quote:
Niet alleen een topic yildiz! Hij is er zelf ook!quote:Op zondag 20 november 2005 21:35 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Daar loopt al n topic over in WFL, ik kijk liever Ned 3 nu.
wtf, die gozer daar in kopspijkers ís die harriechristus?quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Niet alleen een topic yildiz! Hij is er zelf ook!
Heeyquote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef RichardQuest het volgende:
.
http://www.vpro.nl/progra(...)7874/items/24974874/quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Yildiz het volgende:
Zeer interessante co-productie van het NRC en de VPRO, deze aflevering van tegenlicht.
Heeft iemand enig idee waar ik dit scenario kan vinden?
Thanks mate,quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/progra(...)7874/items/24974874/
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op zondag 20 november 2005 21:59 schreef George-Butters het volgende:
pc gaat uit. Ik wens u een goedeavond en nachtrust toe
Toen ik nog op de Boschdijk (studentenhuis) woonde was het nog leuker.quote:
Dat vind ik overdreven.quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik haat (soft)drugs.
Eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik haat (soft)drugs.
Dat over SCH, met mijn stuitende puberale poetengrollen.quote:Op zondag 20 november 2005 22:30 schreef Monidique het volgende:
Welk topic heb je verpest, Johan?
Bier?quote:Op zondag 20 november 2005 22:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik haat (soft)drugs.
harddrugsquote:
Coke Melk. De witte motor?quote:Op zondag 20 november 2005 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe denk je dat ik aan deze stemming kom?.
Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag borrel. Dinsdag gewoon gezopen. Woensdag gezopen voor het borrelen.quote:
tis wel goed, jij zal wel een bekend adresje van ze zijnquote:Op zondag 20 november 2005 22:14 schreef Drugshond het volgende:
Hmmmz....
In mijn straat is er een huiselijke ruzie gaande op nr 2. (aso's)
Komt er politie bij kijken en die bellen aan op nummer 8 (C'est moi dus).
Ik doe de deur open staan er 2 agenten voor mijn deur. Met de vraag of er problemen zijn ?!?
Tsja wat moet ik zeggen.Bier = op Wiet = op Zet me maar tegen de muur, en schiet me af
Enfin, ik moest wel lachen. Met de opmerking "sorry dat we je wakker hebben gemaakt".
Ik was wakker GVD, alleen in andere sferen. Ik hoop dat ze de lucht hebben geroken.
Harddrugs.quote:Op zondag 20 november 2005 22:35 schreef DionysuZ het volgende:
ik haat softdrugs nietik vind het soms wel fijn om 's morgens een kop koffie naar binnen te keilen ..
Afgezien van de tabak die erin zit is het niet lichamelijk verslavend.quote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Softdrugsgebruikers stinken vaker dan anderen. Joints zijn bovendien geen softdrugs.
Vandaar dat je volgend jaar naar het 7de jaar gaat.quote:Op zondag 20 november 2005 22:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag borrel. Dinsdag gewoon gezopen. Woensdag gezopen voor het borrelen.
Ik noem het een geschenk.quote:Op zondag 20 november 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar dat je volgend jaar naar het 7de jaar gaat.
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Studentenleven is het ware levenquote:Op zondag 20 november 2005 22:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik noem het een geschenk.
Ik borrel overigens slechts ter ontspanning na lange dagen,.
Nopez, ik ben een voorbeeldig buurt bewoner.quote:Op zondag 20 november 2005 22:40 schreef Godslasteraar het volgende:
tis wel goed, jij zal wel een bekend adresje van ze zijn![]()
quote:Alcohol is in zekere zin ook een harddrug, maar deze stof is in de meeste landen niet verboden. Sterker nog, het gebruik van alcoholhoudende dranken is diep geworteld (en algemeen geaccepteerd) in de westerse cultuur.
Een tevreden roker .....quote:Op zondag 20 november 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nopez, ik ben een voorbeeldig buurt bewoner.
Soms moet ik inbreken in mijn eigen huis (met mede weten van mijn overbuurman)
"Zeg , heb je een stukje ijzerdraad voor mij"
![]()
Dat loopt wel los.quote:Op zondag 20 november 2005 22:54 schreef Godslasteraar het volgende:
Een tevreden roker .....
Maar je mag wel oppassen dat de brievenbus-ijzerdraad truc niet door anderen wordt overgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |