quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
HEBBEN NEUZUUUUUH!
Wel delen he!quote:
je wil zeggen dat je liever een neger was geweestquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Pfff, zwarte piet spelen is leuk, maar die pleuriszooi er weer afkrijgen is echt klote!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
groep 6 is toch altijd op woensdagmiddag vrij Blum
Neen, driewerf neen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:20 schreef rubbereend het volgende:
je wil zeggen dat je liever een neger was geweest
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]maar laat het nou dinsdag zijn vandaag
![]()
het wordt in ieder geval te weinig gewaardeerdquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:36 schreef Gollemrulez het volgende:
(of is bierdrinken ook een beroep)
Nope.. ik zit niet meer in groep 6 hequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]1-0
maar wil je nu zeggen dat je morgenmiddag weer vrij bent?
quote:Blatter wil zingen volksliederen afschaffen
22/11/2005 12:23
Internationals hoeven zich niet meer druk te maken over hun kennis van het volkslied. Althans, als het aan Sepp Blatter ligt. De FIFA-president wil deze plichtpleging schrappen.
'Ik zie het fluiten tijdens het volkslied als een groot gebrek aan respect', zei Blatter in Schweizer Illustrierte naar aanleiding van de problemen bij de play-off Turkije-Zwitserland. 'We kunnen er ook op staan dat de twee ploegen na afloop handen schudden. We kunnen ons geen situatie veroorloven waarin de winnende ploeg in plaats van de overwinning te vieren het veld moet verlaten als een dief in de nacht.'
Volgens de FIFA-president is het schrappen van de volksliederen een van de mogelijke maatregelen om het geweld op en rond het veld een halt toe te roepen. Een ander luchtballonnetje uit de koker van Blatter is het spelen van belangrijke wedstrijden op neutraal terrein.
De FIFA heeft alle voorstellen van Blatter afgedaan als 'uitlatingen op persoonlijke titel'. Woordvoerder Andreas Herren meldde Reuters daarbij dat het onderzoek naar de ongeregeldheden rond het duel Turkije-Zwitserland waarschijnlijk niet voor 9 december is afgerond. Het horen van alle getuigen kost meer dan tijd dan gepland.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Blatter moet zn bek houden
Iemand nog trek in een stuk taart? Ik heb een taart gewonnen
Moet je bij de barkeepert zijnquote:
self-service dus....quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Moet je bij de barkeepert zijn![]()
Onze projectgroep had vorige week het beste de paper van die week gemaakt. En aangezien we omstebeurt de uitslagen ophalen, en die vent schijnbaar een taart uitdeelt voor de beste groep elke week, kwam ik daar net om de cijfers van vorige week op te halen voor onze groep, krijg ik in mn eentje een taart voor de groep erbijquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarmee heb je die taart gewonnen Boez?
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Onze projectgroep had vorige week het beste de paper van die week gemaakt. En aangezien we omstebeurt de uitslagen ophalen, en die vent schijnbaar een taart uitdeelt voor de beste groep elke week, kwam ik daar net om de cijfers van vorige week op te halen voor onze groep, krijg ik in mn eentje een taart voor de groep erbij
Snap je
daarom verbaast het mij ook dat je vandaag al zo vroeg vrij bentquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:21 schreef Blumchen het volgende:maar laat het nou dinsdag zijn vandaag
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Bjoro is niet zo in vorm vandaag, heb je wel eens.
quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:32 schreef rubbereend het volgende:1-0
maar wil je nu zeggen dat je morgenmiddag weer vrij bent?
Ligt aan die pcquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef dndiek het volgende:
Heeft (de banner van) Axel trouwens een rustdag vandaag
of ligt dat aan deze computer?
Ligt aan dat ding bij jullie op school.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:01 schreef dndiek het volgende:
Heeft (de banner van) Axel trouwens een rustdag vandaag
of ligt dat aan deze computer?
dacht ik al.... Maar anders had ik nog wel wat ruimte over om die banner bij die van Kquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ligt aan dat ding bij jullie op school.
Je zou het toch bijna vergetenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:17 schreef Againzender het volgende:
Over Axel gesproken, ik ga hem maar eens ophalen
ik lees net dat ik "25 MB webruimte voor uw eigen homepage " heb.....weet iemand wat ik daar mee moetquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:06 schreef dndiek het volgende:
[..]
dacht ik al.... Maar anders had ik nog wel wat ruimte over om die banner bij die van Kdy te zetten
website maken met wat foto's van Mquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik lees net dat ik "25 MB webruimte voor uw eigen homepage " heb.....weet iemand wat ik daar mee moet
quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:23 schreef dndiek het volgende:
website maken met wat foto's van Mudje of zo
![]()
op internet staan makkelijke cursussen om het te leren zoals dezequote:
nou, ga ik daar maar eens op kijken...wie weet heb ik binnenkort een prachtige site !quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
op internet staan makkelijke cursussen om het te leren zoals deze
Succes ermeequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
nou, ga ik daar maar eens op kijken...wie weet heb ik binnenkort een prachtige site !
was gisteren al zo blij als een kind dat ik een paar aanpassingen heb kunnen doen op het web-log van Maud !
je leest het resultaat wel !quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
ik ga maar eens bij het volgende college kijken of dat wat beter vol te houden is
gelukkig is het niet zo koud buitenquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mn verwarming heeft kuren, slaat constant af
Dat scheelt dan weerquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig is het niet zo koud buiten
Je zit al aardig onder de plakquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt er nog iets leuks op de tv vanavond?
* FrankyMcG is weer op de slaapkamer aangewezen, aangezien Desperate Housewives en Gillmore Girls op de buis komt.....
Denk toch dat je hiervoor BB moet kijken, ik hou het namelijk behoorlijk goed droog hierquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie dit topic ? Is zelfs voor de niet-Big-brother-kijkers leuk lijkt me.
Ik lig steeds in een deuk.
Het grote Nathalie smoelen-topic #2
Ja waarschijnlijk wel dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Denk toch dat je hiervoor BB moet kijken, ik hou het namelijk behoorlijk goed droog hier
Dinsdagavond is haar avond, alle andere avonden mag ik bierdrinkend (eventueel met vrienden) voetbal kijken in de woonkamer!quote:
Dan zijn de dinsdagavonden de eerste jaren voor haar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dinsdagavond is haar avond, alle andere avonden mag ik bierdrinkend (eventueel met vrienden) voetbal kijken in de woonkamer!
Zolang Feyenoord geen CL speelt, is dit een prima regeling!
Uurtje met de treinquote:Op dinsdag 22 november 2005 16:56 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat weer fijn een stukje file rijden Afoort - Hdorp A1/A9/A4 tel uit je winst
* Bluezz gaat ook andere programma's kijken.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
Komt er nog iets leuks op de tv vanavond?
* FrankyMcG is weer op de slaapkamer aangewezen, aangezien Desperate Housewives en Gillmore Girls op de buis komt.....
Eten rulez!quote:
Veel oefenen dan.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb trouwens ook de kattendiscussie verloren......
Wel uitgesteld naar het nieuwe jaar.
Misschien moet ik haar maar zwanger maken als ze volgend jaar begint te zeuren!
Was ie na het kaartincident nog niet gedaald dan ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn, Zo daalt John de Wolf wel echt in mijn waardering....
Rachel Hazes!
Hoi ik heet Frank!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef clauwheee het volgende:
Ben ik de enige vrouw op de wereld die al die programma's op Net5 een worst zal wezen
Vind je?quote:
Nope, ik kijk ook andere dingen dan net5quote:Ben ik de enige vrouw op de wereld die al die programma's op Net5 een worst zal wezen
MM toch en dat uit jouw mondquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Of pijpen en een Spice Girls-hit tegelijk zingen.
Meer: maandag rapportgesprekken tot 20.45quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:22 schreef clauwheee het volgende:
MM, een vierdaagse werkweek drukOk...
Wat een lol hadden ze net, Johan, Marco en Jack.
Wowquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Meer: maandag rapportgesprekken tot 20.45
woensdag: ipv 's middags vrij cursus tot 17.00
donderdag: ook nog rapportgesprekken tot 17.30
Dat is druk hoor, in vergelijking met een normale week.
De SCHatquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:55 schreef tong80 het volgende:
Berichtje van SCH :
Jaap says:
Wil je in Hools posten dat ik het met jou heel gezellig heb op MSN en eigenlijk allen de tieten van Clauwhee en de geile blikken van Noca mis en dat Ajax best een leuek club is als je niet al die arrogante posts van Fok-ajacieden hoeft te lezen?
Gefeliciteerd Popoquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:01 schreef popolon het volgende:
Vervelend, ik heb een net een nieuwe (full time) baan gekregen en ga veel geld verdienen.
Kostte wel drie sollicitatiegesprekken maar dan heb je ook wat.
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
Hoe is 't bij Ajax? Lijkt 't nog ergens op?
Tis weer bagger.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:01 schreef popolon het volgende:
Ja bedankt allen.
Hoe is 't bij Ajax? Lijkt 't nog ergens op?
Geen bier meer voor jou.quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:04 schreef Noca het volgende:
Potverdorie, wat is het weer genieten op ned 2.
ManU scoort of watquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:32 schreef popolon het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA
dank uquote:
Hoe krijgen ze het voor elkaar vraag je je dan af.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:40 schreef pascalheister het volgende:
16 miljoen voor een website, zijn ze nu helemaal van de zotte![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)enshot16miljoen.html
Prima, nog steeds met drie puntenquote:Op woensdag 23 november 2005 00:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat het met je vork Schiggie?
Wow, net als Ajax vanavond.quote:Op woensdag 23 november 2005 00:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Prima, nog steeds met drie punten
Als ik dit gelezen heb, kan de dag weer beginnenquote:
Dan duurt het dus nog wel effe......zo snel ben je niet....quote:Op woensdag 23 november 2005 08:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als ik dit gelezen heb, kan de dag weer beginnen
quote:Op woensdag 23 november 2005 08:36 schreef Lionheaad het volgende:
Waar kan ik die verrektese movie-database vinden??
een schizofreen is nooit alleenquote:Op woensdag 23 november 2005 08:50 schreef DIGGER het volgende:
Ga je met jezelf discussieren?
Gezellig
quote:Arjan Ebbinge voor het eerst weer uit bed
23/11/2005 8 :54
Na ruim drie weken en vijf operaties is Arjan Ebbinge voor het eerst weer bij kennis geweest.
De verdediger van RBC Roosendaal hield aan een botsing met Tim Cornelisse van FC Utrecht een scheur in zijn dunne darm over.
Een operatie bleek noodzakelijk. Ebbinge verbleef sindsdien op de afdeling intensive care. Hij werd kunstmatig in slaap gehouden en om het herstel te bevorderen werd de wond diverse malen schoongespoeld.
Na drie weken is de RBC'er uit zijn coma ontwaakt en kwam hij voor het eerst weer uit bed. Hij maakt het naar omstandigheden goed.
Juist, die zocht ik...quote:Op woensdag 23 november 2005 09:18 schreef pascalheister het volgende:
mogge![]()
het geweldige IMDB.com bedoel je lionhead?
Foto plaatsen in sport......quote:Op woensdag 23 november 2005 10:12 schreef Bjoro het volgende:we doen nog steeds mee buiten nederland
daar wel, ja![]()
Ja,quote:
done !quote:
Shocking News!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef dndiek het volgende:
VBL-mod Golfer gaat door in een zwart jasje
Wisten jullie dit, ik niet
nee, ik zie het nu voor het eerst!quote:Op woensdag 23 november 2005 10:48 schreef dndiek het volgende:
VBL-mod Golfer gaat door in een zwart jasje
Wisten jullie dit, ik niet
een kappetsjienoquote:
Spannendquote:Op woensdag 23 november 2005 11:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, wiens MSN wordt er straks gevraagd?
inspiratie voor jullie volgende bedriijfsuitjequote:Op woensdag 23 november 2005 11:17 schreef Bluezz het volgende:
Bjoorrr wat doe je me aan op mijn werk![]()
26 oktober Bjooor...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
vanavond kan iedereen op z'n gemakkie P$V kijken....
Serverupgrade woensdag 26 oktober
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:42 schreef Vom het volgende:
[..]
26 oktober Bjooor...
Je bent niet echt wakker geloof ik...
lijkt allemaal zo op elkaar ..... 23-11, zei je.....shit dan ben ik vandaag jarigquote:Op woensdag 23 november 2005 11:45 schreef Lionheaad het volgende:
26-10 of 23-11...daar kun je je in vergissen
Niet liegenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lijkt allemaal zo op elkaar ..... 23-11, zei je.....shit dan ben ik vandaag jarig
Zeker weer zuipen in pluskut.quote:Op woensdag 23 november 2005 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga richting Enschede, tot vanmiddag!
Word je de opvolger voor van Bommel?quote:Op woensdag 23 november 2005 10:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Om 13:00 mijn vervolggesprek in Eindhoven!
Ouwe bokken zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 12:04 schreef pascalheister het volgende:
verrassend dat golfer stopt, maar de man wordt nu echt oud
Iemand die zo mogelijk nog minder is dan rubbereend & gek genoeg om de job te accepteren lijkt me.quote:Op woensdag 23 november 2005 11:25 schreef Lionheaad het volgende:
Wie wordt de nieuwe??
Is dit jouw verkapte sollicitatie ?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Iemand die zo mogelijk nog minder is dan rubbereend & gek genoeg om de job te accepteren lijkt me.
Ook heel belangrijkquote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee dat doe ik altijd via de pc
moest ff een nieuwe werkbroek halen![]()
nee, ik ben zeker niet voor 2010 aan de beurt.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Is dit jouw verkapte sollicitatie ?
Jezus, dan lijkt het net alsof je werktquote:Op woensdag 23 november 2005 12:10 schreef pascalheister het volgende:
moest ff een nieuwe werkbroek halen![]()
dan gaat Kady full-time naar school, dus dan heb je alle tijd bedoel jequote:Op woensdag 23 november 2005 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
nee, ik ben zeker niet voor 2010 aan de beurt.
Volgens mij gaat ie met pensioen.quote:Op woensdag 23 november 2005 12:24 schreef Suijk het volgende:
Golfer stopt?
Beetje onverwacht, maar hij zal er wel goede redenen voor hebben. Jammer, hij was toch een beetje de papa van vbl.quote:
ook een goeiequote:Op woensdag 23 november 2005 12:34 schreef Suijk het volgende:
Ik ben meer voor SCH.
Vaduz, Rubbereend, DutchGooner zijn mod geworden, dus wat denk je zelf?quote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef DeTolk het volgende:
mogen de VBL-ers trouwens meebeslissen in de keuze voor de nieuwe mod?
Waarom denk je dat ie met me getrouwd is Pascquote:Op woensdag 23 november 2005 12:46 schreef pascalheister het volgende:
hij heeft toch wel een goede vut-regeling bluezz?
vanwege je billen en je centenquote:Op woensdag 23 november 2005 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie met me getrouwd is Pasc
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Gisteravond bij Genoa - La Spezia:
[afbeelding]
welk arrestquote:Op woensdag 23 november 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
Godver fiets je dat pleuris end helemaal naar je werkcollege, kom je daaraan moest je een of ander arrest hebben gelezen wat op het internet stond (net alsof ik dat kan betalen!) en kon ik dus gelijk weer oprotten, zit nu maar in de kantine..... Iemand nog een goede snelle download van Monkey Island 2
oh joh,ik dacht Bosman, je zit hier toch in VBLquote:
quote:
konigsblau zeker ?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:29 schreef DIGGER het volgende:
Ik weet het al, Darkshine wordt blauw!
Blijkbaar, nog eventjes.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:25 schreef Lionheaad het volgende:
Nog steeds blauw??
wat staat jou nietquote:Op woensdag 23 november 2005 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar, nog eventjes.
Ben benieuwd of zwart mij net zo goed staat.
per wanneer ga je met AOW dan ?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar, nog eventjes.
Ben benieuwd of zwart mij net zo goed staat.
just ziek??quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef just me het volgende:
* just me duikt de bank weer op
rilenderil!
* DarkShine duikt erboven op!quote:Op woensdag 23 november 2005 14:33 schreef just me het volgende:
* just me duikt de bank weer op
rilenderil!
Videorecorder?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Videorecoder gekocht. En ze hebben hem nog voor me geprogrammeerd ook.
*zingt: "vandaag kocht ik mijn 3e videorecorder, van nu af aan is er dus geen programma dat ik mis"quote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waar was dat nog weleens voor zo'n videorecorder????quote:Op woensdag 23 november 2005 14:59 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een DVD recorder alleen om mee af te spelen.
Deze videorecorder was spotgoedkoop.
Mooi zo! Kan je weer banden met beeld en geluid opnemen.quote:Op woensdag 23 november 2005 14:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:A67 Eindhoven - Venlo
tussen Velden en de grens (D)
3 km langzaam rijdend verkeer door een evenement
Het betreft de voetbalwedstrijd Schalke 04 - PSV.
Doe mij maar Lieske uit Big Brother.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan kan er wel een dure gayprOn vanaf![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 15:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe mij maar Lieske uit Big Brother.
[afbeelding]
Heb je niet gezienquote:Op woensdag 23 november 2005 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan kom ik binnenvallen, ben weer terug uit Enschede.
Een goeie middag allemaal!
Ik heb er nog even aan gedacht om je te bellen, dat zal ik de volgende keer doen als ik er ben. ( kon nu mooi de trein nog halen)quote:Op woensdag 23 november 2005 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heb je niet gezien![]()
Nou moet ik zeggen, die paar uur dat ik inmiddels wakker ben, heb ik ook vrij weinig gezien
Mag ze niet soppen op haar werk?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:49 schreef Bjoro het volgende:
Joost mag het weten ..... pas nou op tong, Bluezzie is toch aan het werk !
Ik rij via Aachen, Dusseldorf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |