abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32751038
We believe that Super Aguri F1 will be on the list and that it will probably start the year with updated (and crash-tested) 2002 Arrows chassis for the first three races and will then switch to a car of its own design for the start of the European season. BAR (or Honda Racing F1 as it will soon become) will not be supplying chassis as it seems that the Concorde Agreement states that even if one owns the intellectual property rights of a chassis, it must not have been designed or manufactured by an existing operation. The BAR name and ownership may have changed but the company number remains the same and the staff is not very different.
www.grandprix.com
pi_32754770
En Villeneuve mag blijven bij Sauber.

Daar zal iig 1 iemand op dit forum heel blij mee zijn
Calmer than you are
pi_32754805
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef TimoBasso het volgende:
...Go Jacques!

Hell f*cking yeah!
Walter.. Spuit 11
Where facts are few, experts are many.
pi_32756813
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Walter.. Spuit 11

* Walter_Sobchak beleeft zijn jaarlijkse december F1-dip
Calmer than you are
pi_32764823
Nick Fry van Honda zat net op CNN te vertellen dat Honda met 5 (?) andere fabrikanten in 2008 een andere serie wil opzetten? (Heb het niet helemaal meegekregen...)

Ik dacht dat dat gedonder opgelost was?
pi_32765046
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:55 schreef Murray het volgende:
Nick Fry van Honda zat net op CNN te vertellen dat Honda met 5 (?) andere fabrikanten in 2008 een andere serie wil opzetten? (Heb het niet helemaal meegekregen...)

Ik dacht dat dat gedonder opgelost was?
Het lijkt me sterk dat Honda dan BAR heeft overgekocht om 2 jaartjes te racen

Of ze moeten ondanks de nieuwe serie ook actief blijven in de F1
Calm down, please!
pi_32872947
Philips verbindt haar naam aan Frank Williams
Uitgerekend een dag na het overlijden van haar voormalig topman Frits Philips heeft de scheersystemendivisie van het Nederlandse concern bekendgemaakt dat het in zee gaat met Williams. De internationale marktleider ziet in de samenwerking met Williams belangrijke kansen op diverse lokale en landelijke markten.

De waarde van het nieuwe contract is niet bekendgemaakt, maar daarentegen liet Philips Shavers, de tak die verantwoordelijk is voor de wereldwijde productie van electronische scheersystemen, wel weten wat men allemaal in petto heeft om het optimale uit de onderlinge samenwerking te halen.

Als officiële sponsor van Williams mag Philips zich gedurende de tijd van het contract profileren als partner en het gecombineerde logo en beeldmateriaal van het Britse team gebruiken in reclame-uitingen. Verder staat er ook een aparte lijn Williams-scheerapparaten in de planning, zo liet men in Eindhoven weten.

Stapt er eindelijk een Nederlandse multinational in, laten ze geen Nederlandse rijder meeprofiteren!
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:06:50 #158
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_32874611
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 21:12 schreef kriele het volgende:

Stapt er eindelijk een Nederlandse multinational in, laten ze geen Nederlandse rijder meeprofiteren!
Omdat het bij de vorige niet werkte:
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_32874762
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

[afbeelding]
De hedendaagse nederlandse coureurs zijn heel wat media-genieker dan Jos Verstappen.

Maar wat werkte trouwens dan niet?
  dinsdag 6 december 2005 @ 22:36:59 #160
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_32875731
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef kriele het volgende:

[..]

De hedendaagse nederlandse coureurs zijn heel wat media-genieker dan Jos Verstappen.

Maar wat werkte trouwens dan niet?
Dat mag je zelf invullen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_32876001
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef nils7 het volgende:

[..]

Dat mag je zelf invullen
Volgens mij is Philips er indertijd uitgestapt om het marketing-technische verhaal. Ze wilden hun pijlers op andere takken van sport richten.
pi_32877776
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Bij de Grand Prix van Argentinië in 1996 werkte het anders heel goed!
Jos die in de laatste rondes de 6e plaats afpakte van de McLaren van Coulthard en bijna zelfs de 5e plaats van de Ferrari van Irvine !!
Zijn beste race ooit
pi_32878035
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef kriele het volgende:

[..]

Volgens mij is Philips er indertijd uitgestapt om het marketing-technische verhaal. Ze wilden hun pijlers op andere takken van sport richten.
Vooral omdat Philips Car Systems op een zijspoor binnen Philips werd gezet. Het is een paar jaar later dan ook grotendeels verkocht aan Mannesmann.

Bij Shaving Systems is het voor Philips totaal niet relevant om een Nederlander in de auto te zetten. In Nederland valt niks te winnen en met die tak is men vooral bezig Azië (te proberen) te veroveren. Kijk dus niet verbaast als er een door Philips gesponsorde Aziaat gaat testrijden.
pi_32879641
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:40 schreef mbn het volgende:

[..]

Vooral omdat Philips Car Systems op een zijspoor binnen Philips werd gezet. Het is een paar jaar later dan ook grotendeels verkocht aan Mannesmann.

Bij Shaving Systems is het voor Philips totaal niet relevant om een Nederlander in de auto te zetten. In Nederland valt niks te winnen en met die tak is men vooral bezig Azië (te proberen) te veroveren. Kijk dus niet verbaast als er een door Philips gesponsorde Aziaat gaat testrijden.
Aziaten en baardhaar
Calm down, please!
pi_32883368
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Aziaten en baardhaar
Marketingfoutje!
pi_32883705
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:58 schreef HPoi het volgende:

[..]

Marketingfoutje!
Ach, al heeft maar 5% van de Aziaten last van baardgroei, dan nog is het een grote markt. Voor een bedrijf dat wereldwijd marktleider is in de verkoop van scheerapparaten ook een niet te missen markt. Ik geloof overigens dat speciaal voor die markt Philips weer scheerapparaten is gaan maken met twee scheerkoppen. Voor Amerika zullen ze deze sponsoring iig niet zijn aangegaan, want daar opereren ze onder een andere merknaam.
pi_32885250
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]

Aziaten en baardhaar
Nu bega je een vergissing .
In Japan zijn scheerapparaten razend populair, terwijl de meeste Jappanse mannen niet eens baardgroei hebben.
Waarom kopen ze dan massaal scheerapparaten
Simpel, omdat het als een statussymbool wordt gezien!.
Hoe meer mesjes of koppen, hoe meer indruk je maakt op je vrienden

[ Bericht 3% gewijzigd door Rainboww op 07-12-2005 10:55:54 ]
pi_32890499
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef Rainboww het volgende:

[..]

Nu bega je een vergissing .
In Japan zijn scheerapparaten razend populair, terwijl de meeste Jappanse mannen niet eens baardgroei hebben.
Waarom kopen ze dan massaal scheerapparaten
Simpel, omdat het als een statussymbool wordt gezien!.
Hoe meer mesjes of koppen, hoe meer indruk je maakt op je vrienden
Niet het scheerapparaat maar de baard zelf heeft veel status. Het scheerapparaat impliceert dat iemand zich dagelijks scheert.
Ik kan me dan ook wel voorstellen dat menig Japanner 's ochtends, en plain publique, in de metro zich zitten te scheren... een beetje zoals menig Nederlander met een GSM zit te patsen.
Calm down, please!
pi_32891325
Staat het vrijdag-contract van Pastorelli trouwens op losse schroeven?
Zou jammer zijn voor Nicky, nu een van zijn financiers de hand noodgedwongen op de knip moet houden. Ik hoop dat het nog goed komt...
pi_32891834
Hier kan je wat foto's vinden van de nieuwe kleurstelling van Midland F1.
pi_32892717

Met wat fantasie staat daar gewoon Holland op de achtervleugel
Calmer than you are
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2005 @ 16:12:25 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32894044
handig die extra voorvleugeltjes, bij Lost Boys zullen ze er blij mee zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32897891
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef Rory78 het volgende:
Staat het vrijdag-contract van Pastorelli trouwens op losse schroeven?
Zou jammer zijn voor Nicky, nu een van zijn financiers de hand noodgedwongen op de knip moet houden. Ik hoop dat het nog goed komt...
Het is nog gekker: hij heeft vandaag gewoon (weliswaar langzaam) gereden ondanks alle tegendraadse berichten! Zie hier

edit: Ik denk dat de Spanjaarden die Hollanders niet uit elkaar kunnen houden, want alle NL sites melden dat Albers vandaag reed en die staat niet in de lijst. Dus helaas voor Pastorelli vrees ik ook het ergste.

[ Bericht 3% gewijzigd door multatuli op 07-12-2005 18:50:28 ]
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32897997
En die op Fok zo verketterde Kartikean heeft Nico Rosberg op .4s gezet!
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_32899605
Ik hoop maar dat Albers vandaag met een V8 reed en Biagi met een V10, want het verschil is wel aardig groot. Leuk trouwens om te zien dat de rest van het veld lekker dicht bij elkaar zit in deze test. Leuk ook al die opmerkelijke namen die rijden .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')