Inderdaad wel een leuke film, maar als je het boek gelezen hebt valt het gewoon heeeeeeel erg op. Erg jammer, ik had de films ook liever een uur langer en dan compleet dan zoals het nu is.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:14 schreef Timo20 het volgende:
Ben t helemaal eens met de OP. Vooral het eruit laten van de huiselven vond ik erg matig. En dat er te weinig van het WK Zwerkbal in zit, vond ik ook tegen vallen. Daar had ik me net op verheugd. Verder wordt de film gewoon te overhaast, en zitten er te veel gaten in het plot.
Wat dat betreft een tegenvaller, maar al met al wel een vermakelijke film
Alle verhaallijnen? Hij heeft juist net zo lang lopen strepen dat het eigenlijk alleen om het toverschooltoernooi ging.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:54 schreef NRH het volgende:
Ik vond het desalniettemin een goede film. Een film met duizend subplots is moeilijk te volgen en is zelden interessant. In films als Magnolia en Lord of the Rings lopen alle verhaallijnen naar het einde toe. Dat heeft Newell ook bewerkstelligd in deze film. Als hij verhalen over huiselven erin gaat gooien, vraag ik me af waar deze het verhaal beter hadden gemaakt.
Wat komt er dan na???? Bij ons kwam er niets alleen 1 zinnetje in de aftiteling, en daarna het WB logo en daarna zetten ze em af....quote:Timo20 schreef : als je de vorige delen hebt gezien, dan weet je dat er waarschijnlijk nog wat na de aftiteling komt
bij ons ook, maar ik bedoelde: als je de andere delen hebt gezien weet je dat de kans erin zit dat er nog wat na de aftiteling kan komen. Dus daarom blijven de mensen zitten en is de aftiteling interessantquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:20 schreef kruimel_20 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
Wat komt er dan na???? Bij ons kwam er niets alleen 1 zinnetje in de aftiteling, en daarna het WB logo en daarna zetten ze em af....
Ja opzich is ie wel goed ja. Maar waarom heeft hij geen neus, heb ik daar overheen gelezen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Voldemort ( of Voldie )
Ik had hem iets magerder voorgesteld, maar ik vind Ralph Fiennes het uitstekend doen
Volgens mij is de film de grootste reden waarom ze niet op de premiere is geweest. Het moet tenenkrommend voor 'r zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef Dandelion het volgende:
ik dacht trouwens dat mevr. Rowling zich heel erg bezig hield met de fims enzo. Ik begrijp niet dat ze met dit script akkoord is gegaan dan.
Hij heeft slangachtige trekjes meen ik, zo ook de neusquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:25 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ja opzich is ie wel goed ja. Maar waarom heeft hij geen neus, heb ik daar overheen gelezen?
en toch had ik me hem anders voorgesteld dan dit plaatjequote:Op dinsdag 29 november 2005 22:47 schreef boyv het volgende:
[..]
Hij heeft slangachtige trekjes meen ik, zo ook de neus
Cho is wel degelijkbelangrijk in heel deel 4.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat die Cho nog in de film doet... streep dat er dan uit. Dan denk je dat er iets "broeit" dan komt het tot dat vragen voor die dans en verder niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |