Het lijkt me sterk dat Honda dan BAR heeft overgekocht om 2 jaartjes te racenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef Murray het volgende:
Nick Fry van Honda zat net op CNN te vertellen dat Honda met 5 (?) andere fabrikanten in 2008 een andere serie wil opzetten? (Heb het niet helemaal meegekregen...)
Ik dacht dat dat gedonder opgelost was?
Omdat het bij de vorige niet werkte:quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef kriele het volgende:
Stapt er eindelijk een Nederlandse multinational in, laten ze geen Nederlandse rijder meeprofiteren!![]()
De hedendaagse nederlandse coureurs zijn heel wat media-genieker dan Jos Verstappen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Omdat het bij de vorige niet werkte:
[afbeelding]
Dat mag je zelf invullenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef kriele het volgende:
[..]
De hedendaagse nederlandse coureurs zijn heel wat media-genieker dan Jos Verstappen.
Maar wat werkte trouwens dan niet?
Volgens mij is Philips er indertijd uitgestapt om het marketing-technische verhaal. Ze wilden hun pijlers op andere takken van sport richten.quote:
Bij de Grand Prix van Argentinië in 1996 werkte het anders heel goed!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Omdat het bij de vorige niet werkte:
[afbeelding]
Vooral omdat Philips Car Systems op een zijspoor binnen Philips werd gezet. Het is een paar jaar later dan ook grotendeels verkocht aan Mannesmann.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef kriele het volgende:
[..]
Volgens mij is Philips er indertijd uitgestapt om het marketing-technische verhaal. Ze wilden hun pijlers op andere takken van sport richten.
Aziaten en baardhaarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef mbn het volgende:
[..]
Vooral omdat Philips Car Systems op een zijspoor binnen Philips werd gezet. Het is een paar jaar later dan ook grotendeels verkocht aan Mannesmann.
Bij Shaving Systems is het voor Philips totaal niet relevant om een Nederlander in de auto te zetten. In Nederland valt niks te winnen en met die tak is men vooral bezig Azië (te proberen) te veroveren. Kijk dus niet verbaast als er een door Philips gesponsorde Aziaat gaat testrijden.
Ach, al heeft maar 5% van de Aziaten last van baardgroei, dan nog is het een grote markt. Voor een bedrijf dat wereldwijd marktleider is in de verkoop van scheerapparaten ook een niet te missen markt. Ik geloof overigens dat speciaal voor die markt Philips weer scheerapparaten is gaan maken met twee scheerkoppen. Voor Amerika zullen ze deze sponsoring iig niet zijn aangegaan, want daar opereren ze onder een andere merknaam.quote:
Nu bega je een vergissingquote:
Niet het scheerapparaat maar de baard zelf heeft veel status. Het scheerapparaat impliceert dat iemand zich dagelijks scheert.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Nu bega je een vergissing.
In Japan zijn scheerapparaten razend populair, terwijl de meeste Jappanse mannen niet eens baardgroei hebben.
Waarom kopen ze dan massaal scheerapparaten![]()
Simpel, omdat het als een statussymbool wordt gezien!.
Hoe meer mesjes of koppen, hoe meer indruk je maakt op je vrienden
Het is nog gekker: hij heeft vandaag gewoon (weliswaar langzaam) gereden ondanks alle tegendraadse berichten! Zie hierquote:Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef Rory78 het volgende:
Staat het vrijdag-contract van Pastorelli trouwens op losse schroeven?
Zou jammer zijn voor Nicky, nu een van zijn financiers de hand noodgedwongen op de knip moet houden. Ik hoop dat het nog goed komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |