quote:
Ik geloof dat het vandaag getest wordt. Maar dan kan het zijn dat het nog niet goed is dusquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
MB, vergeet je niet je water te koken..
Wat voor freaky shit gaat er down met jou?quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vandaag getest wordt. Maar dan kan het zijn dat het nog niet goed is dus
[..]
Ik was er heel het weekend niet dus ik wist het niet eensMaar mijn moeder zei het dus toen ik gisteren thuiskwam en een paar uur later was ik het weer vergeten
Vervuild water gaat er down met mij..quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat voor freaky shit gaat er down met jou??!
Are zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2005 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vervuild water gaat er down met mij..
Que?quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef Zhenar het volgende:
Er zit een zware zweter bij mij op kantoor.![]()
!
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:33 schreef Zhenar het volgende:
Er zit een zware zweter bij mij op kantoor.![]()
!
Iemand die goed zijn poriën heeft openstaan...quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:13 schreef LeBeau het volgende:
Hebben jullie zo'n luchtverfrisser spray dinges op het toilet, Zhenar? Moet je even een minuut lang in zijn richting spuiten, misschien begrijpt hij zo'n hint.
En dan je collega eruit.quote:
Ben er wel benieuwd naar. Zou je met een "Gaping hole" beter schijten?quote:
Ik zei behoefte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou wel een antwoord willen geven (pure speculatie), maar ik heb geen behoefte om "Poepritme" in m'n AT's te hebben staan.
Ja, je AT staat al vol met bagger genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou wel een antwoord willen geven (pure speculatie), maar ik heb geen behoefte om "Poepritme" in m'n AT's te hebben staan.
Nee zo is het genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand die goed zijn poriën heeft openstaan...
Een geurige gozert, so to speak...
Moet ik nog duidelijker zijn?
Dag, lekkere Punky Brewster van mequote:
Wat moet een man met Allways?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor die persoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als dat niet helpt, voor jou:
[afbeelding]
ik had eerst altijd op vrijdag vrij, maar bij deze job kon dan nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:19 schreef Zhenar het volgende:
Kan me voorstellen dat het lekker is, zo'n dagje vrij in het midden van de week.![]()
It's been a hard day's night and I've been working like a dogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |