Zit zij nu niet in de serie Nip / Tuck?quote:Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef starbuck het volgende:
Drie kijkers, mischien maakt deze serie het afkicken van joan of Arcedia wat makkelijker.
[afbeelding]
Dat wel nog, hier dus http://www.rtl.nl/soaps/bostonlegal/index_test.xml, maar zou het zonde vinden als ie zomaar gestopt is. Is namelijk een erg leuke serie en tenminste niet zo truttig. Maar ja, zoals ze in NL met series omgaan....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:
En toen ineens.... was het weg....!
Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan.....
Alweer een goeie serie weg.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:
En toen ineens.... was het weg....!
Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan....
Errrug jammer...
Ben het helemaal met je eens, ze gaan in NL nou eenmaal heel triest met series om!quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:09 schreef CySt het volgende:
Is er nog iemand die het nu via internet volgt? Ik heb de aflevering van Dinsdag binnen. 2x21. Volg het tot nu toe elke week, aangezien die kut RTL er na vijf uitzendingen mee gekapt is. Ze hadden het meer moeten promoten en het op een beter tijdstip moeten plaatsen. Maandagavond 20:30 voor CSI ofzo.. De serie is ge-ni-aal en heeft topacteurs zoals William Shatner en Candice Bergen.
De AVRO heeft The Practice uitgezonden (of zendt het misschien nog steeds uit), en zoals dat met de meeste goeie series gebeurt, op een tijdstip dat ik toch al lag te pitten. Dus ik heb ook maar een paar afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:13 schreef ed-autopet het volgende:
nu zag ik alleen op IMDB dat zowel Alan als Tara van oorsprong uit een of andere serie komen die the practice heet... Kent iemand deze serie?? Ik kan hem namelijk nergens vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Klein beetje off topic, maar heb geen zin er een nieuw topic voor te openen:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
RTL4 geeft ook deze serie de 'West Wing-behandeling'. Wat nou Emmy Awards voor Boston Legal, lekker belangrijk. Waarschijnlijk komt het wel weer terug, ergens op dinsdagavond om 23.30 ofzo.
Was ik al van plan, is een must-have voor mijquote:Op maandag 11 december 2006 11:53 schreef dwerg het volgende:
Aangezien ik weinig hoop heb dat de serie ooit nog te zien zal zijn op de Nederlandse tv: koopt allen de DVD box-set van het eerste seizoen. Bijvoorbeeld bij play.com of Ro-Disc.
Idd, hier hetzelfde. Hoewel season 3 me een beetje tegenvalt, die nieuwe karakters zijn niet zo heel boeiend, behalve de Little Woman.quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik volg de serie nog steeds via het internet en ik geniet er nog steeds van!
Een aantal series zijn inmiddels afgevallen bij mij, maar BL is nog steeds frisse humor.!![]()
Alan Shorequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef flappentap het volgende:
Boston Legal is BRILJANT.
Is dat in dit forum een reden om niet te kijken dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef static het volgende:
Is het in Nederland te zien dan?
Nee, klopt. RTL4 heeft het na 5 afleveringen afgekapt wegens teleurstellende kijkcijfers. Gek hè, met een timeslot van zondagavond 22:00 uur en nauwelijks reclame ervoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef static het volgende:
Is het in Nederland te zien dan? Volgens mij niet meer.
De kijkcijfers zijn juist best goed op dat tijdstip, ze houden een show zeker echt op de buis omdat er grote namen in spelenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef CySt het volgende:
Leuk dat ze zoveel Emmy's genomineerd krijgen en soms ook winnen, het geeft aan dat de serie toch wel degelijk erg goed van kwaliteit is. Jammer alleen dat de kijkers in de V.S. dit niet zien. Als er niet zulke stars in speelden, had ABC de serie vast allang van de buis getrokken, gezien de kijkcijfers..
Misschien dat de kijkcijfers voor dat timeslot goed zijn in verhouding met andere shows in dat timeslot. Maar het behoort zeker niet tot de top 10 van de best bekeken shows.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn juist best goed op dat tijdstip, ze houden een show zeker echt op de buis omdat er grote namen in spelenHet is ook één van de best bekeken programma's onder rijke Amerikanen dus voorlopig zit het nog wel goed daar
Het gaat niet om het aantal kijkers, het gaat om WIE er kijkt. En Boston Legal scoort ongelooflijk goed in de groep 18-52-jarigen, met een inkomen boven de 100.000 dollar. Juist dat is interessant voor adverteerders. Los daarvan, BL heeft elke week gemiddeld iets meer dan 10 miljoen kijkers. Daarmee zitten ze helemaal niet ver onder populaire shows die wel in de top 10 staan met tussen de 13 en 15 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef CySt het volgende:
[..]
Misschien dat de kijkcijfers voor dat timeslot goed zijn in verhouding met andere shows in dat timeslot. Maar het behoort zeker niet tot de top 10 van de best bekeken shows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk..... beetje madcow diseasequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef flappentap het volgende:
Denny Crane bedoel je.
Ik zag het net ook per toeval. En seizoen 2 komt zeer spoedig uit op DVD: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005914826&Section=VIDEO&lgl=1&plid=%2e2WR5JsZmIUAAAEYJuxJtJZB&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1quote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Boston Legal gaat vanaf vanavond 21:30 uur op RTL 8 uitgezonden worden.
Enjoy!!
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5669
Dat meen je niet?quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:40 schreef CySt het volgende:
Boston Legal is een aantal weken geleden begonnen met het vijfde en laatste seizoen. Het schijnt dat ABC de show eigenlijk wilde cancellen, maar dat ze ook graag een show wilde produceren waar David E. Kelley de rechten van had. Zodoende heeft hij een deal gemaakt dat Boston Legal nog een laatste seizoen krijgt, ook al telt deze slechts 13 afleveringen. Hij schrijft echter nu wel iedere aflevering en dat is ook wel te merken in de kwaliteit ervan. Toch jammer dat BL van de buis gaat, maar ze kunnen in ieder geval een waardig einde krijgen. Bittersweet dus..
Op het hoogtepunt stoppen past wel bij de serie... en daarnaast is zelfs BL een keer uitgemolken..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef maartena het volgende:
Nog steeds mijn favorite serie van dit moment eigenlijk..... erg jammer inderdaad dat er geen 6e seizoen komt.
Had al een vermoeden dat dit de laatste ep wasquote:Op donderdag 11 december 2008 04:28 schreef CySt het volgende:
De allerlaatste aflevering is maandag uitgezonden. Het was absoluut een super toffe aflevering, een waardig einde. Alles waar Boston Legal voor staat kwam erin voor: drama, politics, humor en natuurlijk de gekkigheid van Denny en Alan. Absoluut een mooi einde. *hoopt stiekem nog steeds op een sequel met Denny en Alan.
Alan heeft toch egwel mooiere pleidooien!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef CySt het volgende:
Volgens mij kijkt Obama graag Boston Legal. Eerst Guantanamo Bay dicht gooien ( Obama tekent doodvonnis gevangenenkamp Guantanamo ) en nu het anti-abortusbeleid voor buitenlandse klinieken ( Obama wijzigt anti-abortusbeleid VS ).
Valt wel mee hoor. De serie heeft iets van 6 seizoenen gedraaid en de koek was toen best wel op. En dan moet je gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
Laatst ook deze serie ontdekt. Erg verfrissend, jammer dat dit soort series worden gecancelled.
Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Lowieze het volgende:
Een week geleden aan deze serie begonnen. Kan echt van de humor genieten en nog mooie mensen (over het algemeen dan) om naar te kijken ook, heerlijk! Ben nu bezig aan seizoen 2.
Nog meer Fokkers die deze serie nadat het doek is gevallen pas ontdekt hebben en volgen?
Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben..
"What do you want me to do, Bev? Beam myself to Boston every day?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef darktower het volgende:
Denny Crane is wel eens vaker getrouwd geweest, hehe.
Denny Crane. Multitalented. Once captained my own spaceship.
Heb ze ook nog op me PC staan, maar ik heb pas vanaf seizoen 3 in 720p kwaliteit. Dus de DVD versie is dan beter dan de lage resolutie TV-rip. Overigens heb ik natuurlijk de originele DVD boxen, dat is Boston Legal wel waard!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Lowieze het volgende:
[..]
Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?
Wat vertel je me nu...gaat Denny C. trouwen?? Ben benieuwd!
Niet. De serie was 2 jaar geleden al gecancelled.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
oh weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef darktower het volgende:
Ik heb een foto van Denny en Alan op mijn werk hangen en er staat er nog eentje op de vloer in mijn slaapkamer. Hoezo Boston Legal is geweldig?
Toevallig heb ik ook net de hele serie binnengehaald om even in moordend tempo allemaal te kijken. Ik denk dat ik de dvd-box maar ga bestellen want deze serie is toch wel een juweeltje hoor! Alan Shore!quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Na al die tijd eindelijk eens alle afleveringen binnengehaald en in 1 ruk achter elkaar gekeken.
Blijft toch wel een der betere series
Boston Legal was zijn tijd ver vooruit.quote:The sun needs to come out today! Not tomorrow, your Honor! God Almighty! Give the American people a black Orphan Annie!
Deze?quote:Op woensdag 14 januari 2015 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een schopje voor de kenners:
Weet iemand wellicht nog hoe de naam was van het volgende personage of in welke afleveringen hij voorkwam?
Man
Super gay
Dandy
Zuidelijk accent
Knettergek
Fixatie op Shirley Schmidt
Mogelijk meervoudig moordenaar
Iemand? dit was toch wel een geweldige rol en zou zo graag willen weten of die acteur nog eens een grote rol elders heeft kunnen vinden.
Knap gevonden, dat is hemquote:Op woensdag 14 januari 2015 12:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Deze?
http://bostonlegal.wikia.com/wiki/Lincoln_Meyer
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |