Ben er wel benieuwd naar. Zou je met een "Gaping hole" beter schijten?quote:
Ik zei behoefte.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou wel een antwoord willen geven (pure speculatie), maar ik heb geen behoefte om "Poepritme" in m'n AT's te hebben staan.
Ja, je AT staat al vol met bagger genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik zou wel een antwoord willen geven (pure speculatie), maar ik heb geen behoefte om "Poepritme" in m'n AT's te hebben staan.
Nee zo is het genoeg.quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Iemand die goed zijn poriën heeft openstaan...
Een geurige gozert, so to speak...
Moet ik nog duidelijker zijn?
Dag, lekkere Punky Brewster van mequote:
Wat moet een man met Allways?quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
![]()
Voor die persoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En als dat niet helpt, voor jou:
[afbeelding]
ik had eerst altijd op vrijdag vrij, maar bij deze job kon dan nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:19 schreef Zhenar het volgende:
Kan me voorstellen dat het lekker is, zo'n dagje vrij in het midden van de week.![]()
It's been a hard day's night and I've been working like a dogquote:
Alleen die snap ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Vndien jeluli het ook neit gpaiprg dat je wrodoen bset giakjelklmek knut lzeen als je maar de eretse en de latstae letetr op de gedoe paltas zet?
Dat is idradeand giakjelklmek ja!quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
Vndien jeluli het ook neit gpaiprg dat je wrodoen bset giakjelklmek knut lzeen als je maar de eretse en de latstae letetr op de gedoe paltas zet?
Ik weet wel dat er gemakkelijk staat, mara hte durut enve wta lagnrequote:Op dinsdag 22 november 2005 19:04 schreef Zhenar het volgende:
Ja, die is iets te lang.
Zo beter?: gakkeijmallk
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat er gemakkelijk staat, mara hte durut enve wta lagnre.
quote:
Herkansing:quote:
NEE!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Herkansing:
maar hte durut een beejte langre !
Zo beter?
Laat me raden: Thaise mix van de AH gekocht?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:33 schreef timbob het volgende:
ik zit te zweten en te janken bij m'n eten
het is nogal scherp
Een blond meisje van 17 zei tegen me dat ik quasi-diepzinnig wasquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NEE!![]()
LEES DE INSTRUCTIES![]()
EN JE BENT HELEMAAL NIET QUASI-DIEPZINNIG!!!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:46 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Een blond meisje van 17 zei tegen me dat ik quasi-diepzinnig was. Dus heb het zelf ook niet bedacht hoor
![]()
![]()
DUSSSS!!!!!!!!!!11111~!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!111
![]()
IK ZEG TOCH .... DAT IK HET NIET BEDACHT HEB :R :Rquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je bent niet eens semi-diepzinnig.
nee, dat was de vorige keerquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat me raden: Thaise mix van de AH gekocht?![]()
Maar je loopt er wel mee te pimpen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH .... DAT IK HET NIET BEDACHT HEB :R :R:R !!!!!!!!!!!!11111111111111!!!!!!11111
Niet huilen LB!quote:
Houden jullie dan ook op?quote:
Ja hoor!quote:
Ja! Vanmiddag dacht ik "Ach, iedereen is naar school", maar het lijkt me sterk dat ze allemaal moeten nablijven.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja hoor!
Wat is het MEGA stil hier trouwens!![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih en ik konden onze MSN-oren niet geloven!
[/verkapt-ik-heb-een-mod-in-mijn-msn-lijst-post]
quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:13 schreef babette21 het volgende:
ssssssssssssst.... stil nou ff!
Ik heb alleen nog die Babouschka gezien van die Rus oid.quote:
Dat is best leuk jaquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:53 schreef Zhenar het volgende:
De mensen op mijn MSN lijst hebben allemaal 0,0 invloed.quote:
J bnt gwn n l ds.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is best leuk ja.
Ook kun je heel gemakkelijk klinkers weglaten.
k kn j hl gmkkljk klnkrs wgltn.
Ik ben geen doosquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
J bnt gwn n l ds.
Nou, echt overzichtelijk wordt het er niet van.
Jawel, en weet je wat voor één? Een l doos.quote:
leaui?quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jawel, en weet je wat voor één? Een l doos.
Dat liedje krijg ik niet meer ut mijn hoofd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog die Babouschka gezien van die Rus oid.!
Luie.quote:
Die vind ik eng. Dat stemmetje!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog die Babouschka gezien van die Rus oid.!
Ze zijn op 11 het hoogste binnengekomen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat liedje krijg ik niet meer ut mijn hoofd.![]()
Hebben Giomama & Pimp Paulusma gewonnen?![]()
dat heb ik met dat liedje van die grietjes:quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat liedje krijg ik niet meer ut mijn hoofd.![]()
KUS!quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat heb ik met dat liedje van die grietjes:
met een blik en een kus en het topje van m'n zus
heb ik al dagen in mijn hoofd, ik ga 'm bijna waarderen
de tekst is vreselijk maar de muziek best catchy![]()
![]()
Airelleke dacht dat jij een meisje was???quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:32 schreef LeBeau het volgende:
En hoe kan je zeggen dat je geen doos bent als je ooit dacht dat ik een vrouw was?![]()
heten ze zo?! wat een foute naamquote:
Voor 5 euro per jaar ben ik jouw MSN-man.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De mensen op mijn MSN lijst hebben allemaal 0,0 invloed.
Ze ging alleen af op m'n gekwijl over Robin van Idols 2, blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
Airelleke dacht dat jij een meisje was???
maar..... ze kent d'r Franse woordjes toch wel!??!?!
* Babette raakt helemaal van streek
Hoer.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor 5 euro per jaar ben ik jouw MSN-man.
Niet zomaar een hoer.quote:
Gratis ook wel, hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |