quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Ismiel is lid van een joodse groepering van gepensioneerde medewerkers van de NS.
Hij begeeft zich op treinstations en let op mensen die richting de kaartjesautomaat lopen. Vervolgens botst Ismiel er 'per ongeluk' tegenop, verontschuldigt zich uitgebreid en begint een praatje. En verhip, toevallig moet die persoon dezelfde richting op! Ismiel biedt de persoon aan om met hem mee te reizen met 40% korting, want Ismiel heeft een jaarkaart. Maar als de conducteur de kaartjes komt controleren, doet Ismiel plotseling of de ander niet bij hem hoort en kijkt met een big smile toe hoe die persoon een boete van 35 euro krijgt + de ritprijs.
lieverd, ik mis jequote:Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Zie hier Yvonne, ze gaat het forum af op zoek naar onschuldige reeksen om deze vlak voor hun 250e jubileum-deel te kunnen sluiten en zo het doel in het leven van de vaste posters weg te halen.
Ik heb het eerste hand mogen meemaken en kan je vertellen dat je het beste uit haar buurt kan blijven, het heeft catastrofale gevolgen..
.
Yeah.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
lieverd, ik mis je![]()
en onze reeks is weer open![]()
onzequote:Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
lieverd, ik mis je![]()
en onze reeks is weer open![]()
quote:
en dat alles nadat hij de kaartjes-automaat een half uur bezet heeft gehouden omdat hij eerst "niet snapt hoe die werkt", er vervolgens 300 keer een 2-cent muntje probeert in te werpen, en daarna alsnog met 400 verschillende muntjes weet te betalen...quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Ismiel is lid van een joodse groepering van gepensioneerde medewerkers van de NS.
Hij begeeft zich op treinstations en let op mensen die richting de kaartjesautomaat lopen. Vervolgens botst Ismiel er 'per ongeluk' tegenop, verontschuldigt zich uitgebreid en begint een praatje. En verhip, toevallig moet die persoon dezelfde richting op! Ismiel biedt de persoon aan om met hem mee te reizen met 40% korting, want Ismiel heeft een jaarkaart. Maar als de conducteur de kaartjes komt controleren, doet Ismiel plotseling of de ander niet bij hem hoort en kijkt met een big smile toe hoe die persoon een boete van 35 euro krijgt + de ritprijs.
Ah de levensgevaarlijke Judith Steinbecher groep.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef TheShadow het volgende:
[afbeelding]
Deze groep wordt verdacht van het voordurend bouwen aan een muur op de West Bank. Geruchten gaan dat zij dag en nacht bezig zijn om ze muur meer sterkte te laten krijgen. Het is onbekend waar ze hun krachten vandaan halen. Ook de comminucatie is geslepen als een jood. Deze feiten maken deze groep een gevaarlijke!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |