quote:Op maandag 21 november 2005 12:37 schreef XL het volgende:
Bij nader inzien is het pas op 16 maart.
en de Europese Curling Championship op 9 december.quote:Op maandag 21 november 2005 12:42 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gelukkig zitten de os er nog voor.
Weet je het nu wel zeker, dan verander ik 'm even.quote:Op maandag 21 november 2005 12:43 schreef XL het volgende:
[..]
en de Europese Curling Championship op 9 december.
Verander het maar in 16 maart ja.quote:Op maandag 21 november 2005 12:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Weet je het nu wel zeker, dan verander ik 'm even.
Is er ook een EK ?quote:
Maar veel posten in deze reeks.quote:
Die van mij was beter ja.quote:Op maandag 21 november 2005 13:36 schreef mitt het volgende:
Wat een kuttitel.
tsss dat zeggen ze van Elvis ookquote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef mitt het volgende:
en rubbereend, MIKE is DOOD.
Is ie er al?quote:
Sommige dingen zijn nooit vroeg van tevoren.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef pfaf het volgende:
Nee, ik wilde toch nog even een paar dagen wachten, anders werd het wel heel erg vroeg van te voren.
inderdaad, zijn er al wedstrijdbeelden?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:44 schreef XL het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nooit vroeg van tevoren.
Films en albums kun je ook downloaden voor ze officieel uit zijn, ik denk het wel dus.quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, zijn er al wedstrijdbeelden?
Kunnen ze hem nog wel maken?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:20 schreef popolon het volgende:
Ik heb er eens eentje dood zien gaan tijdens een wedstrijd van ons.
Die doet 't niet meer.
Maar hij was al wel 20 jaar oud, hele leeftijd.
Wat een dom kind.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:32 schreef XL het volgende:
Een vriendin van mij gaat overigens ook 2 jaar in Amerika wonen, Popo....
Alleen houdt ze niet van sport![]()
Tuurlijk niet, hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
is het dan wel leuk daar?
en toch ben je met je vrouw getrouwd?quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, hoe kom je daar nou bij
Allemaal gemene mensen hier.
Canadese.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en toch ben je met je vrouw getrouwd?
Nu kan ik wel daar op bezoek gaan. Ze hebben er NFL en MBL. Geen NBA en NHL.quote:
Dan ga ik daar wel naartoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |