done.quote:op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef sylvana het volgende:
ik was er even met me hoofd niet bij
wil iemand de tt van hvjjn #384 veranderen in hvjjn #384?
alvast bedankt
nu niet meerquote:op vrijdag 30 december 2005 00:46 schreef webspider het volgende:
tt in [r&p sc] gaan glibberen en glijden heeft een verkeerd haakje
als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.quote:op zaterdag 31 december 2005 10:42 schreef joeyt het volgende:
joey komt toch even z'n gelijk halen. al die gare topics gewoon open laten terwijl het gewoon duidelijk slap gelul was. hoe dom dom dom kan je zijn zeg!
en dan voornamelijk cc die t maar liet gaan...
het is leuk geweest.
inderdaad.quote:op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
ik had t al meerdere keren aangekaart... het was overduidelijk een kloon.quote:op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef sc0rpi0n het volgende:
[..]
als croup het niet bekend had gemaakt had je het ook niet geweten.
soms zie je direct dat je met een kloon te maken hebt, andere keer niet so be it.
ik lig er niet wakker van en maak me er ook niet druk over. ik neem aan dat alicey en cc dat ook niet doen hoor.
heb even een post gezet. ik houd het in de gaten.quote:op zaterdag 31 december 2005 14:59 schreef mauro het volgende:
vriendin gezocht
kan mijn topic wat opgeschoond worden?
het is namelijk bedoeld als serieus topic. nu zitten er een paar de hele zooi te verpesten door te flamen
ik word er ook een beetje gestoord van. op alles borderline plakken. uit protest ga ik nu bij elke psychologische ziekte de diagnose kanker plakken. kijken of t dan nog steeds zo normaal is...quote:op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.quote:op maandag 2 januari 2006 10:15 schreef alicey het volgende:
ik denk zelf dat het wel meevalt met mensen die waarde hechten aan diagnoses die op basis van een enkele post op een forum worden gedaan. het betreffende topic is de reactie niet echt afwijkend t.o.v. de andere reacties (helaas).
ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.quote:op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef litpho het volgende:
[..]
ik denk dat het alsnog een goed idee is als er wat extra nadruk wordt gelegd op "r&p is leuk, lief schattig en aardig maar geenszins bevoegd om enige zinnige diagnose te stellen. raadpleeg daarvoor een bevoegd psycholoog/psychiater/etc.". zo groot is mijn vertrouwen niet in het relativeertalent van sommige posters hier.
ik deel je optimisme niet. hopelijk heeft de opmerking daarboven al wel voldoende resultaatquote:op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef alicey het volgende:
[..]
ik denk dat iemand daar sowieso wel terecht komt. juist als iemand meent dat er sprake is van een bepaalde stoornis, lijkt mij behandeling noodzakelijk, en dan komt iemand van zelf terecht bij een psycholoog/psychiater die de boel eens nader gaat inspecteren.
nou ja, met die uitleg kan ik tevreden zijn.quote:op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef copycat het volgende:
omdat het niet echt voer voor discussie maar vooral voer voor smiley posts oplevert, zoals je zelf ook hebt kunnen zien.
daarbij was het ook niet echt een r&p topic. misschien je geluk beproeven in gc of ttk?
tanx... jullie zijn schatten... blij dat ik niet alleen stond in de irritatie rond m'n constatering...quote:op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef alicey het volgende:
over de borderline-diagnoses is achter de schermen even beraad geweest. reacties die kennelijk zonder grond een borderline-diagnose (of een andere diagnose) aandragen zullen worden verwijderd. de gevallen waarin een eventueel aangedragen stoornis zinvol lijkt te zijn (waarbij er wel op gelet zal worden dat het als een mogelijkheid en niet als diagnose wordt aangedragen) zullen we laten staan. per geval zal bekeken worden of er grond is voor de stoornis die naar voren wordt gedragen.
interessant, maar soms ook wel erg irritant... voor mij en vooral voor mijn omgevingquote:op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef capa het volgende:
edit (buitengewoon offtopic): lees net dat je tweeling-aap bent. da's een heel interessante combinatie...
maar..quote:op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef litpho het volgende:
tc heeft natuurlijk ergens wel een punt, kloons die er alleen maar voor zijn om vrijwel perfect op een bestaande user te lijken zijn over het algemeen niet zo'n lang leven beschoren. zie ook hier en hier.
daarnaast is het stelselmatig aanhalen van sabrina ondertussen ook wel een grap die wat mij betreft best in 2005 zou mogen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |