Dat-zal-wel-ja-tvpquote:
quote:When I go on holiday, and in Spain are nevertheless. Then I drive past just as at them, because I heal them well know.
wat hij zegt.... en van henk & Henk inderdaad, zoals lubje zegt..quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Het goede doel - sinterklaas
Geweldigquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Het goede doel - sinterklaas
Helaas.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:25 schreef lubje25 het volgende:
Het zweedse equivalent van Sinterklaas?![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:27 schreef bigshadow het volgende:
Erlend Oye is van het Duo Kings of Convenience en daarnaast een soort van DJ
Precies. Moby is immers ook 'een gast met een bril die dance maakt'.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:29 schreef Guitarist het volgende:
Namen wil ikquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Mevrouw Broken Social Scene.
En toch weet ik zeker dat je haar naam kent.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef DaisyDuke het volgende:
Tja, dan moet ik passen.
Nee, al zit die wel in BSS en Metricquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:59 schreef Z het volgende:
Emily Haines?
Duh.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, al zit die wel in BSS en Metric![]()
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef Z het volgende:
Zij is ook van Stars?
Zingen, heus waar hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:36 schreef Z het volgende:
En wat deed ze dan bij BSS? Ik herken haar niet als BSS-er.
Jazeker! En hoe is het daar (waar?)?quote:
Hier in Barneveld is ook alles welquote:Op dinsdag 22 november 2005 17:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jazeker! En hoe is het daar (waar?)?
Knapquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef Z het volgende:
Clap Your Hands Say Yeah.
Ik zat al op je te wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef dartfanaat het volgende:
Eric Stewart
"Dreadlock Holiday" is goed,"I'm not in Love" nietquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
dan zeg ik
Wallstreet shuffle
Dreadlock holiday
purrrrfect!quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:22 schreef bartrid het volgende:
sterker nog, allemaal door Godley and Creme geregisseerd als ik me niet vergis....
Wat was je edit???quote:
Da's natuurlijk niet waar. Chicks On Speed.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:34 schreef bartrid het volgende:
nee, drie dames die zelf geen instrument spelen...
zo dichtbij nou ook weer nietquote:Op woensdag 23 november 2005 09:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
anna mcgarrigle dan?
nou toen ik ze live zag kwam alles maar dan ook alles van tape, alleen de vocalen waren live...quote:Op woensdag 23 november 2005 00:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Da's natuurlijk niet waar. Chicks On Speed.
Dat klopt. maar ze heeft wel dezelfde achternaamquote:Op woensdag 23 november 2005 09:59 schreef belsen het volgende:
Ze lijkt me toch te oud voor Martha Wainwright.
Sloan?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef belsen het volgende:
Opgezocht.
Zus van Loudon, blijkbaar. Haar voornaam doet me enkel denken aan een Canadese band.
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:38 schreef bukgeit het volgende:
Hoe groot is die muzikale familie?!
quote:Family
daughter:Martha Wainwright
daughter:Lucy Wainwright
daughter:Alexandra Wainwright
father:Loudon Wainwright
mother:Martha Wainwright
sister:Teddy Wainwright
sister: Sloan Wainwright
son:Rufus Wainwright
Companion
Kate McGarrigle.wife,
Ritamarie Kelly.,
Suzzy Roche.,
Ik zeg Canadese band, en jij zegt meteen...quote:
'Godspeed You! Black Emperor Wainwright III'quote:Op woensdag 23 november 2005 10:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zeg Canadese band, en jij zegt meteen...
quote:Op woensdag 23 november 2005 10:43 schreef bukgeit het volgende:
[..]
'Godspeed You! Black Emperor Wainwright III'
Hij had zijn zonnebril en brilcream gestolen.quote:Op woensdag 23 november 2005 10:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Herman Brood wilde Barry Hay uit de weg ruimen. Waarom?
Barry had Hermans coke gestolen?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:45 schreef bukgeit het volgende:
Herman Brood wilde Barry Hay uit de weg ruimen. Waarom?
Uiterst warm!quote:Op woensdag 23 november 2005 11:05 schreef cafca het volgende:
Barry heeft met Xandra gevogeld ?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:07 schreef belsen het volgende:
Barry Hay heeft Caesar Zuiderwijk uit Herman's band gestolen?
Of het Xandra was vermeld het verhaal niet, maar dit antwoord is helemaal juist.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:17 schreef peaceman het volgende:
Xandra vergiste zich tijdens het vrijen in de naam?
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:54 schreef bukgeit het volgende:
Let Me Come Over, Buffalo Tom, 1992?
quote:Maandag 27 September 2004 zal bij veel mensen in het geheugen gegrift blijven , bij familie, vrienden, management en zeer zeker ook bij zanger
Zijn grote voorbeeld is overleden, André Hazes is niet meer.....
De Ceremonie was daar in de Amsterdam Arena, wat een prachtig afscheid van Nederlands volks zanger nummer één, Dré Hazes zoals familie en vrienden hem noemde.
Wat maar weinig mensen weten is dat André samen met zijn vorige vrouw Ellen een café runde in Schalkwijk, een piepklein dorpje in de buurt van Nieuwegein, toen nog Vreeswijk, waaropgroeide vanaf zijn 7e jaar.
Ook al iseen echte ras Amsterdammer in hart en nieren en daar ook trots op is.
Elke zondag stapteop zijn brommertje dat mocht eigenlijk niet omdat
nog maar 15 jaar was, en niet op een brommer mocht rijden maar het toch.
deed om naar André's cafe te gaan,voelde zich daar thuis, want bij het gezin
was er nooit gezelligheid, maar altijd ruzie in huis,
voelde zich helemaal op z'n gemak in de buurt van de familie Hazes.
André’s moeder zat er ook altijd,was altijd gek met haar.
Als André ging zingen vroeg hij altijd aanof hij mee wilde doen samen zongen ze dan uren lang van allerlei liedjes.
Dat zal vooraltijd een van één de mooiste herinneringen aan André blijven.
ook altijd één van de genodigde bij de CD presentaties van Hazes,.
Dat waren nog eens feesten "De Plahoeve" in Vinkeveen daar waren deze Hazes feestjes altijd, dan ging er veel drank en hele buffetten met eten door heen daar zorgde André en EMI de platen maatschapij van André altijd wel voor kruipend of rollend ging ik daar dan de deur uit wat hebben we daar altijd gelachen.
André heeft in der tijd een nummer voorgeschreven, over een clown (nee niet die clown),André had zelf even snel de tekst ingezongen, en op een cassette bandje gezet alleen heeft
het nummer nooit uiit kunnen brengen, omdat de demo tape kwijt was geraakt erg slordig vind
nog steeds,en André had er ook zelf helaas geen kopie van gemaakt.
dat vindtot aan de dag van vandaag nog heel erg, want André schreef eigenlijk nooit liedjes voor andere artiesten.
André beldeeen paar jaar geleden op om te vragen, of hij het nummer ooit nog ging opnemen,
moest het Hazes toen eerlijk vertellen dat het bandje was kwijt geraakt.
Nou lekker dan, zei andré toen tegenmaar gelukkig is hij er nooit kwaad over geweest, sterker nog als ze elkaar de afgelopen jaren zagen kreeg
altijd drie dikke zoenen van Dré.
Al deze dierbare herinneringen spelen bijdoor zijn hoofd André was, en is
's grote voorbeeld.
ik zal hem erg missen zechtheel vaak.....
Met deze gedachte stondop het grote plein voor de Arena, samen met vele duizende fans voor de deuren te wachten tot deze open gingen.
Op het plein stond een zwart busje uit belgie, met een drive-in show waar uit de speakers alleen de muziek van Andre Hazes ten gehore werd gebracht..
Het ene moment zong iedereen hard mee, alsof het een concert van André betrof, het andere moment was het stil en zag je mensen huilen en elkaar troosten.
dat was een beetje de sfeer van deze middag voor dat de deuren van de Amsterdam Arena werden geopend.had in zijn binnenzak van zijn jas, een recordable van een track die hij had opgenomen, een ode aan Andre Hazes met de titel 'Dag André"
Een goede vriend vanheeft deze track aan de desbetreffende drive-in aangeboden,.eerst wilden deze heren het niet draaien, met de woorden we draaien hier vandaag alleen André Hazes.
Toch pakte één van deze heren uit het busje een koptelefoon om toch even te luisteren al snel ging de koptelefoon af en draaide ze het nummer van.
De eerste tonen klonken over het drukke plein, bij het horen van tekst als: “Wij zijn al jaren gek op jou, je bleef je fans ook altijd trouw, oh André nu is het koud, zonder jouw,”
kreeg menigeen tranen in de ogen. Duizenden fans van André Hazes, die zo enthousiast reageerden, voorwas het gevoel met geen pen te beschrijven.
Wat zich daar toen ineens allemaal voor deed, en hoe al die mensen reageerden op "Dag André"
Een luid applaus schalmde over het plein aan het eind van het liedje. In een mum van tijd was het een drukte van belang bij de drive-in en alle vingers wezen naar: hij was de zanger van dit lied zeiden de belgen tegen alle toe gestroomde Hazes fans,
wist niet wat hem overkwam, honderden mensen kwamen op hem af en zochten troost bij hem hingen huilend om
heen enorm waren de reacties die hij kreeg, allen positief en emotioneel, en bedankjes, de mensen vroegen of
dit lied wilden gaan zingen en ook vele vroegen of ze de CD konden kopen.
begon het nummer daar te zingen met tranen in zijn ogen ook hij was gebroken van verdriet.
Veel mensen, heel veel stonden te huilen. vele mensen met mobieltjes en foto camera's maakten foto’s van de volkszanger.
Uiteindelijk heeft hij het nummer op verzoek drie keer gezongen. Nog nooit hadzoveel handtekeningen gezet. Wat begon als een droevige en eenzame middag, werd één van de meest gedenkwaardige dagen uit zijn leven.
In eens doken er zeker drie camera ploegen opm, diebegonnen te filmen en te intervieuwen, waaronder RTL4 Editie.nl, RTL4 nieuws, en AT5
Het nummer was in eerste instantie bedoeld als een ode aan André Hazes,. het was de bedoeling dat dit nummer op's volgende cd zou komen.
Na het overlijden van André heeftde tekst aangepast en het opnieuw opgenomen. Het nummer zou in eerste instantie niet als single uitkomen, maar na alle positieve reacties van zowel het management, en André’s familie, als van de fans hebben we toch besloten het nummer als single in de markt te zetten
Alle opbrengsten van deze single "Dag André" zullen worden gedoneerd aan Giro 369 ten behoeve van de stichting standbeeld van André Hazes.
De eerste persing was reeds al na 2 dagen uitverkocht, wat ook zichtbaar is in de Mega Top 100 alwaar deze single al heel snel binnen kwam.heeft inmiddels al vele radio, en televisie, optredens, en interviews gedaan.
Het nummer "Dag André" wordt veel gedraaid op de radio.zegt zelf ik heb het met mijn hart gedaan en de tekst bewerking gemaakt, en in de studio huilend ingezongen.
is net als andré Hazes een man met emotie en erg gevoelig, onzeker, maar goud eerlijk en oprecht zoals Jomanda hem pas noemde.
Voor meer informatie of vragen kunt U contact opnemen met ondergetekende.
Door Marc van der Staak.
quote:ik zal hem erg missen zechtheel vaak
Heb jij het ook al opgezocht?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:05 schreef Jimmy het volgende:
Opgezocht en Dartfanaat heeft het idd goed.
Om Dartfanaat's antwoord te checken. Echt waar.quote:
nederlanders?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:36 schreef Z het volgende:
Het is een producers duo.
Nee. Dit zijn Amerikanen en ze zijn gefotografeerd in hun natuurlijke habitat.quote:
Ja, dat denk ik wel. Je kent 100% zeker een aantal platen die ze geproduceerd hebben!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:32 schreef peaceman het volgende:
Ken ik ze ook?
Mja, maar ik ken er tres weinig van gezichtquote:
o.a. voor de Beastie Boys en Beck.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Je kent 100% zeker een aantal platen die ze geproduceerd hebben!
The Dust Brothers ja!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dust brothers?
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
brother beyond?
De eerste 3 zijn inderdaad fantastisch, maar ook het latere werk en z'n side projects (Steroid Maximus, Wiseblood en Manorexia) zijn erg sterk.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef tong80 het volgende:
Heb hem niet meer gevolgd de laatste albums.
Maar de eerste drie LP's hebben een apart plaatsje bij me. Z'n tijd vooruit was ie.
vervolgvraagje. tong80 +1quote:
Echt waarquote:Op woensdag 23 november 2005 18:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Huh?
* newbie checked even op allmusic bij CA en ziet dezelfde foto
Shit nu herken ik de hoesquote:Op woensdag 23 november 2005 18:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
http://www.poplife.info/Bilder/220907.JPG
Hans en Connie van Breukhoven ?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En het is een echtpaar.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En het is een echtpaar.
Dat is ziekquote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt waarIk zocht Teardrops Explodes en dacht toch echt Julian Cope te herkennen.Mijn fout dan. Zoek wel een ander plaatje.
Eerlijk gezegd vond ik de anderen al zo'n new wave kapsel hebben.
Yep.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:55 schreef bukgeit het volgende:
Chris Frantz en Tina Weymouth van Talking Heads. Dat die DJ-en, nooit geweten
Namens Bukgeit:quote:Op woensdag 23 november 2005 19:07 schreef DaisyDuke het volgende:
100% Isis?
Juust, de drummert van The Roots!quote:Op woensdag 23 november 2005 19:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's toch die big fucked up afro van The Roots?
en drummer
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen 1 van zijn nummers kenquote:Op woensdag 23 november 2005 19:45 schreef Diaan73 het volgende:
Is dat niet de man die een liedje zingt over Lollypop?
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:25 schreef Berkery het volgende:
Michael Jackson?
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef brother52 het volgende:
Emmerson (van lake en Palmer)?
quote:
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
Zoon van Kenny Rogers ?
quote:
Nee, ik vond er wel een van Bjork, overigens, maar die is sinds haar zevende verjaardag niet veranderdquote:
@: ejtuof nee snee lew kaam ki koOquote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
.-dnezar tein ne lensrepus hcot sud saw teh, jim naa tein sud gal teh, hA
De hond is weer thuis, het baasje ook, en het punt is des Sack_Blabbath!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb stiekem gegoogled en ik krijg zo een punt als Berkery weer online is
Ja, ja en die geen idee is er eentje van een duo.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef bigshadow het volgende:
Country Wilma, Jamai en geen idee?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef dartfanaat het volgende:
Toch niet een van De Deurzakkers?
Ik heb intussen een groter plaatje van dezelfde drie gezocht:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet filatelie-trivia
Ehmm...tsja, ik zal met beide opmerkingen bij een volgende keer rekening houden. Deal?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet billboardtrivia
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet billboardtrivia
Je bedoelt Alf.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:28 schreef Mark het volgende:
Gordon Shumway?
Waar ik ze gezien heb, was in "Sabrina, the teenage witch"quote:Op donderdag 24 november 2005 09:11 schreef Berkery het volgende:
Waren ze te zien in The Simpsons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |