Vraag me ook af wat de werking ervan zou zijn? Lijkt me dat er nu meer lucht vanaf de band in de sidepod komt????quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik vind die ver naar achter boven geplaatste sidepods zo schattig![]()
de afgelopen Minardi had al van deze sidepots.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef rubbereend het volgende:
ik besef me nu pas dat door die V8 weer kleinere sidepots nodig zijn en er dus daarachter veel meer ruimte is voor bodywork dat voor extra downforce zorgtkunnen ze weer hader door de bochten
minder frontaal oppervlak ... iets wat de functie van de bargeboards overneemt/versterktquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat de werking ervan zou zijn? Lijkt me dat er nu meer lucht vanaf de band in de sidepod komt????
Honda heeft naar verluidt al vijftig ingenieurs in haar eigen fabriek op de ontwikkeling van een motor voor het arrows/SA chassis gezet. Wat ik er indertijd van begreep was dat chassis best capabel, maar schortte het aan een motor met pit. Anyway, zelfs een kleine kans om die tien miljoen dollar tv rechten kwijt te raken is natuurlijk al een prima reden om niet te tekenen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Al vraag ik me af of een oud Arrows chassis echt een bedreiging kan vormen.
[..]
Zoals je zegt zijn het geruchten, al lijkt het er nu wel op dat er een kern van waarheid inzit.
Ik dacht dat Mercedes de motoren bouwde, en Illmor de tuner was?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef multatuli het volgende:
Doet mercedes per slot ook; dat is ook zo ironisch dat Mercedes nu lijdt onder dat onbetrouwbaarheidssyndroom terwijl ze die dingen helemaal niet zelf bouwen (Ilmor).
lijkt wel een mix van mclaren en ferarri dat chassisquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:40 schreef HPoi het volgende:
De nieuwe Red Bull Racing wagen!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel een beetje op de Minardi. Zullen ze vast wel wat info. vanaf gehaald hebben.![]()
Er ligt dan ook een Ferrari V8 in.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef MIster911 het volgende:
[..]
lijkt wel een mix van mclaren en ferarri dat chassis
bronnetjequote:Nieuws: Retro in F1, McLaren wordt oranje
Niet alleen Williams, maar nu ook McLaren zal gedurende de winterperiode herinneringen oproepen aan de zestiger jaren. De MP4-21 zal tot aan de teamlaunch volledig oranje zijn gekleurd. Het retro tijdperk lijkt aan gebroken binnen de Formule 1. Ook Honda is op zoek naar een ander kleurschema voor haar auto. Hier wordt waarschijnlijk het sneeuwwit verruild voor een ivoorkleurige lakkering
Nu heeft teambaas Ron Dennis besloten om de McLaren, tijdelijk, eveneens te voorzien van een retrolook, in de kleur oranje. In de jaren zestig reed McLaren met oranje auto’s, en in 1996, toen McLaren na jarenlange sponsoring van Marlboro overstapte naar West reed men ook in de ‘oude’ oranje kleuren.
Pas in februari komend jaar zal duidelijk worden wat de teamkleuren voor 2006 zullen zijn. Hoe de auto eruit komt te zien is op dit moment aanleiding tot talrijke speculaties. Een ding is wel zeker, McLaren rijdt komend seizoen zonder titelsponsor. Dat men het gehele seizoen met oranje auto’s op de circuits zal verschijnen, lijkt onwaarschijnlijk, aangezien de zilveren kleur geassocieerd wordt met Mercedes. Mogelijk kiest men voor een ‘overgangsdesign’ in de combinatie zilver-oranje.
bronquote:Lanceert Midland geen nieuwe wagen?
Het MF1 Racing zal geen nieuwe wagen voorstellen op 16 januari van volgend jaar. Dat is tenminste de bewering van de website F1World.be.
Volgens de publicatie zal Midland een aangepaste bolide gaan gebruiken van de Jordan wagen uit 2003. Dit zou dan ook de oorzaak zijn van de grote heisa omtrent de deelname van het Super Aguri team. MF1 zou door het inzetten van deze bolide minder kans hebben om voor het team van Aguri te eindigen in het kampioenschap. Op die manier lopen ze na twee seizoenen ook de inkomsten uit de TV-rechten mis.
Naar verluidt is teameigenaar en geldschieter Alex Shnaider ook niet zo happig om veel in het team te investeren.
Als dit zo is, is het wel een worst case scenario. Maar gezien het onzinnig gelul om deze info heen, vraag ik me af hoe betrouwbaar de info is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:50 schreef HPoi het volgende:
Er is immers totaal geen sprake van een compleet nieuwe wagen waarmee Midland wil deelnemen in 2006, ze gaan immers gebruikmaken van een aangepaste wagen van tijdens 2003.
Financieel is Midland immers van plan het seizoen 2006 af te werken met 15 miljoen dollar aan tv-gelden, twee rijders die elk 12 miljoen dollar betalen en een testrijder die 5 miljoen dollar moet neerleggen.
Als sponsor zou ik daar niet mee in verband gebracht willen worden (denk Nicky P. Zou er een verband zijn???)quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:06 schreef PPL het volgende:
Wat is de relevantie van de mededeling over een wapenhandelaar in dit verhaal ?
En Vodafone dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:35 schreef Googolplexian het volgende:
Een ding is wel zeker, McLaren rijdt komend seizoen zonder titelsponsor.
bronnetje
Die worden pas vanaf 2007 titelsponsor bij McLaren. Voor komend seizoen heeft Vodafone nog een overeenkomst met Ferrari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |