw het volgende:
net mn kerstvakantie geregeld
10 dagen naar St. Christina [noord italie]
en vorige week een superchille nieuwe broek gehaald van Sessions
wat ik wilde vragen, ik wil nieuwe graphics op mn board, kan dat en zo ja hoe ingewikkeld is dat?
ja zoiets hoorde ik ook maar wil eigenlijk ervaringsverhalen horenquote:Op woensdag 23 november 2005 22:29 schreef Bakksteen het volgende:
[..]
er zijn speciale stickervellen op de markt zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |