Zo'n groot probleem lijkt het me nou ook weer niet, zeker als je ze vergelijkt met bijvoorbeeld Krum, die er ook ouder uitziet, of bijvoorbeeld Percy die in het vorige deel ook niet 18 leek voor mijn gevoel. Bij Ron hebben ze dan ook nog het voordeel dat hij jong 18 wordt in de boeken, en omschreven wordt als langer dan z'n broers. En om nou in films 6 en 7 twee exact 16-17-18 jarige jochies neer te zetten, ipv. bijna volwassen acteurs die al 5 films meedraaien. Ze zijn dan niet meer weg te denken uit Harry Potter, en daarbij ook een logischere tegenstander van Voldemort ipv. twee jongere jongens waarvan het imo moeilijker geloofwaardig is te maken dat ze het opnemen tegen de grootste tovenaar aller tijden ipv. de 2 huidige acteurs die op dat moment volwassener zullen zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:39 schreef CryARiver het volgende:
Ik denk dat Emma Watson nog wel even mee kan. Maar Harry Potter (David) en Ron lopen voor op hun echte leeftijd (in de film deze keer 14, in het echt nu 16). En dat gat wordt alleen nog maar groter. Plus ze er nu al behoorlijk fors uitzien. Ik denk dat dat bij Emma Watson minder het geval is (jonger, en meisjes kunnen langer nog "meisjes" lijken)
* GHans7 is dus niet de enige die denkt dat hij in een gat zal vallen na boek 7.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daarna.......groot zwart gat
WTF! Voor één jaartje filmen krijgt die gast 14.4 miljoen dollar? Ik ga eens contact opnemen met die studios, ik wil het namelijk ook wel doen voor 10 miljoen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef SaskiaR het volgende:
Voor de eerste film kreeg ie het schijntje van 200000 euro. Voor deel 5 krijgt ie 14,4 miljoen dollar. Hij is nu dan ook de rijkste tiener in Groot-Brittannië.
scene met Harry, Ron en Hermelien tijdens een les van Snape, waar ze praten over het bal, en dat ze nog geen partner daarvoor hebben gevonden. Heerlijke scene overigens door Alan Rickman, als ie even aan beide mouwen van zichzelf trekt...quote:
Ah die, goede scene jaquote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef Patch het volgende:
[..]
scene met Harry, Ron en Hermelien tijdens een les van Snape, waar ze praten over het bal, en dat ze nog geen partner daarvoor hebben gevonden. Heerlijke scene overigens door Alan Rickman, als ie even aan beide mouwen van zichzelf trekt...
bij V&D kost ie 20!quote:Op donderdag 6 april 2006 07:33 schreef pmponer het volgende:
Voor de geintresseerden ik zag de 2 disc versie bij de mediamarkt voor 12 euro
mediamarkt zoetermeer
Serieus? Damn. Das nog eens te doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 07:33 schreef pmponer het volgende:
Voor de geintresseerden ik zag de 2 disc versie bij de mediamarkt voor 12 euro
mediamarkt zoetermeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |