abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32430390
Maar dan op een andere manier. Vanavond om 22 uur is de eerste aflevering te zien op RTL4 (daar kijken jullie natuurlijk nooit naar). Ik zal alvast één van de zaken die behandeld worden verklappen: een zwarte vrouw klaagt de producers van Annie on Tour, een musical over het roodharige weeskind, omdat haar dochter de hoofdrol niet heeft gekregen. De Amerikaanse advocatuur wordt in deze serie op een ironische manier bekeken, en is eigenlijk een spinoff, of zo u wilt, de opvolger van The Practice.

Met rollen van James Spader en William Shatner, die beiden Emmy Awards kregen voor hun bijdrage aan deze serie. Uiteraard zullen critici zeggen dat er zelfs Emmy's uitgereikt worden voor 'beste acteur in een comedy-serie waar de namen Will en/of Grace in de titel voorkomen' maar deze serie is echt de moeite waard. Echt. Geloof me nou maar een keer.
I intend to live forever, or die trying.
pi_32431214
Ik ben erg benieuwd naar deze serie, dus ik ga vanavond zeker kijken
pi_32431929
Dat is mooi, dan heeft RTL4 in ieder geval twee kijkers.
  zondag 20 november 2005 @ 19:58:15 #4
12666 starbuck
prepare to eject the warpcore
pi_32433657
Drie kijkers, mischien maakt deze serie het afkicken van joan of Arcedia wat makkelijker.

pi_32434564
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:58 schreef starbuck het volgende:
Drie kijkers, mischien maakt deze serie het afkicken van joan of Arcedia wat makkelijker.

[afbeelding]
Zit zij nu niet in de serie Nip / Tuck?
  zondag 20 november 2005 @ 22:00:05 #6
30408 California
Ondergewaardeerd mysterie.
pi_32437359
RTL 4 is bij mij voornamelijk sneeuw. Voor The West Wing heb ik dat wel over, hiervoor denk ik niet. Anders zou ik (over twee minuten) wel kijken.
Sorry dwerg .
The short weekend begins with longing...
pi_32439771
Normaal staat rtl4 niet eens op m'n favorieten lijstje, dus m'n tv skipped de zender als ik door programma's heen flip. Maar deze wilde ik even zien en in ben niet teleurgesteld. Erg leuke aflevering en ik ga zeker weer kijken.
De 2 chicks erin alleen al zijn de moeite waard, maar ook een geweldige ego van shatner en het maffe gedrag van spader zijn de moeite waard.
  maandag 21 november 2005 @ 17:05:01 #8
12666 starbuck
pi_32456341
Nou, ik ben al verkocht, een erg leuke vlotte serie
  maandag 21 november 2005 @ 20:54:08 #9
112167 mrsteijn
Kissing the Lipless
pi_32462537
Ik heb seizoen 1 al volgens amerikaans schema gekeken en zit nu midden in seizoen 2: wat een topserie. Ik zal niet spoileren, maar kan iedereen garanderen dat het niveau alleen maar hoger wordt gedurende het seizoen (en dan te bedenken dat ze deze emmy winnaar gewoon bijna geloosd hadden)
ZO en nu jij weer
pi_32475179
Ik vond het ontzettend leuk!
It's like you're a drug, it's like you're a demon I can't face down...
pi_32475210
Ik heb ook gekeken en kijk volgende week zeker weer!
Vrienden: zij die je verleden kennen, in je toekomst geloven en je vandaag accepteren zoals je bent
pi_32951004
Laat ik dit topic nu alvast omhoogschoppen, anders vergeet ik het zondag weer.
  maandag 12 december 2005 @ 20:11:16 #13
12666 starbuck
pi_33024700
I'm Denny Crane
  Moderator maandag 12 december 2005 @ 20:18:02 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_33024914
Ik vind het wel een aardige serie, beetje 13 in een dozijn, maar het gaat wel. Eigenlijk vind ik het vooral leuk omdat Captain Kirk en Odo meespelen
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 18 december 2005 @ 14:09:28 #15
12666 starbuck
pi_33189275
vanavond...

pi_34032695
En toen ineens.... was het weg....!

Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan....

Errrug jammer...
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:39:38 #17
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_34040891
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:

Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan.....
Dat wel nog, hier dus http://www.rtl.nl/soaps/bostonlegal/index_test.xml, maar zou het zonde vinden als ie zomaar gestopt is. Is namelijk een erg leuke serie en tenminste niet zo truttig. Maar ja, zoals ze in NL met series omgaan....
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:10:58 #18
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_34041820
Er keken volgens RTL4-normen te weinig mensen naar en dus is het voorlopig geschrapt.
pi_34054680
RTL4 geeft ook deze serie de 'West Wing-behandeling'. Wat nou Emmy Awards voor Boston Legal, lekker belangrijk. Waarschijnlijk komt het wel weer terug, ergens op dinsdagavond om 23.30 ofzo.
pi_34087024
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 23:23 schreef ed-autopet het volgende:

Weet iemand wat er gebeurt is? volgens imdb loopt de serie geloof ik nog, maar rtl4 heeft m niet eens meer op hun site staan....

Errrug jammer...
Alweer een goeie serie weg.
Geen handtekening op dit moment
pi_34207806
Ik zit nu gewoon vanaf internet die afleveringen te kijken, ben bij 1x08. Echt geniale serie dit
pi_36493580
Is er nog iemand die het nu via internet volgt? Ik heb de aflevering van Dinsdag binnen. 2x21. Volg het tot nu toe elke week, aangezien die kut RTL er na vijf uitzendingen mee gekapt is. Ze hadden het meer moeten promoten en het op een beter tijdstip moeten plaatsen. Maandagavond 20:30 voor CSI ofzo.. De serie is ge-ni-aal en heeft topacteurs zoals William Shatner en Candice Bergen.
  donderdag 30 maart 2006 @ 21:12:51 #23
124676 RobertoCarlos
pi_36504949
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 15:09 schreef CySt het volgende:
Is er nog iemand die het nu via internet volgt? Ik heb de aflevering van Dinsdag binnen. 2x21. Volg het tot nu toe elke week, aangezien die kut RTL er na vijf uitzendingen mee gekapt is. Ze hadden het meer moeten promoten en het op een beter tijdstip moeten plaatsen. Maandagavond 20:30 voor CSI ofzo.. De serie is ge-ni-aal en heeft topacteurs zoals William Shatner en Candice Bergen.
Ben het helemaal met je eens, ze gaan in NL nou eenmaal heel triest met series om!
Wat mij betreft hadden ze het op zaterdagavond 20.30 mogen zetten.

Ik moet dan vooral heel erg lachen om James Spader, (is heerlijk arogant maar ook zijn verdedigingen in de rechtszaal zijn erg goed, ik wou dat ik zo kon praten), maar ook om William-I'm Danny Crane-Shatner. Ik volg het nog steeds en heb nog steeds lol in, alhoewel ik wel vind dat er nu meer variatie moet komen, dat Spader nu softer en linkser wordt vind ik bijv wel goed.
pi_36505480
'Mr Shore, we appreciate your input but you're not a senior partner.'
'Yes, but that's only because I cannot be trusted.'

pi_36507197
Idd, helemaal mee eens. De nieuwste aflevering nu alweer gezien. Ging iets meer emotie in en wat dieper in op de vriendschap van Denny en Alan. Was wel een leuke aflevering, maar iets meer drama dan gewoonlijk, wat op zich niet slecht is.
pi_37184606
Goeiemiddag,

Ik ben maar overgestapt op downloadafleveringen en sindsdien helemaal verslaafd: deze serie is echt geniaal...
nu zag ik alleen op IMDB dat zowel Alan als Tara van oorsprong uit een of andere serie komen die the practice heet... Kent iemand deze serie?? Ik kan hem namelijk nergens vinden...
pi_37188391
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 14:13 schreef ed-autopet het volgende:
nu zag ik alleen op IMDB dat zowel Alan als Tara van oorsprong uit een of andere serie komen die the practice heet... Kent iemand deze serie?? Ik kan hem namelijk nergens vinden...
De AVRO heeft The Practice uitgezonden (of zendt het misschien nog steeds uit), en zoals dat met de meeste goeie series gebeurt, op een tijdstip dat ik toch al lag te pitten. Dus ik heb ook maar een paar afleveringen gezien.
pi_37210365
Ik heb de serie The Practice nooit gezien, maar het is wel grappig hoe David E. Kelly personages uit al zijn series met elkaar uitwisselt. Ook Shatner heeft een aantal keer een gastrol gehad in The Practice als Denny Crane. En in Boston Legal komt de rector van Boston Public langs en de adjunct-rector speelt een aantal keer de rechter..
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:59:48 #29
124676 RobertoCarlos
pi_37273128
The Practice heeft volgens mij ook heel lang in NL bij de NCRV gedraaid gewoon op de zaterdagavond. Heb m ook lang gevolgd, maar was op een gegeven moment een beetje uitgekauwd en ze zaten zo raar te programmeren dat ik er duizelig van werd.
Toen Alan en Tara bij de Practice kwamen liep die serie al een beetje op zijn einde en ik vraag me af of die afleveringen ooit in NL op de buis geweest zijn. De Practice zag ik iig 's nachts in een herhaling op ITV voorbij flitsen (voor de satelliet-liefhebbers)
Maar goed, BL is toch echt een heel ander type serie, veel meer lekker overdreven.
  zondag 2 juli 2006 @ 19:17:56 #30
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39454834
Het is nu ook hier te zien; volgens mij de tweede serie met een cameo van o.a. Tom Selleck.
Leuke serie, vooral de rol van Shatner.

And: created by David E. Kelly. De man achter Ally McBeal.

Weet niet of ik spoiler, dus ik doe maar tags:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_39484484
Het is jammer dat deze serie in Europa het absoluut niet goed doet en dat ze hem daarom maar massaal van de buis trekken. Misschien dat het echte Amerikaanse humor is, maar ik vind de serie nog steeds geweldig. Je moet goed luisteren, om de leuke grappen op te pikken.
pi_44323795
Aangezien ik weinig hoop heb dat de serie ooit nog te zien zal zijn op de Nederlandse tv: koopt allen de DVD box-set van het eerste seizoen. Bijvoorbeeld bij play.com of Ro-Disc.
pi_44324724
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:24 schreef dwerg het volgende:
RTL4 geeft ook deze serie de 'West Wing-behandeling'. Wat nou Emmy Awards voor Boston Legal, lekker belangrijk. Waarschijnlijk komt het wel weer terug, ergens op dinsdagavond om 23.30 ofzo.
Klein beetje off topic, maar heb geen zin er een nieuw topic voor te openen:

Is er een kans dat RTL4 of wie dan ook the West Wing weer gaan uitzenden (of in ieder geval verder gaan waar ze in het voorjaar gekapt zijn)?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_44330248
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:53 schreef dwerg het volgende:
Aangezien ik weinig hoop heb dat de serie ooit nog te zien zal zijn op de Nederlandse tv: koopt allen de DVD box-set van het eerste seizoen. Bijvoorbeeld bij play.com of Ro-Disc.
Was ik al van plan, is een must-have voor mij .
  maandag 11 december 2006 @ 22:12:16 #35
124676 RobertoCarlos
pi_44340364
Ik volg de serie nog steeds via het internet en ik geniet er nog steeds van!
Een aantal series zijn inmiddels afgevallen bij mij, maar BL is nog steeds frisse humor.!
pi_44343583
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik volg de serie nog steeds via het internet en ik geniet er nog steeds van!
Een aantal series zijn inmiddels afgevallen bij mij, maar BL is nog steeds frisse humor.!
Idd, hier hetzelfde. Hoewel season 3 me een beetje tegenvalt, die nieuwe karakters zijn niet zo heel boeiend, behalve de Little Woman. .
pi_44453952
Boston Legal is BRILJANT.

Scene uit de aflevering 'Stick It'. Advocaat Alan Shore (meer dan briljant gespeeld door James Spader): hij verdedigt een vrouw die weigert belasting te betalen als protest tegen het beleid van de Amerikaanse regering.

Alan Shore: “When the weapons of mass destruction thing turned out to be not true, I expected the American people to rise up. Ha! They didn’t.”

“Then, when the Abu Ghraib torture thing surfaced and it was revealed that our government participated in rendition, a practice where we kidnap people and turn them over to regimes who specialize in torture, I was sure then the American people would be heard from. We stood mute.”

“Then came the news that we jailed thousands of so-called terrorists suspects, locked them up without the right to a trial or even the right to confront their accusers. Certainly, we would never stand for that. We did.”

“And now, it’s been discovered the executive branch has been conducting massive, illegal, domestic surveillance on its own citizens. You and me. And I at least consoled myself that finally, finally the American people will have had enough. Evidentially, we haven’t.”

“In fact, if the people of this country have spoken, the message is we’re okay with it all. Torture, warrantless search and seizure, illegal wiretappings, prison without a fair trial - or any trial, war on false pretenses. We, as a citizenry, are apparently not offended.”

“There are no demonstrations on college campuses. In fact, there’s no clear indication that young people seem to notice.”

“Well, Melissa Hughes noticed. Now, you might think, instead of withholding her taxes, she could have protested the old fashioned way. Made a placard and demonstrated at a Presidential or Vice-Presidential appearance, but we’ve lost the right to that as well. The Secret Service can now declare free speech zones to contain, control and, in effect, criminalize protest.”

“Stop for a second and try to fathom that.”

“At a presidential rally, parade or appearance, if you have on a supportive t-shirt, you can be there. If you are wearing or carrying something in protest, you can be removed. This, in the United States of America. This in the United States of America. Is Melissa Hughes the only one embarrassed?”

*Alan sits down abruptly in the witness chair next to the judge*

Judge Robert Sanders: Mr. Shore. That’s a chair for witnesses only.

Alan Shore: Really long speeches make me so tired sometimes.

Judge Sanders: Please get out of the chair.

Alan Shore: Actually, I’m sick and tired.

Judge Sanders: Get out of the chair!

Alan Shore: And what I’m most sick and tired of is how every time somebody disagrees with how the government is running things, he or she is labeled unAmerican.

U.S. Attorney Jonathan Shapiro: Evidentally, it’s speech time.

Alan: And speech in this country is free, you hack! Free for me, free for you. Free for Melissa Hughes to stand up to her government and say “Stick it”!

U.S. Attorney Jonathan Shapiro: Objection! Alan Shore: I object to government abusing its power to squash the constitutional freedoms of its citizenry. And, God forbid, anybody challenge it. They’re smeared as being a heretic. Melissa Hughes is an American. Melissa Hughes is an American. Melissa Hughes is an American!

Judge Sanders: Mr. Shore. Unless you have anything new and fresh to say, please sit down. You’ve breached the decorum of my courtroom with all this hooting.

Alan: Last night, I went to bed with a book. Not as much fun as a 29 year old, but the book contained a speech by Adlai Stevenson. The year was 1952. He said, “The tragedy of our day is the climate of fear in which we live and fear breeds repression. Too often, sinister threats to the Bill of Rights, to freedom of the mind are concealed under the patriotic cloak of anti-Communism.”

Today, it’s the cloak of anti-terrorism. Stevenson also remarked, “It’s far easier to fight for principles than to live up to them.”

I know we are all afraid, but the Bill of Rights - we have to live up to that. We simply must. That’s all Melissa Hughes was trying to say. She was speaking for you. I would ask you now to go back to that room and speak for her.
pi_44454090
Goh, dat stukje heb ik deze week eerder gelezen.
pi_45167757
Ik zou de DVD bestellen bij Play.com en nu zie ik net dat hij ook in Nederland uitkomt op 14 januari 2007! Even wachten dus nog, maar dan heb ik hem wel! Overigens wel 10 euro duurder dan bij Play.com..

Overigens, vanavond Amerikaanse tijd, nieuwe episode. .
  dinsdag 3 april 2007 @ 01:54:34 #40
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_47950716
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef flappentap het volgende:
Boston Legal is BRILJANT.
Alan Shore

Ik volg dit ook alweer een tijd, maar wist niet dat ook al een topic over bestond..... inderdaad een GENIALE serie, en het goede nieuws is dat er ook weer voor het 4e seizoen getekend is. Morgen komt er weer een nieuwe aflevering op TV, en voor Nederlanders is ie ook vast wel weer ergens te "lenen".

De politieke ondertoon is ook geweldig. Het mag overduidelijk zijn dat David E. Kelley (de producer van de show) vreselijk tegen de Bush regering is.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:22:16 #41
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49453712
Toch jammer dat er (blijkbaar) erg weinig belangstelling is voor deze serie in Nederland, gezien de snelheid waarmee het topic loopt....

Het is toch weer een van de betere TV series die momenteel op TV zijn.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:25:24 #42
15080 static
pi_49453847
Is het in Nederland te zien dan? Volgens mij niet meer.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:34:57 #43
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49454293
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef static het volgende:
Is het in Nederland te zien dan?
Is dat in dit forum een reden om niet te kijken dan? Er zijn talloze topics over series die men ehm.... "leent" van het internet en zodoende volgt, en niet op de Nederlandse televisie zijn.
-
pi_49490487
Ik blijf erbij, momenteel de beste serie die er is. Grappig, goede verhalen en leuke politieke cases. Alan en Denny zijn natuurlijk helemaal geweldig. Ik heb me overigens rotgelachen om het intro van vorige week, met Jerry die met een deuntje in zijn hoofd zat. .

De DVD box van seizoen 1 heb ik al enkele maanden in mijn bezit, ik was echter teleurgesteld over de kleine hoeveelheid extra's.
pi_49490613
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 19:25 schreef static het volgende:
Is het in Nederland te zien dan? Volgens mij niet meer.
Nee, klopt. RTL4 heeft het na 5 afleveringen afgekapt wegens teleurstellende kijkcijfers. Gek hè, met een timeslot van zondagavond 22:00 uur en nauwelijks reclame ervoor.

Ik weet wel dat eenieder aan wie ik deze serie heb laten zien, het helemaal geweldig vindt en ook blijft volgen. Je moet er alleen even een keertje voor gaan zitten. En de leuke grappen, woordspelingen en de momenten van "breaking down the third wall" ("We're the new guys!" "That's not possible! If there were new guys, they would have shown up in the season premiere!"), heb je ook niet helemaal in één aflevering door..
  donderdag 17 mei 2007 @ 21:16:50 #46
15080 static
pi_49491566
Ja, inderdaad jammer, de laatste keer dat ik een aflevering zag was vorig jaar in Nigeria.
  zondag 20 mei 2007 @ 11:03:44 #47
124676 RobertoCarlos
pi_49562993
Tja, dan zal ik nog maar een keer melden dat deze serie gewoon helemaal vet is!!
Shore is briljant en mijn idool. Geef mij zo'n judge en ik klaag nergens meer over

pi_51785659
Boston Legal heeft vorige week maar liefst zes nominaties voor een Emmy in de wacht gesleept. Waaronder voor het eerst die voor beste drama serie. Ook is James Spader genomineerd voor beste acteur en... William Shatner voor best supporting actor!! De andere drie nominaties boeien me niet zoveel, als ze deze maar winnen!
pi_51795586
Leuk dat ze zoveel Emmy's genomineerd krijgen en soms ook winnen, het geeft aan dat de serie toch wel degelijk erg goed van kwaliteit is. Jammer alleen dat de kijkers in de V.S. dit niet zien. Als er niet zulke stars in speelden, had ABC de serie vast allang van de buis getrokken, gezien de kijkcijfers. .
  dinsdag 24 juli 2007 @ 20:57:07 #50
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_51795965
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef CySt het volgende:
Leuk dat ze zoveel Emmy's genomineerd krijgen en soms ook winnen, het geeft aan dat de serie toch wel degelijk erg goed van kwaliteit is. Jammer alleen dat de kijkers in de V.S. dit niet zien. Als er niet zulke stars in speelden, had ABC de serie vast allang van de buis getrokken, gezien de kijkcijfers. .
De kijkcijfers zijn juist best goed op dat tijdstip, ze houden een show zeker echt op de buis omdat er grote namen in spelen Het is ook één van de best bekeken programma's onder rijke Amerikanen dus voorlopig zit het nog wel goed daar
pi_51821245
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef Kokstra het volgende:

[..]

De kijkcijfers zijn juist best goed op dat tijdstip, ze houden een show zeker echt op de buis omdat er grote namen in spelen Het is ook één van de best bekeken programma's onder rijke Amerikanen dus voorlopig zit het nog wel goed daar
Misschien dat de kijkcijfers voor dat timeslot goed zijn in verhouding met andere shows in dat timeslot. Maar het behoort zeker niet tot de top 10 van de best bekeken shows.
  woensdag 25 juli 2007 @ 17:50:09 #52
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51825211
Ik zit alweer te wachten op het 4e seizoen!
-
pi_51848239
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 16:00 schreef CySt het volgende:

[..]

Misschien dat de kijkcijfers voor dat timeslot goed zijn in verhouding met andere shows in dat timeslot. Maar het behoort zeker niet tot de top 10 van de best bekeken shows.
Het gaat niet om het aantal kijkers, het gaat om WIE er kijkt. En Boston Legal scoort ongelooflijk goed in de groep 18-52-jarigen, met een inkomen boven de 100.000 dollar. Juist dat is interessant voor adverteerders. Los daarvan, BL heeft elke week gemiddeld iets meer dan 10 miljoen kijkers. Daarmee zitten ze helemaal niet ver onder populaire shows die wel in de top 10 staan met tussen de 13 en 15 miljoen kijkers.

Hoe dan ook: De eerste afleveringen voor seizoen 4 zijn alweer opgenomen, het is alleen nog de vraag vanaf wanneer ze worden uitgezonden en op welk tjidstip, daar is wat gedoe over.
pi_51849859
Als het 4e seizoen dit jaar nog begint ben ik happy..

BL is echt een brilliante show. Alan shor verdient gewoon een Emmy en hoop eigenlijk ook wel op Shatner.. maar zijn vele andere goede acteurs die een Emmy verdienen dus..

Denken jullie dat s4 het laatste is?
  donderdag 26 juli 2007 @ 13:42:48 #55
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_51852428
Geen idee of dit het laatste seizoen wordt, maar ze hebben wel de cast enorm overhoop gegooid dus denk dat het ervan af hangt hoe dat uitpakt. Heb dr wel vertrouwen in

Premièredatum is waarschijnlijk gewoon de laatste week van september/eerste helft oktober.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 20:47:29 #56
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52055326
25 september komt het terug
pi_52064538
De volgende spoiler bevat de namen van de mensen die Boston Legal verlaten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:46:14 #58
124676 RobertoCarlos
pi_52065857
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef Kokstra het volgende:
25 september komt het terug
Yeeeeeeeeeeeehhh!
Danny Crane!
pi_52070007
Denny Crane bedoel je.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:24:26 #60
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52070251
Donny Crane!
pi_52071146
Im denny crane!

25 september is wel chill!
pi_52081334
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:24 schreef Kokstra het volgende:
Donny Crane!
Denny Crane!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 08:53:37 #63
124676 RobertoCarlos
pi_52092704
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef flappentap het volgende:
Denny Crane bedoel je.
Je hebt gelijk..... beetje madcow disease
pi_53711458
Iemand enig idee wanneer de dvd van seizoen 2 in de winkels ligt? Op http://en.wikipedia.org/wiki/Boston_Legal staat releasedate March 5, 2007 voor region 2. Echter heb ik hem nog niet zien liggen, iemand anders wel?

Overigens vond ik de eerste 2 eps weer héérlijk! "Sleep with me, for Alan!" .
pi_56719785
Ook maar even downloaden gaat
  zondag 9 maart 2008 @ 20:34:35 #66
124676 RobertoCarlos
pi_57269765
Boston Legal gaat vanaf vanavond 21:30 uur op RTL 8 uitgezonden worden.
Enjoy!!
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5669
pi_57276919
quote:
Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
Boston Legal gaat vanaf vanavond 21:30 uur op RTL 8 uitgezonden worden.
Enjoy!!
http://www.medianieuwtjes.nl/?p=5669
Ik zag het net ook per toeval. En seizoen 2 komt zeer spoedig uit op DVD: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004005914826&Section=VIDEO&lgl=1&plid=%2e2WR5JsZmIUAAAEYJuxJtJZB&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Prijs is ook wel netjes, ik heb nog 50 euro betaald voor seizoen 1..
  maandag 1 september 2008 @ 00:12:30 #68
124676 RobertoCarlos
pi_61280539
Nu op dit moment op RTL 8 weer terug! Ziet eruit als een 1e of 2e seizoen
20 seconden gezien en ik moest weer lachen! topserie
pi_62342649
Boston Legal is een aantal weken geleden begonnen met het vijfde en laatste seizoen. Het schijnt dat ABC de show eigenlijk wilde cancellen, maar dat ze ook graag een show wilde produceren waar David E. Kelley de rechten van had. Zodoende heeft hij een deal gemaakt dat Boston Legal nog een laatste seizoen krijgt, ook al telt deze slechts 13 afleveringen. Hij schrijft echter nu wel iedere aflevering en dat is ook wel te merken in de kwaliteit ervan. Toch jammer dat BL van de buis gaat, maar ze kunnen in ieder geval een waardig einde krijgen. Bittersweet dus. .
pi_62788135
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 06:40 schreef CySt het volgende:
Boston Legal is een aantal weken geleden begonnen met het vijfde en laatste seizoen. Het schijnt dat ABC de show eigenlijk wilde cancellen, maar dat ze ook graag een show wilde produceren waar David E. Kelley de rechten van had. Zodoende heeft hij een deal gemaakt dat Boston Legal nog een laatste seizoen krijgt, ook al telt deze slechts 13 afleveringen. Hij schrijft echter nu wel iedere aflevering en dat is ook wel te merken in de kwaliteit ervan. Toch jammer dat BL van de buis gaat, maar ze kunnen in ieder geval een waardig einde krijgen. Bittersweet dus. .
Dat meen je niet? Maar Boston Legal is hartstikke tof

Vooral Alan Shore En Jerry was zo leuk verkleed in de ep van maandag
  woensdag 29 oktober 2008 @ 20:57:13 #71
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62793251
Nog steeds mijn favorite serie van dit moment eigenlijk..... erg jammer inderdaad dat er geen 6e seizoen komt.
-
pi_63924162
De allerlaatste aflevering is maandag uitgezonden. Het was absoluut een super toffe aflevering, een waardig einde. Alles waar Boston Legal voor staat kwam erin voor: drama, politics, humor en natuurlijk de gekkigheid van Denny en Alan. Absoluut een mooi einde. *hoopt stiekem nog steeds op een sequel met Denny en Alan.
  donderdag 11 december 2008 @ 06:57:38 #73
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_63924465
Inderdaad... jammer, het was een van de weinige series die ik nog keek.
-
  donderdag 11 december 2008 @ 08:17:44 #74
124676 RobertoCarlos
pi_63924816
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 20:57 schreef maartena het volgende:
Nog steeds mijn favorite serie van dit moment eigenlijk..... erg jammer inderdaad dat er geen 6e seizoen komt.
Op het hoogtepunt stoppen past wel bij de serie... en daarnaast is zelfs BL een keer uitgemolken..
pi_63927178
quote:
Op donderdag 11 december 2008 04:28 schreef CySt het volgende:
De allerlaatste aflevering is maandag uitgezonden. Het was absoluut een super toffe aflevering, een waardig einde. Alles waar Boston Legal voor staat kwam erin voor: drama, politics, humor en natuurlijk de gekkigheid van Denny en Alan. Absoluut een mooi einde. *hoopt stiekem nog steeds op een sequel met Denny en Alan.
Had al een vermoeden dat dit de laatste ep was omdat het een dubbele was enzo.
Een sequel met Denny en Alan zie ik ook wel zitten
  dinsdag 16 december 2008 @ 03:00:49 #76
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_64048389
Laatste aflevering was leuk. Een einde van een tijdperk weer... Ik zal Denny en Alan missen...

Alle goeie tv stopt telkens maar... DS9, West Wing, Sopranos, nu BL... zucht..
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_65353270
Volgens mij kijkt Obama graag Boston Legal. Eerst Guantanamo Bay dicht gooien ( Obama tekent doodvonnis gevangenenkamp Guantanamo ) en nu het anti-abortusbeleid voor buitenlandse klinieken ( Obama wijzigt anti-abortusbeleid VS ).
  vrijdag 23 januari 2009 @ 21:20:54 #78
124676 RobertoCarlos
pi_65357395
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef CySt het volgende:
Volgens mij kijkt Obama graag Boston Legal. Eerst Guantanamo Bay dicht gooien ( Obama tekent doodvonnis gevangenenkamp Guantanamo ) en nu het anti-abortusbeleid voor buitenlandse klinieken ( Obama wijzigt anti-abortusbeleid VS ).
Alan heeft toch egwel mooiere pleidooien!
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:19:30 #79
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_65361443
Nou, Obama heeft al 18 mensen gedood sinds dinsdag! http://www.huffingtonpost(...)kes-on_n_160458.html
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:33:22 #80
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_73025077
Laatst ook deze serie ontdekt. Erg verfrissend, jammer dat dit soort series worden gecancelled. En toevallig las ik dat de 'Outrageous' Judge Clark Brow (die overigens ook de hoofdnazi speelde in de Blues Brothers ) onlangs is overleden: http://www.imdb.com/name/nm0002099/
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 22 september 2009 @ 23:50:45 #81
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_73025688
oh...
  woensdag 23 september 2009 @ 00:17:44 #82
124676 RobertoCarlos
pi_73026477
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
Laatst ook deze serie ontdekt. Erg verfrissend, jammer dat dit soort series worden gecancelled.
Valt wel mee hoor. De serie heeft iets van 6 seizoenen gedraaid en de koek was toen best wel op. En dan moet je gewoon stoppen.
  woensdag 23 september 2009 @ 18:30:32 #83
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_73045049
5 seizoenen.
pi_78644103
Een week geleden aan deze serie begonnen. Kan echt van de humor genieten en nog mooie mensen (over het algemeen dan ) om naar te kijken ook, heerlijk! Ben nu bezig aan seizoen 2.

Nog meer Fokkers die deze serie nadat het doek is gevallen pas ontdekt hebben en volgen?
pi_78644523
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Lowieze het volgende:
Een week geleden aan deze serie begonnen. Kan echt van de humor genieten en nog mooie mensen (over het algemeen dan ) om naar te kijken ook, heerlijk! Ben nu bezig aan seizoen 2.

Nog meer Fokkers die deze serie nadat het doek is gevallen pas ontdekt hebben en volgen?
Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben. .
pi_78648188
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef CySt het volgende:

[..]

Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben. .
Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?
Wat vertel je me nu...gaat Denny C. trouwen?? Ben benieuwd!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:59 #87
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_78659360
Denny Crane is wel eens vaker getrouwd geweest, hehe.

Denny Crane. Multitalented. Once captained my own spaceship.
pi_78664341
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef darktower het volgende:
Denny Crane is wel eens vaker getrouwd geweest, hehe.

Denny Crane. Multitalented. Once captained my own spaceship.
"What do you want me to do, Bev? Beam myself to Boston every day?" .
pi_78664376
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Lowieze het volgende:

[..]

Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?
Wat vertel je me nu...gaat Denny C. trouwen?? Ben benieuwd!
Heb ze ook nog op me PC staan, maar ik heb pas vanaf seizoen 3 in 720p kwaliteit. Dus de DVD versie is dan beter dan de lage resolutie TV-rip. Overigens heb ik natuurlijk de originele DVD boxen, dat is Boston Legal wel waard! .
pi_79111444
ik geniet zo ontzettend van deze serie, vooral het samenspel van spader en shatner
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:57:03 #91
80076 der_Otto
Ich bin der Otto!!
pi_88930276
Gewoon even omdat ik het weer op DVD zat te kijken en me afvroeg of er een topic was :P

Is het zinvol om dit topic omhoog te schoppen?
Twee woorden: Denny Crane!
Scientific Progress Goes 'Boink'
pi_88930618
oh weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:36:00 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_88931220
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
oh weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?
Niet. De serie was 2 jaar geleden al gecancelled.....
-
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:30:28 #94
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_89189868
Ik heb een foto van Denny en Alan op mijn werk hangen en er staat er nog eentje op de vloer in mijn slaapkamer. Hoezo Boston Legal is geweldig? :)
pi_89227365
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef darktower het volgende:
Ik heb een foto van Denny en Alan op mijn werk hangen en er staat er nog eentje op de vloer in mijn slaapkamer. Hoezo Boston Legal is geweldig? :)
_O- btw, waarom is de serie gestopt dan? Vond het echt briljant O+
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:04:46 #96
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_89230619
De sleet kwam er een beetje in en de kijkcijfers liepen te hard terug. Helaas...
  maandag 5 december 2011 @ 21:19:07 #97
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_105227230
Na al die tijd eindelijk eens alle afleveringen binnengehaald en in 1 ruk achter elkaar gekeken.

Blijft toch wel een der betere series _O-
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:01:39 #98
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_105240948
Heel goed, heel goed. :)
Mocht je ze nog niet gezien hebben: The West Wing en The Wire zijn nóg beter dan Boston Legal.
(Laat het Denny en Alan maar niet horen, waarvan er nu een grote foto achter mij hangt op mijn werk). ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:09:46 #99
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_105244855
The West Wing heb ik alle seizoenen ook van, maar bij S4 kwam de klad er wel in.

The Wire heb ik ook alles van wat er in te vinden is tot nu toe. Ook inderdaad een sterke serie.
pi_105393268
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Na al die tijd eindelijk eens alle afleveringen binnengehaald en in 1 ruk achter elkaar gekeken.

Blijft toch wel een der betere series _O-
Toevallig heb ik ook net de hele serie binnengehaald om even in moordend tempo allemaal te kijken. Ik denk dat ik de dvd-box maar ga bestellen want deze serie is toch wel een juweeltje hoor! Alan Shore! O+
If you open your mind too much your brain will fall out
  dinsdag 2 december 2014 @ 10:01:41 #101
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_147211322
Oud topic, maar ik vond het toch wel een schop waard:

Annie (2014) - IMDb

quote:
The sun needs to come out today! Not tomorrow, your Honor! God Almighty! Give the American people a black Orphan Annie!
Boston Legal was zijn tijd ver vooruit.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_148663064
Even een schopje voor de kenners:

Weet iemand wellicht nog hoe de naam was van het volgende personage of in welke afleveringen hij voorkwam?

Man
Super gay
Dandy
Zuidelijk accent
Knettergek
Fixatie op Shirley Schmidt
Mogelijk meervoudig moordenaar

Iemand? dit was toch wel een geweldige rol en zou zo graag willen weten of die acteur nog eens een grote rol elders heeft kunnen vinden.
  woensdag 14 januari 2015 @ 12:15:43 #103
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_148670490
quote:
7s.gif Op woensdag 14 januari 2015 00:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Even een schopje voor de kenners:

Weet iemand wellicht nog hoe de naam was van het volgende personage of in welke afleveringen hij voorkwam?

Man
Super gay
Dandy
Zuidelijk accent
Knettergek
Fixatie op Shirley Schmidt
Mogelijk meervoudig moordenaar

Iemand? dit was toch wel een geweldige rol en zou zo graag willen weten of die acteur nog eens een grote rol elders heeft kunnen vinden.
Deze?
http://bostonlegal.wikia.com/wiki/Lincoln_Meyer
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 26 januari 2015 @ 14:58:18 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_149073970
Ah, nog meer fans,
Ben de serie aan het her-kijken in streaming
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:22:59 #107
45206 Pietverdriet
pi_149074759
  maandag 26 januari 2015 @ 15:30:59 #108
45206 Pietverdriet
pi_149075033
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')