abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:50:08 #101
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32559334
sneeuw ook in het zuiden...
er ligt hier al zeker wel een centimeter.
pi_32559438
Er lag een cm of 5 op mijn auto zelfs

kriebels!
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  vrijdag 25 november 2005 @ 09:58:45 #103
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32559527
mjah... met mijn halfgare kop naar de keuken lopen om een bord voor ontbijt te pakken, kijk ik uit het raam en is het wit... kriebels idd.
pi_32559807
Same here ja ... beetje duf uit bed... op het moment dat mijn oog al het wit zag werd ik direct actief
pi_32559985
Nou hier (Bergschenhoek - Rdam) geen sneeuw. Alleen veel files en blikschade
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:48:07 #106
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32560416
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:13 schreef Thermo het volgende:
Same here ja ... beetje duf uit bed... op het moment dat mijn oog al het wit zag werd ik direct actief
haha, herkenbaar! het moet gewoon vaker sneeuwen in nederland, dan denken mensen ook niet dat ik zo lui ben
pi_32560540
Mijn ma vond het altijd al zo vreemd dat ik in de bergen om 7 uur 's ochtends zenuwachtig wakker werd

Nu heb ik dat trouwens tegenwoordig ook omdat ik moet werken.....maargoed dan wordt ik niet zenuwachtig wakker
  vrijdag 25 november 2005 @ 11:12:21 #108
64862 Maruku
'Batoussai' Maruku
pi_32561025
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:53 schreef Thermo het volgende:
Mijn ma vond het altijd al zo vreemd dat ik in de bergen om 7 uur 's ochtends zenuwachtig wakker werd

Nu heb ik dat trouwens tegenwoordig ook omdat ik moet werken.....maargoed dan wordt ik niet zenuwachtig wakker
hahaha, ja idd... gewoon in NL zonder probleem doorslapen van 12 tot 12 oid... maar in de bergen altijd om 7 uur half zenuwachtig wakker worden en met je hoofd al op de piste...
damn... 2 dec vertrek ik, ik denk dat ik die nacht ook gewoon weer niet goed kan slapen... net een klein kind met sinterklaas
pi_32562994
als het een btje meezit en het gaat sneeuwen in amsterdam: massiv snowboard actie in het amsterdamse bos
pi_32571224
Ik ga zondag voor het eerst naar Landgraaf, shibbie Tis even een stuk rijden vanaf Spijkenisse (r.dam) maar dan heb je ook wat.

Wie woont er in het oosten van het land? Als ik zo naar de foto;s kijk ligt daar genoeg sneeuw om een rail-sessie te houden

vrijdag 25 november 2005 @ 17:13:00 #111
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32571672
Ik wacht met spanning op de eerste foto's van polderboardende fokkers
pi_32572572
Wow echt wel veel sneeuw, hier regent het alleen maar
pi_32572927
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 17:43 schreef Kentaro het volgende:
Wow echt wel veel sneeuw, hier regent het alleen maar
Hier ook Kzie alleen maar regen naar beneden vallen.
  vrijdag 25 november 2005 @ 17:57:16 #114
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_32572972
hier ook alleen maar regen
an urge to help mankind overcomes me
pi_32578588
Oke, ik zit nu met een probleempje, althans. Ik leg het uit...

Tijdje geleden heb ik in een skate/snow shop in groningen bindingen gekocht (Burton Mission 05/06 M). Daar zag het er allemaal naar uit dat de bindingen goed paste (volgens verkoper, en het zag er voor mij ook wel lekker uit). Maar eenmaal thuisgekomen klikte mijn bindingen van mijn capstrap door wanneer ik deze goed strak wilde doen. Naar wat aanpassingen van de capstrap (kortste schroefje, onderin ook meest verre) dacht ik dat het goed was. Nu twijfel ik er sterk aan..maar ik kan ze niet meer ruilen.

Nu heb ik ze weer ingepakt en i kwilde morgen naar een andere shop gaan in Hoogeveen, en ik wist dat het een toffe peer was die daar werkte, en dat werd weer bevestigt. Ik belde op en legde het probleem uit, maar hij had geen S. Hij had alleen wel andere bindingen voor dezelfde prijs die beter waren, kleiner uitvielen en ook een zelfde idee van capstrap hadden. Namelijk Rome 360 bindingen. Kent iemand deze? Ze zien er best vet uit, en ik ben nu best blij !

Morgen laat ik meer weten (ga ook voor broek kijken !) !

Moet nu snel naar de supermarkt bier halen :D !!11
Fingerspitzgefühl
pi_32580052
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef ForumGek het volgende:

Tijdje geleden heb ik in een skate/snow shop in groningen bindingen gekocht (Burton Mission 05/06 M). Daar zag het er allemaal naar uit dat de bindingen goed paste (volgens verkoper, en het zag er voor mij ook wel lekker uit). Maar eenmaal thuisgekomen klikte mijn bindingen van mijn capstrap door wanneer ik deze goed strak wilde doen. Naar wat aanpassingen van de capstrap (kortste schroefje, onderin ook meest verre) dacht ik dat het goed was. Nu twijfel ik er sterk aan..maar ik kan ze niet meer ruilen.

Nu heb ik ze weer ingepakt en i kwilde morgen naar een andere shop gaan in Hoogeveen, en ik wist dat het een toffe peer was die daar werkte, en dat werd weer bevestigt. Ik belde op en legde het probleem uit, maar hij had geen S. Hij had alleen wel andere bindingen voor dezelfde prijs die beter waren, kleiner uitvielen en ook een zelfde idee van capstrap hadden. Namelijk Rome 360 bindingen. Kent iemand deze? Ze zien er best vet uit, en ik ben nu best blij !

Morgen laat ik meer weten (ga ook voor broek kijken !) !

Moet nu snel naar de supermarkt bier halen :D !!11
Had je niet eerst al die Flow's, of was dat iemand anders?
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:43:16 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32580145
Wowowow!!!!!

Wat een poeder hiero! Morgen zeker boarden!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32580199
Vraagje:

Ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden. Nu heb ik een aantal keuzes:

keuze 1:

Ik leen een (z.g.a.n.) board van een vriend van me, incl. bindingen. Hij is +/- 5 cm. langer en 15 kilo zwaarder. Zijn board is uitgeozocht op zijn lichaamslengte en gewicht.
Schoenen koop ik zelf i.v.m. de maat en pasvorm.

keuze 2:

Ik huur een board bij 'The old man', een goeie zaak hier in Amsterdam. Dat board wordt dan uitgezocht aan de hand van mijn lengte/gewicht/ervaring. Schoenen koop ik erbij of huur ik daar ook. Dit neem ik in ons busje mee naar Frankrijk.

keuze 3:

Ik huur alles in Frankrijk.

Wat zouden jullie een beginner aanraden? De goedkoopste optie met kwalitatief de beste spullen is optie 1, maar ik heb geen idee of de breedte van het board zo'n enorm verschil maakt.
  vrijdag 25 november 2005 @ 21:48:42 #119
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32580255
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:45 schreef Roellio het volgende:
Vraagje:

Ik ga dit jaar voor het eerst snowboarden. Nu heb ik een aantal keuzes:

keuze 1:

Ik leen een (z.g.a.n.) board van een vriend van me, incl. bindingen. Hij is +/- 5 cm. langer en 15 kilo zwaarder. Zijn board is uitgeozocht op zijn lichaamslengte en gewicht.
Schoenen koop ik zelf i.v.m. de maat en pasvorm.

keuze 2:

Ik huur een board bij 'The old man', een goeie zaak hier in Amsterdam. Dat board wordt dan uitgezocht aan de hand van mijn lengte/gewicht/ervaring. Schoenen koop ik erbij of huur ik daar ook. Dit neem ik in ons busje mee naar Frankrijk.

keuze 3:

Ik huur alles in Frankrijk.

Wat zouden jullie een beginner aanraden? De goedkoopste optie met kwalitatief de beste spullen is optie 1, maar ik heb geen idee of de breedte van het board zo'n enorm verschil maakt.
Hoe groot ben je zelf, hoe zwaar ben je zelf en welke plank heeft die maat van je?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_32580624
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:43 schreef XL het volgende:
Wowowow!!!!!

Wat een poeder hiero! Morgen zeker boarden!
Heb je daaro ook heuvels, of iets dergelijks
  vrijdag 25 november 2005 @ 22:04:21 #121
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32580653
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:03 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Heb je daaro ook heuvels, of iets dergelijks
Duinen en viaducten.
pi_32581777
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:48 schreef XL het volgende:

[..]

Hoe groot ben je zelf, hoe zwaar ben je zelf en welke plank heeft die maat van je?
Ik ben zelf 1.88 en weeg 67 kilo. (Ik weet het, ik ben licht )

Hij weet niet precies welk board het is, hij heeft 'm vorig jaar gewonnen tijdens één of andere wedstrijd in een wintersportplaats.
pi_32581933
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:39 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Had je niet eerst al die Flow's, of was dat iemand anders?
Dat was ik, ik ben nu een trotse (en zeer blije) eigenaar van Burton Cartels.
pi_32583935
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 20:49 schreef ForumGek het volgende:
Als je "The 390" bedoel als binding ( sigh.. je weet het niet eens )
Zeeeeeeeer dope.. Geweldige binding.
Echt ik baal stiekem dat ik mijn cartels heb Rome is gewoon vet.
pi_32584429
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 22:42 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik ben zelf 1.88 en weeg 67 kilo. (Ik weet het, ik ben licht )

Hij weet niet precies welk board het is, hij heeft 'm vorig jaar gewonnen tijdens één of andere wedstrijd in een wintersportplaats.
De lengte (volgens mijn internetbron) is vanaf de grond tot de kin, precies goed. Ik weet alleen niet hoe breed zijn board is, en of dat enorm verschilt als je lichter bent.
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:32:34 #126
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32587919
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:19 schreef Roellio het volgende:

[..]

De lengte (volgens mijn internetbron) is vanaf de grond tot de kin, precies goed. Ik weet alleen niet hoe breed zijn board is, en of dat enorm verschilt als je lichter bent.
Breedte is met name relevant voor schoenmaat, lengte van het board kan je beter op gewicht baseren dan op lichaamslengte (zoals 'tot de kin'). Tot de kin is overigens vaak wel ok hoor, daar niet van. Maar in gevallen zoals jij (lang maar wel dun) zou 'tot de kin' misschien nog wel eens net te lang kunnen zijn.

Door de poeder scheuren met de auto is erg spannend zojuist een (gecontroleerde) 180 op 4 wielen gedaan
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:33:41 #127
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32587928
Ace Ventura deed dat trouwens eerder dan ik, nog ff leren om zo in te parkeren
pi_32590119
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef Thermo het volgende:

[..]

Als je "The 390" bedoel als binding ( sigh.. je weet het niet eens )
Zeeeeeeeer dope.. Geweldige binding.
Echt ik baal stiekem dat ik mijn cartels heb Rome is gewoon vet.
Oops, inderdaad

Het is zijn de "The 390", de verkoper had mij geen naam gegeven over de telefoon. Maar door het snelle kijken op hun site dacht ik dat er 360 i.p.v. 390 stond ! Ik moest namelijk heel snel op de fiets stappen om bier te kopen...dus vergeef me !

Ik ben blij dat je er zo positief over bent ! Ik ga om 14:00 er naartoe en ik hoop dat ze kleiner vallen dan mijn missions, dan zou het heel relaxt zijn !

Ook maar gelijk een dvd'tje scoren daar denk ik !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 26 november 2005 @ 10:53:10 #129
72282 360sjors
King of the Hill
pi_32590300
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:39 schreef ForumGek het volgende:

[..]
Ik moest namelijk heel snel op de fiets stappen om bier te kopen...
pi_32591614
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:39 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Oops, inderdaad

Het is zijn de "The 390", de verkoper had mij geen naam gegeven over de telefoon. Maar door het snelle kijken op hun site dacht ik dat er 360 i.p.v. 390 stond ! Ik moest namelijk heel snel op de fiets stappen om bier te kopen...dus vergeef me !

Ik ben blij dat je er zo positief over bent ! Ik ga om 14:00 er naartoe en ik hoop dat ze kleiner vallen dan mijn missions, dan zou het heel relaxt zijn !

Ook maar gelijk een dvd'tje scoren daar denk ik !
ga je nu voor de derde keer bindingen halen zonder te kijken of je schoenen er wel goed inpassen
pi_32591985
Nee,

Ik die missions waren de eerst bindingen die ik had gekocht. Daar heb ik de schoenen in gepast, en het zag er allemaal goed uit en volgens de verkoper ook. Ergo, toen ik thuis kwam en ik nog eens goed strak probeerde vast te zetten (dit geldt alleen voor de capstrap), ging hij "doorklikken" zeg maar. Na wat aanpassingen aan de capstrap, d.m.v. korter maken (met de schroeven), zat het al beter. Maar na een tijdje ze gehad te hebben begin ik toch te twijfelen, maar omdat ik ze niet meer terug kon brengen en naar die andere winkel ga zomteen. gaf ik ff een belletje of ze daar iets mee konden.

En ik kon deze dus ruilen voor de Rome 390, als deze beter zitten. Ik ga daar zometeen dus naartoe met board + bindingen + schoenen. En kijken welke bindingen er wel onder passen. Het is gewoon kut dat ze die Mission bindingen niet in S hebben, want anders was het hele probleem opgelost en had het er niet moeten zijn.

Ik geef toe dat ik die missions té snel heb gekocht zonder goed te kijken hoe strak ze konden, maar vind het ook laf van de verkoper dat hij/zij er niks van heeft gezegd. want op de manier hoe ik ze toen had kon je ze écht niet goed strak zetten.

Ik laat het jullie vanavond/eind van de middag wel weten wat het geworden is !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 26 november 2005 @ 12:32:46 #132
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32592204
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:22 schreef ForumGek het volgende:
Nee,

Ik die missions waren de eerst bindingen die ik had gekocht. Daar heb ik de schoenen in gepast, en het zag er allemaal goed uit en volgens de verkoper ook. Ergo, toen ik thuis kwam en ik nog eens goed strak probeerde vast te zetten (dit geldt alleen voor de capstrap), ging hij "doorklikken" zeg maar. Na wat aanpassingen aan de capstrap, d.m.v. korter maken (met de schroeven), zat het al beter. Maar na een tijdje ze gehad te hebben begin ik toch te twijfelen, maar omdat ik ze niet meer terug kon brengen en naar die andere winkel ga zomteen. gaf ik ff een belletje of ze daar iets mee konden.

En ik kon deze dus ruilen voor de Rome 390, als deze beter zitten. Ik ga daar zometeen dus naartoe met board + bindingen + schoenen. En kijken welke bindingen er wel onder passen. Het is gewoon kut dat ze die Mission bindingen niet in S hebben, want anders was het hele probleem opgelost en had het er niet moeten zijn.

Ik geef toe dat ik die missions té snel heb gekocht zonder goed te kijken hoe strak ze konden, maar vind het ook laf van de verkoper dat hij/zij er niks van heeft gezegd. want op de manier hoe ik ze toen had kon je ze écht niet goed strak zetten.

Ik laat het jullie vanavond/eind van de middag wel weten wat het geworden is !
Klinkt als een productiefout, zou dus gewoon garantie moeten zijn bij die eerste shop.
Even met naam en adres melden hier, dan hoeven wij er niet meer te kopen.
pi_32592424
Houdt er wel rekening mee dat er een tijd zat tussen het kopen van de bindingen en het willen terugbrengen. Is dit een week, dan is het inderdaad raar dat de winkel hem niet terugneemt. Zit er 2-3maanden tussen, dan kan ik goed begrijpen dat ze de bindingen niet meer terug nemen.
pi_32592453
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer bij die winkel geweest ben, want ze hebben geen kleinere bindingen. En de capstrap is gewoon te lang voor de punt van mijn schoen, hij trekt daarom ook helemaal scheef. En daardoor heb je geen grip meer om hem een tandje strakker te zetten, ik ga geen adressen weggeven maar als ik dé skate/snow shop van groningen zeg weten de meeste het wel !
Fingerspitzgefühl
pi_32592670
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef GenesiZ het volgende:
Houdt er wel rekening mee dat er een tijd zat tussen het kopen van de bindingen en het willen terugbrengen. Is dit een week, dan is het inderdaad raar dat de winkel hem niet terugneemt. Zit er 2-3maanden tussen, dan kan ik goed begrijpen dat ze de bindingen niet meer terug nemen.
Dat vind ik absoluut onzin. Zeker als we hier te maken hebben met een productiefout. Die shop heeft een product verkocht wat niet deugd en moet daar dan verantwoordelijkheid voor nemen. Volgens mij zijn de bindingen nog niet eens gebruikt, dus er is absoluut geen reden om die bindingen niet te laten repareren of om te ruilen.
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
pi_32593008
Bindingen zijn inderdaad nieuw, maar het betreft geen productie fout. Mijn schoentjes in maat 39 passen gewoon niet in Medium bindingen, zo klaar als een klontje !

Ze zijn nog nooit gebruikt, alleen op me plank gezet. Ik denk dat ze 3/4 weken oud zijn, maar ik wissel ze nu waarschijnlijk bij die andere winkel om voor die Rome 390's, als deze goed passen !
Fingerspitzgefühl
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:19:27 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32593163
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:12 schreef ForumGek het volgende:
Bindingen zijn inderdaad nieuw, maar het betreft geen productie fout. Mijn schoentjes in maat 39 passen gewoon niet in Medium bindingen, zo klaar als een klontje !

Ze zijn nog nooit gebruikt, alleen op me plank gezet. Ik denk dat ze 3/4 weken oud zijn, maar ik wissel ze nu waarschijnlijk bij die andere winkel om voor die Rome 390's, als deze goed passen !
In dat geval heeft die shop jou een product verkocht wat gewoon helemaal niet bij je past. Dat vind ik veel kwalijker dan een product verkopen waar een productiefout inzit. Ik zou het van mijn baas wel te horen krijgen, en goed ook... als ik producten in de verkeerde maat ging verkopen. We zouden het ook ten allen tijden omruilen, zelfs wanneer het wel gebruikt was. De verkoper maakt gewoon een blunder.
pi_32594506
Ik ben een cd'tje aan het samenstellen van goede snowboardmuziek. Tot nu toe heb ik een paar nummers uit The Shaun White Album en Chulksmack gehaald. Heeft iemand nog tips voor vette nummers?

Mijn huidige lijst.
Chromeo Mercury Tears
Poison Idea - Plastic Bomb
Manfred Manns Earth Band - Blinded By The Light
Sweet - Fox On The Run
Ram Jam - Black Betty
E.L.O. - Showdown
eagles of death metal - stuck in the middle with you
Foreigner - Juke Box Hero
Hot Hot Heat- No Not Now
Rapture - Out Of The Races And Onto The Tracks
Tears For Fears - Mad World
pi_32594607
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:19 schreef XL het volgende:

[..]

In dat geval heeft die shop jou een product verkocht wat gewoon helemaal niet bij je past. Dat vind ik veel kwalijker dan een product verkopen waar een productiefout inzit. Ik zou het van mijn baas wel te horen krijgen, en goed ook... als ik producten in de verkeerde maat ging verkopen. We zouden het ook ten allen tijden omruilen, zelfs wanneer het wel gebruikt was. De verkoper maakt gewoon een blunder.
De verkoper kon er niet veel aan doen. Als de koper zegt dat de bindingen goed zitten en de verkoper ziet de bindingen goed om je schoenen zitten, dan zal hij niet zeggen dat ze niet goed zitten. Als koper heb je zelf je schoenen aan en weet je hoe strak het zit. Verkopers zijn niet in staat om te voelen wat jij op dat moment voelt in je schoenen. Als je zelf zegt dat ze goed zitten, dan is dat je eigen gevoel.
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:42:50 #140
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32594934
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:27 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

De verkoper kon er niet veel aan doen. Als de koper zegt dat de bindingen goed zitten en de verkoper ziet de bindingen goed om je schoenen zitten, dan zal hij niet zeggen dat ze niet goed zitten. Als koper heb je zelf je schoenen aan en weet je hoe strak het zit. Verkopers zijn niet in staat om te voelen wat jij op dat moment voelt in je schoenen. Als je zelf zegt dat ze goed zitten, dan is dat je eigen gevoel.
Onzin
Maat M is maat 41 tot en met 43, dat is dus niet maat 39. Daarnaast kan ik beter dan een beginner zien of zijn schoen goed in een binding past of niet, dus een verkoper moet dat helemaal kunnen.

Ik ken niet alles van je muziek, maar het ligt in stijl nog al ver uit elkaar (in ieder geval datgene wat ik wel herken). Wat ik zelf momenteel wel hip vind/draai:

Rebellion (Lies) van The Arcade Fire
Do You Want To van Franz Ferdinand
Lucky One van Admiral Freebee
C'mere van Interpol
Chariot of Fire van N.E.R.D.

[ Bericht 17% gewijzigd door XL op 26-11-2005 14:50:00 ]
pi_32595069
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef XL het volgende:

[..]

Onzin
Maat M is maat 41 tot en met 43, dat is dus niet maat 39. Daarnaast kan ik beter dan een beginner zien of zijn schoen goed in een binding past of niet, dus een verkoper moet dat helemaal kunnen.
En als je nou maat 39 met brede schoenen hebt bijvoorbeeld

Laat maar, dit gaat nergens heen Hoe weet je btw dat forumgek maat 39 heeft?

Het is iig tof van die andere winkel dat hij ze om kan ruilen naar andere bindingen, zulke service is ver te vinden tegenwoordig.
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:42 schreef XL het volgende:

Ik ken niet alles van je muziek, maar het ligt in stijl nog al ver uit elkaar (in ieder geval datgene wat ik wel herken). Wat ik zelf momenteel wel hip vind/draai:

Rebellion (Lies) van The Arcade Fire
Do You Want To van Franz Ferdinand
Lucky One van Admiral Freebee
C'mere van Interpol
Chariot of Fire van N.E.R.D.
Thanx, ga ik dalijk even voor kijken
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:55:25 #142
71115 Rnej
I walk the line
pi_32595180
roellio

ff recap:

als je van plan bent sowieso vaker op wintersport te gaan.. gewoon beginnerssetje kopen.. voor 350 euries heb je een leuk bord + bindingen en voor 130 euro boots.. kan je wel een seizoen of 2 op vooruit....

huren voor een week van zo'n setje is 150 euries zo ongeveer.... en dan heb je zelfde kwali spullen, soms iets beter, soms al bijna afgeragd...

maarrrr als je al zeker weet dat je blijft wintersporten, gewoon net iets duurder setje kopen en dan kan je de komende tijd ermee vooruit (geen extreme beginnerszut kopen, "groei" je zo uit als je een beetje uren maakt op je plank)

over dat setje lenen, mits de plank relatief flexibel is, is een te lange plank niet zo heel erg...

nja, ik ben zelf anti huren, keb zelf voor 500 euro een plank +bindingen gekocht en voor 130 euro boots... nja, die plank ben ik nog nie uitgegroeid, die boots zijn helaas niet meer echt goed... maar ik heb al zoveel uren geklokt op die plank dat ik m al dubbel en dwars terugverdiend heb
  zaterdag 26 november 2005 @ 14:57:13 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32595219
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:49 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Thanx, ga ik dalijk even voor kijken
Ik heb geprobeerd het een klein beetje in het zelfde straatje te houden, want ik draai tegenwoordig ook Robbie Williams (Trippin) Madonna (Hang Up) Bob Sinclair (Love Generation) en dergelijke rommel. Hoort bij het proces van ouder worden denk ik.
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:00:06 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32595282
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:55 schreef Rnej het volgende:
roellio

ff recap:

als je van plan bent sowieso vaker op wintersport te gaan.. gewoon beginnerssetje kopen.. voor 350 euries heb je een leuk bord + bindingen en voor 130 euro boots.. kan je wel een seizoen of 2 op vooruit....

huren voor een week van zo'n setje is 150 euries zo ongeveer.... en dan heb je zelfde kwali spullen, soms iets beter, soms al bijna afgeragd...

maarrrr als je al zeker weet dat je blijft wintersporten, gewoon net iets duurder setje kopen en dan kan je de komende tijd ermee vooruit (geen extreme beginnerszut kopen, "groei" je zo uit als je een beetje uren maakt op je plank)

over dat setje lenen, mits de plank relatief flexibel is, is een te lange plank niet zo heel erg...

nja, ik ben zelf anti huren, keb zelf voor 500 euro een plank +bindingen gekocht en voor 130 euro boots... nja, die plank ben ik nog nie uitgegroeid, die boots zijn helaas niet meer echt goed... maar ik heb al zoveel uren geklokt op die plank dat ik m al dubbel en dwars terugverdiend heb
Je mag mijn oude plank kopen (met bindingen). Ik heb hetzelfde postuur als jij hebt (185, 65kg). Schoenmaat van mij is 42, iets groter kan ook op mijn oude plank. Voor ervaringen over de plank zie topic 1 tot en met 23 ongeveer. Prijs is 150 euro, voor minder houd ik hem zelf..... het is toch mijn eerste plank he....
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:03:13 #145
71115 Rnej
I walk the line
pi_32595342
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:00 schreef XL het volgende:

[..]

Je mag mijn oude plank kopen (met bindingen). Ik heb hetzelfde postuur als jij hebt (185, 65kg). Schoenmaat van mij is 42, iets groter kan ook op mijn oude plank. Voor ervaringen over de plank zie topic 1 tot en met 23 ongeveer. Prijs is 150 euro, voor minder houd ik hem zelf..... het is toch mijn eerste plank he....
wat voor plank is t ?
  zaterdag 26 november 2005 @ 15:04:54 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_32595369
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 15:03 schreef Rnej het volgende:

[..]

wat voor plank is t ?
Nidecker Picto 158 Swiss Edition.
pi_32596661
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:19 schreef XL het volgende:

[..]

Dat vind ik ook. Je gaat toch geen medium bindingen verkopen aan iemand met maat 39. En het feit dat hij geen S had zegt helemaal genoeg. Van mij kreeg die die bindingen gewoon weer terug en eiste ik een S. Maar goed, dat moet je verder zelf weten. Die Rome bindingen zien er zeker vet uit. Maar kun je je Cartels daar op in ruilen dan?
pi_32597222
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:23 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben een cd'tje aan het samenstellen van goede snowboardmuziek. Tot nu toe heb ik een paar nummers uit The Shaun White Album en Chulksmack gehaald. Heeft iemand nog tips voor vette nummers?
Doe niet echt aan losse nummers, maar heb nu deze albums in mijn snowboard playlist:

Gorrilaz - Demon Days
LCD Sound System - LCD Sound System
Brother Ali - Champion EP
Common - Be
System of a Down - Mezmerize
The Roots - Phrenology
Beef - Last Rudy Standing
Helloween- Keeper of the seven keys
Mos Def - The new Danger
pi_32601188
Oké..ik ben weer terug !

De Missions die ik had heb ik omgeruild voor de Rome 390's, zijn echt super vette bindingen, en wat minder saai dan de missions. Voelen goed aan, en het belangrijkste: hij past goed ! De capstraps zijn niet te groot en ik kan hem ook nog verstellen als het een probleem zou worden. Ik ben er iniedergeval heel blij mee, echt super van die service. Het was het laatste paar, (zwart wit) anders had ik de groen witte moeten nemen !

Ik heb ook een broek gekocht, een Burton Ronin Standard, erg relaxte broek, lekker baggy !

Al met al ben ik dolgelukkig en heb er een leuk dagje van gemaakt met me vriendin !

ohja, toen ik mijn broek aan het afrekenen was, was de persoon voor mij al mijn missions aan het afrekenen. Dus iedereen is tevreden denk ik !

Ik ga nu de shit er ff op mounten en dan maak ik wat fototjes !
Fingerspitzgefühl
pi_32601389
Joann Jett and the blackhearts - do you want to
Franz Ferdinand - Tell her tonight
Franz Ferdinand - Take me out
Foo Fighters - my hero
Fatboy Slim - slash dot dash
Gabriel Rios - broaddaylight
Black Eyed Peas - my humps
AC/DC - Thunderstruck
Beastie Boys - Intergelactic
Twisted Sisters - I wanna rock
Audio Bullys - face in a cloud
Massive attack - teardrop

Dit zou ik wel lekkere tracks vinden om op te boarden !
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')