Weet het welquote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Komakie het volgende:
NoComment: Zo gauw als ik ze heb laat ik het weten, dat weet je toch?
* XL zal eens met zijn board en fototoestel naar buiten gaan.quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 09:09 schreef XL het volgende:
[..]
* XL zal eens met zijn board en fototoestel naar buiten gaan.
quote:
eigenlijk wil ik ook nog een keer indoor gaan snowboarden voordat ik op wintersport ga, maar ik wil geen onnodige risico nemen. straks breek (even afkloppen) ik iets en dan kan ik wellicht niet op wintersportquote:Op maandag 28 november 2005 09:05 schreef GenesiZ het volgende:
Bedankt allemaal voor jullie muzieklijsten, heb ik vandeweek weer wat te doen.
Gisteren ben ik naar SW Landgraaf geweest. Het was even 220km heen EN 220km terug rijden, maar dan heb je ook wel wat. 2 Heerlijke banen en het funpark zag er ook goed uit. Vooral de 6-persoon stoeltjeslift is heerlijk. Lekker hard de piste af en daarna weer even uitrusten in de lift
![]()
Onderweg op de heenreis hadden we vanaf dordrecht tot aan landgraaf al sneeuw langs de wegen liggen, dus dat was al een lekkere oppepper![]()
Jammer alleen dat ik wel flink op mijn reet ben gevallen bij een sprong zodat ik nu dus met een blauwe plek zit.![]()
Och, met je pols in het gips kun je wel boarden hoor, heeft een klasgenoot van mij ook al eens gedaan... 2e dag van de vakantie pols gebroken, rest van de week gewoon verder gegaanquote:Op maandag 28 november 2005 10:21 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik ook nog een keer indoor gaan snowboarden voordat ik op wintersport ga, maar ik wil geen onnodige risico nemen. straks breek (even afkloppen) ik iets en dan kan ik wellicht niet op wintersport![]()
we gaan met de auto en het is nogal lastig rijden met je pols in het gipsquote:Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef NoComment het volgende:
[..]
Och, met je pols in het gips kun je wel boarden hoor, heeft een klasgenoot van mij ook al eens gedaan... 2e dag van de vakantie pols gebroken, rest van de week gewoon verder gegaan
Ik neem aan dat ik er gewoon schoenen bij kan kopen in Amsterdam, in de board-shop? Dan haal ik nl. een paar uit de uitverkoop van vorig jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 09:42 schreef XL het volgende:
Er zijn geen gebreken (aan de bindingen). Als je de bindingen in je handen hebt zul je zien dat ze inderdaad splinternieuw zijn. Ze zijn 1 ochtend gebruikt. Welke schoenmaat heb je, want dat heb je nog steeds niet verteld? Ik heb je gemaild naar het adres in je profiel.quote:Op maandag 28 november 2005 11:28 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik er gewoon schoenen bij kan kopen in Amsterdam, in de board-shop? Dan haal ik nl. een paar uit de uitverkoop van vorig jaar.
Nou ja, ik heb er geen verstand van, dus ik vertrouw er maar op dat er geen verborgen gebreken zijn (bindingen?)Dan issie voor 150 euro verkocht. Wanneer heb je deze week tijd?
M'n eerste board!
Met een gebroken been wordt het allemaal iets ingewikkelder, zoals je je ongetwijfeld wel kan herinnerenquote:Op maandag 28 november 2005 10:25 schreef NoComment het volgende:
[..]
Och, met je pols in het gips kun je wel boarden hoor, heeft een klasgenoot van mij ook al eens gedaan... 2e dag van de vakantie pols gebroken, rest van de week gewoon verder gegaan
Ja, dat was idd zwaar klotequote:Op maandag 28 november 2005 12:23 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Met een gebroken been wordt het allemaal iets ingewikkelder, zoals je je ongetwijfeld wel kan herinneren
Eigenlijk ook wel hilarisch dat je het zelf niet zietquote:Op maandag 28 november 2005 12:26 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ja, dat was idd zwaar kloteOok wel stom dat ze dat in Nederland niet al gezien hadden eigenlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |