denk dat dat ook meespeelde. Heb `t boek deze zomer pas gelezen. Dus dat zit nog allemaal fris in `t geheugen. Ben gisteren gelijk begonnen met `t lezen van The Order Of The Phoenixquote:Op woensdag 23 november 2005 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het boek is al zolang geleden weer, ik ga er redelijk "clean" heen.
moet ie trots op zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 15:32 schreef RiDo78 het volgende:
Collega van mij had m eergisteren al...
Hebben.quote:Op woensdag 23 november 2005 15:19 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb vandaag bij Bart Smit een dvd box gekocht van de eerste 3 jaren HP. Was 15 euro (en dus 5 euro per dvd, goedkoper dan de bios).
Als ik volgende week vrijdag 2-12 ga dan heb ik donderdag eerst een HP-marathon!
Sweet. Is dat een landelijke actie ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:19 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb vandaag bij Bart Smit een dvd box gekocht van de eerste 3 jaren HP. Was 15 euro (en dus 5 euro per dvd, goedkoper dan de bios).
zelf incl NL Subsquote:Op woensdag 23 november 2005 15:19 schreef HeatWave het volgende:
Damn, film is alweer illegaal te krijgen, das wel weer rap hoor...
Ja en die subs zijn altijd van een heel hoog niveauquote:
als je vindt dat ze zich goed aan t boek hebben gehouden heb je toch OF een andere film gezien OF een ander boek gelezen...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:41 schreef rena het volgende:
Hij was geweldig![]()
![]()
Wat een ongelovelijk fijne leuke film! Ik vind hem nog beter dan deel 3 en daar was ik al dol op! Ik vind dat ze in deze film zich nog beter aan het boek gehouden hebben, ook al miste ik wel de kleine dingen zoals zijn oom en tante en dat hij les kreeg om zich tegen de 3 vloeken te verweren. Ik vond hem op sommige punten ook echt eng, bijna horror achtig, maar dat element voegde ook een heleboel toe. En Voldemort vond ik echt super qua uiterlijk en qua acteur (Ralph Fiennes
) .
quote:Op woensdag 23 november 2005 19:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als je vindt dat ze zich goed aan t boek hebben gehouden heb je toch OF een andere film gezien OF een ander boek gelezen...
Neemt niet weg dat t idd een toffe film was
Ja, dat is landelijk, links onderin op de site van BS.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:46 schreef speknek het volgende:
Sweet. Is dat een landelijke actie ofzo?
Dat was in de vorige films ook al en kan haast niet anders omdat de plots anders niet meer kloppend te krijgen zijn in de tijd.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:44 schreef dewd het volgende:
..... Maar het viel me toch een beetje tegen dat ze wat kleine dingetjes telkens in de film anders doen, dingen door andere personen laten zeggen enzo. Ik vind dat best irritant
In het boek komt de auto ook terug hoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 22:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
(In de Geheime Kamer werd de auto in het boek vernietigd door de Beukwilg als ik het goed heb en in de film verdwijnt ie vrolijk het bos in om later weer op te duiken in een plot).
ja preciesquote:Op woensdag 23 november 2005 22:44 schreef dewd het volgende:
Ik vond de film wel erg snel gaan, ze sprongen echt van het een naar het ander. Tis natuurlijk moeilijk om het hele verhaal te verfilmen, het boek was ook een stuk dikker dan de vorige 3. Maar het viel me toch een beetje tegen dat ze wat kleine dingetjes telkens in de film anders doen, dingen door andere personen laten zeggen enzo. Ik vind dat best irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zijn kleine dingen, maar zoiets moeten ze gewoon niet vergeten en veranderenHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
dus ik was niet de enige debielquote:Op donderdag 24 november 2005 00:28 schreef Isabeau het volgende:
Wat een droomfilm....ik heb gelachen, ik heb verrukt gekeken, ik heb op het puntje van mijn stoel gezeten, ik heb gegruweld en ik heb gehuild. Helemaal geslaagd dus
Ik moest zelf van binnen ook een traantje wegpinken hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dus ik was niet de enige debiel![]()
hihihiquote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moest zelf van binnen ook een traantje wegpinken hoor
Deel 5 is juist leuk met zo'n spannend einde!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Hey, in 2008 komt deel 6 al uit in de bioscoop
Ik heb het boek uit, nu ben ik benieuwd naar die film![]()
(deel 5 lijkt me niet zo leuk te verfilmen)
vond t echt cool toenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef Dementor het volgende:
De humor was ook top!
Nu ze allemaal wat ouder zijn kunnen de lichtelijk seksuele / verliefdheids getinte grapjes ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een film waarbij ik heb gelachen maar ook door werd geboeid werd, één keer letterlijk kippenvel (heb ik echt alleen als ik helemaal op ga in een film en de scene echt overweldigend is), namelijk bij het Quidditch toernooi. Heel heel jammer dat het op het moment dat voor mijn gevoel de bom ging barsten en er een snelle Quidditch actiescene zou komen het toch weg werd gelaten. Baalde ik echt even van.
Niet echt ontroerende momenten, wel momenten van plaatsvervangende schaamte (wat ook betekent dat ik echt goed in de film zat). Ook nog een aantal keer verrast door dingen die de regisseur anders had gedaan dan in het boek. Soms positief, soms negatief.
al met al geen regisseerwonder maar een ontzettend vermakelijke film, die ik met plezier aan mijn verzameling toe zal voegen en nog een paar keer zal kijken
en hadden jullie dat geile filmpje van Clémence Poésy (Fleur Delacour) uit een andere film al gezien? *klik*[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. beetje té slapstick somsHermione op die brug, over Krumquote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef Dementor het volgende:
De humor was ook top!
Nu ze allemaal wat ouder zijn kunnen de lichtelijk seksuele / verliefdheids getinte grapjes ook![]()
echt gaaf dat ze inderdaad nu ook zulke grapjes kunnen en mogen doen.[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |