Oh die vind k wel humor..net zoalsquote:Op maandag 28 november 2005 01:37 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ja die zit in dit boek. En dat ze (als ze een volgende film haalt), aub niet meer "" in haar repetoire heeft.
Bij Barty hoort het erbij.quote:Op maandag 28 november 2005 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh die vind k wel humor..net zoalsbij Barty Crouch Junior..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij haar vond ik het storend, als een 10-12 jarige die zich verheugt op Sinterklaas.
Don't think you are, know you are.
http://forum.fok.nl/topic/258357
Boeken niet gelezen?quote:Op maandag 28 november 2005 01:45 schreef Vava het volgende:
Nou, vanavond deze film gezien en hij is echt geweldig! Veel enger/spannender dan de vorige delen
Boeken wel gelezen, hoezo?quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Boeken niet gelezen?![]()
Deel 1 en twee waren bijna perfect
En nu komt idd de spanning er in.
En zoals ik al eerder aangaf! Deel 3 was echt slecht
Deel 4 vond ik het beste boek. Kijken wat ze van 5 weten te maken. Dat is een lastige klus.
Maar als je voor de spanning komt dan is deel 5 en 6 nog beter
Hmm voor mijn gevoel moet je bij beide boeken toch door een boel verhaal voor je bij echte spanning en sensatie komt, dat is bij boek 4 toch anders.quote:Op maandag 28 november 2005 01:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar als je voor de spanning komt dan is deel 5 en 6 nog beter
In de film komt de spanning anders over dan in de boekenquote:Op maandag 28 november 2005 01:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat je je leek te verbazen dat er nu spanning in kwam.
Door het toernooi en het WK Zwerkbalquote:Op maandag 28 november 2005 01:52 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Hmm voor mijn gevoel moet je bij beide boeken toch door een boel verhaal voor je bij echte spanning en sensatie komt, dat is bij boek 4 toch anders.
Het WK was bedroevend kort ja, helaas.quote:Op maandag 28 november 2005 01:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat overigens best wat langer mocht van mij (het wk) was het leukste gedeelte uit het boek ongeveer.
Zoals JK ook heeft aangegeven is deel 5 echt het middelpunt van het verhaal.
maar ja we moeten wachten tot 2007, gelukkig ken ik de boeken al en kijk ik meer uit naar deel 7 op print
2007 is idd deel 5 op filmquote:Op maandag 28 november 2005 01:58 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Het WK was bedroevend kort ja, helaas.
Wachten tot 2007 voor film 5 bedoel je? mja, dat is nog ver weg ja helaas (en boek 7 nog ff verder vermoed ik zo).
Het zal ook een mooi stukje toverkunst zijn als de producers van de films, film 7 eerder weten te filmen dan boek 7 in de winkels ligtquote:Op maandag 28 november 2005 02:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En het boek? ja JK is niet echt snel met de laatste. Maar ze loopt de films nog ruim voor.
Voor deel 5 staan de 3 hoofdrolspelers al op contract zover ik weet. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze het zullen proberen met een andere cast, dat is een venietiging van je eigen succes en dat weten ze donders goed bij Warner Brothers. Ze zullen vermoedelijk dus in hoog tempo door gaan met films maken. (op http://www.imdb.com wordt voorspelt dat deel 5 in 2007 klaar zal zijn, en deel 6 een jaar daarna, ze zullen vast wel proberen dat ook echt voor elkaar te krijgen, gezien de leeftijden van de acteurs. )quote:Op maandag 28 november 2005 09:58 schreef dewd het volgende:
IK vraag me af of ze meteen de 2 volgende delen opnemen, want de hoofdrol spelers beginnen in sneltreinvaart ouder te worden. Om over de verfilming van het laatste boek nog maar niet te beginnen die zal haast door andere acteurs gedaan moeten worden. En dat gaat denk ik niet zo snel goed.
Kansloos, 1/5 deel van je geld terugeisen.quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef freecell het volgende:
Wij zijn trouwens weggestuurd bij de aftiteling: "ja, de aftiteling duurt 20 minuten en er staan al weer 300 man buiten te wachten"
Tot overmaat van ramp had het bios-personeel blijkbaar ook nog aan die mensen verteld dat het wachten alleen nog op ons was, zodat we een interessant applaus kregen toen we na vijf hele minuten!!! aftiteling "eindelijk" naar buiten kwamen
DE AFTITELING HOORT BIJ DE FILM! Mutsen!
Het nadeel van een film nav een boek blijft altijd: je weet dat er veel meer in had kunnen zitten. Zeker met de gedachte in je achterhoofd dat deze film bijna in twee stukken was gehakt, en daardoor veel meer verhaal had kunnen bevatten, i.t.t. de uiteindelijk 1-delige versie. Verder mogen we natuurlijk niet klagen eigenlijk, het is niet zo dat ze een hele opdracht laten vervallen om stukken verhaal te vertellen bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 november 2005 12:04 schreef Cheiron het volgende:
Het boek is het boek en de film is de film. Het is zo simpel
catharijnequote:Op maandag 28 november 2005 11:45 schreef speknek het volgende:
Bioscopen zijn sowieso fucking kut. Onze kaartjes kosten fucking tien fucking euro per stuk. En dan zit je in de fucking Catherijne bioscoop, wat meer een fucking cafetaria met filmzalen is dan een fucking bioscoop. Daar stonden we dan met fucking driehonderd man op elkaar gepropt te wachten tot de fucking deuren opengingen. Fucking heet, we mochten er pas drie minuten nadat de film zou beginnen in. En dan zit je fucking ook nog eens helemaal op de voorste rij, helemaal aan de fucking linkerkant!!
Hallo! Als ik fucking tien euro betaal, dan eis ik dat die fucking bioscoop nerds m'n schoenen kussen en fucking beleefd vragen of ze me alstublieft in de watten mogen leggen!
Voor straf download ik die fucking film.
fuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hofleverancier van sterretjes :)
Ik vond dat ze er qua acteren allemaal flink op vooruit zijn gegaan. In deel 1 kon ik me nog wel eens ergeren aan voornamelijk Emma Watson die toch behoorlijk geforceerd speelde (neemt niet weg dat ik ook dát een hele leuke film vind!!).quote:Op maandag 28 november 2005 14:29 schreef anneja het volgende:
Ik vond dat ze het boek best aardig hadden gecondenseerd voor de film eigenlijk. Dit was de eerste van de 4 films waar ik echt een beetje 'in' de film kwam (ook omdat die knul die Harry speelt eindelijk enigszins heeft leren acteren).
Jij weet waar het om gaat!quote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef freecell het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef the900 het volgende:
ow en de flauwe grapjes hadden wat minder gemogenDaar kan ik nou om lachen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje té slapstick soms![]()
![]()
![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Flibble op 28-11-2005 16:29:58 ]King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
Ik vraag me af hoe ze deel 5 gaan doen, dit kan toch bijna niet in 1 film. Of er moet weer eens flink geknipt worden.quote:Op maandag 28 november 2005 14:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het filmen voor Film 5 begint trouwens al in Februari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.most people keep their brains between their legs
je weet toch hopelijk dat daar maar 1 ding tegen te doen valt, he: gewoon op t bioscoop personeel in slaanquote:Op maandag 28 november 2005 10:38 schreef freecell het volgende:
Wij zijn trouwens weggestuurd bij de aftiteling: "ja, de aftiteling duurt 20 minuten en er staan al weer 300 man buiten te wachten"
Tot overmaat van ramp had het bios-personeel blijkbaar ook nog aan die mensen verteld dat het wachten alleen nog op ons was, zodat we een interessant applaus kregen toen we na vijf hele minuten!!! aftiteling "eindelijk" naar buiten kwamen
als je de vorige delen hebt gezien, dan weet je dat er waarschijnlijk nog wat na de aftiteling komtquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
what de fuck is er zo boeiend aan de aftiteling
Muziek, artistieke waarde (if any), soms is er nog iets na de aftiteling...quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
what de fuck is er zo boeiend aan de aftiteling
ben als enige in de hele fucking zaal blijven zitten tijdens de gehele aftitelingquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:11 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Muziek, artistieke waarde (if any), soms is er nog iets na de aftiteling...
Overigens was de hele zaal al leeg toen ik en mijn groep halverwege de aftiteling opstond.
Komt er nog wat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ben als enige in de hele fucking zaal blijven zitten tijdens de gehele aftiteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |