abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 november 2005 @ 17:09:10 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32598165
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Ismiel is lid van een joodse groepering van gepensioneerde medewerkers van de NS.
Hij begeeft zich op treinstations en let op mensen die richting de kaartjesautomaat lopen. Vervolgens botst Ismiel er 'per ongeluk' tegenop, verontschuldigt zich uitgebreid en begint een praatje. En verhip, toevallig moet die persoon dezelfde richting op! Ismiel biedt de persoon aan om met hem mee te reizen met 40% korting, want Ismiel heeft een jaarkaart. Maar als de conducteur de kaartjes komt controleren, doet Ismiel plotseling of de ander niet bij hem hoort en kijkt met een big smile toe hoe die persoon een boete van 35 euro krijgt + de ritprijs.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32601230

Wie had dat gedacht?! Jawel, Guus Geluk in hoogsteigen persoon!
Omschrijving van zijn optredens zijn niet nodig. Het is alom bekend dat het enige wat deze luie vogel uitvoert, het winnen van loterijen is. Meedogenloos en anderen (zelfs (of misschien wel juist) minder gefortuneerde familieleden) desperaat achterlatend.
pi_32601756
haha briljant topic!
  zaterdag 26 november 2005 @ 19:55:08 #104
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_32601948

"Dit is Sarah Miriam Lieblinger, erelid van de escalatoria-beweging, die in warenhuizen, stations en andere openbare plekken voor je gaan staan op de roltrap als je haast hebt, zodat je er niet langskan. Sarah is tot erelid uitgeroepen omdat ze afgelopen maand 15 kilo is aangekomen en daardoor de nieuwe typen bredere roltrappen, te vinden op grotere stations, kan blokkeren."
put
your
clothes
on!
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 19:55:28 #105
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32601955

Zie hier Yvonne, ze gaat het forum af op zoek naar onschuldige reeksen om deze vlak voor hun 250e jubileum-deel te kunnen sluiten en zo het doel in het leven van de vaste posters weg te halen.

Ik heb het eerste hand mogen meemaken en kan je vertellen dat je het beste uit haar buurt kan blijven, het heeft catastrofale gevolgen. . .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_32604453
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 19:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Zie hier Yvonne, ze gaat het forum af op zoek naar onschuldige reeksen om deze vlak voor hun 250e jubileum-deel te kunnen sluiten en zo het doel in het leven van de vaste posters weg te halen.

Ik heb het eerste hand mogen meemaken en kan je vertellen dat je het beste uit haar buurt kan blijven, het heeft catastrofale gevolgen. . .
lieverd, ik mis je
en onze reeks is weer open
Ook leeg
pi_32604761
wat een hurluk topic
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  † In Memoriam † zaterdag 26 november 2005 @ 21:49:42 #108
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32604979
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

lieverd, ik mis je
Yeah. .
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_32613457
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

lieverd, ik mis je
onze ?
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
  zondag 27 november 2005 @ 16:05:13 #110
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_32620194
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 11:23 schreef Wokkel1982 het volgende:
-topic
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zondag 27 november 2005 @ 16:07:43 #111
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_32620271
de bewijslast is nog niet rond, maar volgens de laatste berichtgeving staat de AIVD op het punt een joodse groepering op te rollen die JP aan de macht hebben geholpen door de namen bij de knopjes van de stemautomaten om te wisselen
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_32622809
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[afbeelding]
Ismiel is lid van een joodse groepering van gepensioneerde medewerkers van de NS.
Hij begeeft zich op treinstations en let op mensen die richting de kaartjesautomaat lopen. Vervolgens botst Ismiel er 'per ongeluk' tegenop, verontschuldigt zich uitgebreid en begint een praatje. En verhip, toevallig moet die persoon dezelfde richting op! Ismiel biedt de persoon aan om met hem mee te reizen met 40% korting, want Ismiel heeft een jaarkaart. Maar als de conducteur de kaartjes komt controleren, doet Ismiel plotseling of de ander niet bij hem hoort en kijkt met een big smile toe hoe die persoon een boete van 35 euro krijgt + de ritprijs.
en dat alles nadat hij de kaartjes-automaat een half uur bezet heeft gehouden omdat hij eerst "niet snapt hoe die werkt", er vervolgens 300 keer een 2-cent muntje probeert in te werpen, en daarna alsnog met 400 verschillende muntjes weet te betalen...
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:44:11 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_32673188

Eenmansgroep Cohen

Bagatelliseerder van religieus fanatisme, zachte heelmeester, allochtonenknuffelaar en kampioen kopjes-thee-diplomatie.

[ Bericht 30% gewijzigd door Pool op 30-11-2005 08:26:54 (houd je aan de subtiliteit van het topic a.u.b.) ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_32673680

Dit is Friedwig.
Friedwig gaat in de trein zitten, om vervolgens hele harde irritante muziek af te spelen door de speaker op zijn mobiele telefoon. Hij gebruikt hiervoor expres een wat ouder type, waar nog niet zo'n goede radio in zit, zodat het geluid nóg irritanter klinkt. Friedrich is hiermee de schrik van iedere treinreiziger.

Ook gaan er geruchten dat Friedwig betaald wordt door apple, daar zij hopen dat mensen zo geirriteerd raken dat zij besluiten een ipod te kopen om het lawaai te overstemmen.
pi_32686706
HUP MENSEN REAGEER HIER EENS

NOG GENOEG POTENTIE en ik lig blauw om een zeldzaam goed topic
JOHNNY HEITINGA
pi_32687925

Deze groep wordt verdacht van het voordurend bouwen aan een muur op de West Bank. Geruchten gaan dat zij dag en nacht bezig zijn om ze muur meer sterkte te laten krijgen. Het is onbekend waar ze hun krachten vandaan halen. Ook de comminucatie is geslepen als een jood. Deze feiten maken deze groep een gevaarlijke!
chanceless
pi_32688260
Wat een topic
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_32688976
quote:
Op woensdag 30 november 2005 01:54 schreef TheShadow het volgende:
[afbeelding]

Deze groep wordt verdacht van het voordurend bouwen aan een muur op de West Bank. Geruchten gaan dat zij dag en nacht bezig zijn om ze muur meer sterkte te laten krijgen. Het is onbekend waar ze hun krachten vandaan halen. Ook de comminucatie is geslepen als een jood. Deze feiten maken deze groep een gevaarlijke!
Ah de levensgevaarlijke Judith Steinbecher groep.
JOHNNY HEITINGA
pi_32692559

Hier zie je een zeldzame foto van de ultra rechtse Goldstein bridage. Zij houden zich bezig met het slaan van wakken in anders geweldig ijs, om zo nietvermoedende schaatsers een nat pak of erger te bezorgen. Ook zijn zij eigenhandig verantwoordelijk voor het niet doorgaan van al 6 elfstedentochten door 's nachts het ijs onder bruggen op de route open te breken.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_32696927

Deze acht maken deel uit van de zgn. "Sanitair Zionisten" en hebben als missie het begin van de dag zo waardeloos te maken voor de toch al overwegend antisemitische wereldbevolking; door bijvoorbeeld te knoeien met thermostaatkranen zodat 33º steenkoud is en 37º levensbedreigend warm, altijd lekkende douchegordijnen dan wel deuren en het constant beslaan van douchespiegels.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_32700070

Volgens ingewijden is dit de beruchte Yehuda beweging. Deze verspreid ondertitels op internet, die net niet synchroom lopen met uw films. Waardoor de ondertitels die u download altijd 2 seconden te vroeg of te laat verschijnen.
Buikpijn van het lachen!
pi_32708062

De man met de fiets aan de hand is Jozias. Jozias drukt aan de overkant nog een keer op het knopje.

puik topic btw!
Moeder, waar is mijn pils?
  woensdag 30 november 2005 @ 21:22:25 #123
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32709119

Dit is de Moshe Betzer beweging, zij zorgen ervoor dat uw in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden in de toekomst.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32710880

De fanatieke Joodse Eliezer-groep zorgt er al jaren voor dat er bij belspelletjes eerst drie logo's omgedraaid moeten worden.
Buikpijn van het lachen!
pi_32711272

De Ramgolla-beweging is weer een voorbeeld van hoe Joden de media in handen hebben. Deze groep zorgt ervoor dat er enkele onvolledige en dubbele woorden staan, op de tekst die Philip Freriks 's avonds voorleest op het journaal. Hierdoor maakt onze sympathieke nieuwslezer weer talloze spreekfouten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')