Dido en Roel in bed.
Dido zegt dat ze júist bij Roel is gaan slapen omdat de rest erover zeurt. Ze maakt zich niet meer druk om wat anderen vinden en doet nu wat ze zelf wil.
Roel zegt dat hij eigenlijk liever thuis zou zijn. Dido is sommige bewoners zat.
*zoengeluiden*
Roel zou zelfs met vrienden niet zolang in een huis kunnen zitten.
Dido: "Het is nooit goed, eerst geef ik je geen aandacht en nu vinden ze weer dat ik te klef ben. Laat lekker waaien, doe je eigen ding."
Ze vinden het beiden wel hilarisch. Dido: "Dan ben ik maar klef, schijt. Als ik het maar leuk vind. Naat en ik vinden dat ze zich allemaal zo druk maken, om nog wat te redden. Als ze het zo willen doen, prima, ik zal laten zien wat het goede voorbeeld is, dat zal ik ze geven. En als ik niet boeiend genoeg ben ga ik naar huis, Ik ben altijd mezelf en daar ben ik blij mee. Ik heb ineens veel power gekregen. Ik heb nog 1 gesprek met ze gehad, get over it. Doe gewoon aardig, ik maak me er niet meer druk om."
Roel noemt Dido bijdehand.
Dido: "Waar moet ik voor kiezen; over mascara lullen in de damesslaapkamer of liggen bij een jongen die ik leuk vindt?"
Ze vragen zich af of het verstandig is Naat ook bij ze te laten slapen. Dido vindt het gezelliger en vindt dat ze er schijt aan moeten hebben.
Roel noemt het ingewikkeld.
Dido: "We proberen zo sociaal mogelijk te doen. En waarom? Over 3 weken zie je ze niet meer. Het is een raar fenomeen en iedereen doet eraan mee. Ik ben van aard uit eigenlijk heel sociaal, en ik denk dat ik hier nu de a-sociaalste ben. Ik leg mezelf dat nu op, moet niet dom doen, we zijn met een spelletje bezig. Ik mag mezelf niet meer in bochten wringen om aardig gevonden te worden. Mag niet."
Roel is het met alles eens.