Nee, ik vond er wel een van Bjork, overigens, maar die is sinds haar zevende verjaardag niet veranderdquote:
@: ejtuof nee snee lew kaam ki koOquote:Op woensdag 23 november 2005 22:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
.-dnezar tein ne lensrepus hcot sud saw teh, jim naa tein sud gal teh, hA
De hond is weer thuis, het baasje ook, en het punt is des Sack_Blabbath!quote:Op woensdag 23 november 2005 23:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik heb stiekem gegoogled en ik krijg zo een punt als Berkery weer online is
Ja, ja en die geen idee is er eentje van een duo.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:10 schreef bigshadow het volgende:
Country Wilma, Jamai en geen idee?
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:14 schreef dartfanaat het volgende:
Toch niet een van De Deurzakkers?
Ik heb intussen een groter plaatje van dezelfde drie gezocht:quote:Op woensdag 23 november 2005 23:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet filatelie-trivia
Ehmm...tsja, ik zal met beide opmerkingen bij een volgende keer rekening houden. Deal?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet billboardtrivia
quote:Op woensdag 23 november 2005 23:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, dit is muziektrivia. Niet billboardtrivia
Je bedoelt Alf.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:28 schreef Mark het volgende:
Gordon Shumway?
Waar ik ze gezien heb, was in "Sabrina, the teenage witch"quote:Op donderdag 24 november 2005 09:11 schreef Berkery het volgende:
Waren ze te zien in The Simpsons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |