abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 07:19:02 #126
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33461748
quote:
op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef sylvana het volgende:
ik was er even met me hoofd niet bij

wil iemand de tt van hvjjn #384 veranderen in hvjjn #384?

alvast bedankt
done.
  vrijdag 30 december 2005 @ 00:46:52 #127
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_33525423
tt in [r&p sc} gaan glibberen en glijden heeft een verkeerd haakje
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_33527244
quote:
op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef webspider het volgende:
tt in [r&p sc] gaan glibberen en glijden heeft een verkeerd haakje
nu niet meer
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:42:42 #129
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33572381
joey komt toch even z'n gelijk halen. al die gare topics gewoon open laten terwijl het gewoon duidelijk slap gelul was. hoe dom dom dom kan je zijn zeg!
en dan voornamelijk cc die t maar liet gaan...

het is leuk geweest.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_33577443
quote:
op zaterdag 31 december 2005 10:42 schreef joeyt het volgende:
joey komt toch even z'n gelijk halen. al die gare topics gewoon open laten terwijl het gewoon duidelijk slap gelul was. hoe dom dom dom kan je zijn zeg!
en dan voornamelijk cc die t maar liet gaan...

het is leuk geweest.
als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
♥ K, N, R en F ♥
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:55:02 #131
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33578486
quote:
op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
inderdaad.
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:59:52 #132
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_33580760
vriendin gezocht

kan mijn topic wat opgeschoond worden?
het is namelijk bedoeld als serieus topic. nu zitten er een paar de hele zooi te verpesten door te flamen
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:38:11 #133
88139 JoeyT
pi_33582187
quote:
op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:

[..]

ik had t al meerdere keren aangekaart... het was overduidelijk een kloon.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:40:50 #134
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33582289
quote:
op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef mauro het volgende:
vriendin gezocht

kan mijn topic wat opgeschoond worden?
het is namelijk bedoeld als serieus topic. nu zitten er een paar de hele zooi te verpesten door te flamen
heb even een post gezet. ik houd het in de gaten.
  maandag 2 januari 2006 @ 10:01:05 #135
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33619225
ik word een beetje kriegelig van alle "borderline"-labeltjes die geplakt worden elke man of vrouw die een beetje labiel reageert.... zoals bv hier: eerste breuk dit jaar?

kunnen jullie daar eens wat strenger tegen op treden..

ik vind het probleem namelijk dat een hoop "naieve" mensen deze "diagnoses" ook echt gaan geloven.. en dat lijkt me een semi-serieus subforum als r&p niet echt de bedoeling?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 2 januari 2006 @ 10:15:49 #136
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33619234
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
  maandag 2 januari 2006 @ 11:35:00 #137
88139 JoeyT
pi_33620369
quote:
op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
ik word er ook een beetje gestoord van. op alles borderline plakken. uit protest ga ik nu bij elke psychologische ziekte de diagnose kanker plakken. kijken of t dan nog steeds zo normaal is...
pi_33623873
quote:
op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 2 januari 2006 @ 15:45:39 #139
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33627771
over de borderline-diagnoses is achter de schermen even beraad geweest. reacties die kennelijk zonder grond een borderline-diagnose (of een andere diagnose) aandragen zullen worden verwijderd. de gevallen waarin een eventueel aangedragen stoornis zinvol lijkt te zijn (waarbij er wel op gelet zal worden dat het als een mogelijkheid en niet als diagnose wordt aangedragen) zullen we laten staan. per geval zal bekeken worden of er grond is voor de stoornis die naar voren wordt gedragen.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:49:05 #140
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33627907
quote:
op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef litpho het volgende:

[..]

ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.
ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.
pi_33628564
quote:
op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef alicey het volgende:

[..]

ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.
ik deel je optimisme niet. hopelijk heeft de opmerking daarboven al wel voldoende resultaat .
  maandag 2 januari 2006 @ 21:56:43 #142
81831 Capa
is cool.
pi_33639866
waarom is elke openingspost is een schreeuw om aandacht. dichtgegooid? gezien de inhoud van de op klinkt dit misschien wat zeikerig maar toch: had dit topic graag nog een kans gegund.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  maandag 2 januari 2006 @ 21:58:47 #143
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33639939
omdat het niet echt voer voor discussie maar vooral voer voor smiley posts oplevert, zoals je zelf ook hebt kunnen zien.
daarbij was het ook niet echt een r&p topic. misschien je geluk beproeven in gc of ttk?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 2 januari 2006 @ 22:05:21 #144
81831 Capa
is cool.
pi_33640184
quote:
op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef copycat het volgende:
omdat het niet echt voer voor discussie maar vooral voer voor smiley posts oplevert, zoals je zelf ook hebt kunnen zien.
daarbij was het ook niet echt een r&p topic. misschien je geluk beproeven in gc of ttk?
nou ja, met die uitleg kan ik tevreden zijn.
wie weet.

edit (buitengewoon offtopic): lees net dat je tweeling-aap bent. da's een heel interessante combinatie...
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  dinsdag 3 januari 2006 @ 07:56:42 #145
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_33650425
quote:
op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef alicey het volgende:
over de borderline-diagnoses is achter de schermen even beraad geweest. reacties die kennelijk zonder grond een borderline-diagnose (of een andere diagnose) aandragen zullen worden verwijderd. de gevallen waarin een eventueel aangedragen stoornis zinvol lijkt te zijn (waarbij er wel op gelet zal worden dat het als een mogelijkheid en niet als diagnose wordt aangedragen) zullen we laten staan. per geval zal bekeken worden of er grond is voor de stoornis die naar voren wordt gedragen.
tanx... jullie zijn schatten... blij dat ik niet alleen stond in de irritatie rond m'n constatering...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 3 januari 2006 @ 10:46:55 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33652488
quote:
op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef capa het volgende:

edit (buitengewoon offtopic): lees net dat je tweeling-aap bent. da's een heel interessante combinatie...
interessant, maar soms ook wel erg irritant... voor mij en vooral voor mijn omgeving .
pi_33696704
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.

daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:49:19 #148
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33696768
quote:
op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef litpho het volgende:
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.

daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
maar..

1) op welke bekende user lijkt de aangehaalde user?
2) waarom heb je de indruk dat dit met opzet is?

de post history vind ik er niet echt vreemd of afwijkend uitzien..
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:49:51 #149
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33696790
[quote]op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef litpho het volgende:

[/quotehoe weet jij wat tc geschreven heeft? topicreports zijn nog altijd niet openbaar dacht ik. vooralsnog hebben we alleen een schizofrene cc in een slowchattopic.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:50:32 #150
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33696815
maar wat is dan precies het punt?
begrijp ik het goed dat er een nep sabrina is gearriveerd? ik dacht dat het een nieuwe versie van de oude sabrina was.
alles- dan wel helderziend zijn wij helaas (ook) niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')