Dan heb je vast niet meegedaan. Ik kan me nul fouten moeilijk voorstellen bij iemand die z'n naam spelt alsof het achterstevoren staat.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef ArtyShock het volgende:
Dan heb je vast niet meegedaan.
Bron http://www.omroep.nl/nps/grootdictee/televisie.htmlquote:1. spelfouten (meerdere fouten in een woord mogelijk)
Bhaha als ik alle woorden op moet schrijven die nieuw voor mij waren...quote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef Insomaniac het volgende:
25 fouten, leuke editie. Dodijnen is compleet nieuw voor me.
...dan had je een compleet dictee gehad?quote:Op maandag 19 december 2005 23:40 schreef Flibble het volgende:
Bhaha als ik alle woorden op moet schrijven die nieuw voor mij waren...![]()
Ja een compleet dictee minus lidwoorden en voorzetsels!quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
...dan had je een compleet dictee gehad?
En waar waren de 'prominenten' dit jaar? Los van een paar uitgerangeerde politici heb ik geen Bekende Nederlander gezienquote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef Flibble het volgende:
Ja een compleet dictee minus lidwoorden en voorzetsels!![]()
Je reactie, wat doe je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef kwakveense het volgende:
nevermind...
Aha.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:02 schreef kwakveense het volgende:
haha, ja maar ik las net de officiële regel van de nakijkerssorry!
Toen had ik de volgende brainwave: O, dus dat is een krok crocq croqmessieur Belgische tostiquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:04 schreef Gia het volgende:
Die opmerking over die croque-monsieur: Ik heb er gewoon 'tosti' van gemaakt.
Geweldig!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |