Alan heeft toch egwel mooiere pleidooien!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:22 schreef CySt het volgende:
Volgens mij kijkt Obama graag Boston Legal. Eerst Guantanamo Bay dicht gooien ( Obama tekent doodvonnis gevangenenkamp Guantanamo ) en nu het anti-abortusbeleid voor buitenlandse klinieken ( Obama wijzigt anti-abortusbeleid VS ).
Valt wel mee hoor. De serie heeft iets van 6 seizoenen gedraaid en de koek was toen best wel op. En dan moet je gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:33 schreef De_Hertog het volgende:
Laatst ook deze serie ontdekt. Erg verfrissend, jammer dat dit soort series worden gecancelled.
Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:41 schreef Lowieze het volgende:
Een week geleden aan deze serie begonnen. Kan echt van de humor genieten en nog mooie mensen (over het algemeen dan) om naar te kijken ook, heerlijk! Ben nu bezig aan seizoen 2.
Nog meer Fokkers die deze serie nadat het doek is gevallen pas ontdekt hebben en volgen?
Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:53 schreef CySt het volgende:
[..]
Ik heb het niet pas ontdekt, ik kijk al vanaf het eerste uur. Maar ik ben toevallig ook aan het herkijken, ben ook bij seizoen 2. Ik baal er alleen van dat sommige muziek is vervangen door andere muziek, dat verpest sommige scenes echt voor mij. Vooral die scene van Alan en Denny aan het dansen voor Denny zijn huwelijk, zo'n grappige scene, maar die nieuwe muziek verpest het. Zal wel met rechtenkwesties voor DVD te maken hebben..
"What do you want me to do, Bev? Beam myself to Boston every day?"quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef darktower het volgende:
Denny Crane is wel eens vaker getrouwd geweest, hehe.
Denny Crane. Multitalented. Once captained my own spaceship.
Heb ze ook nog op me PC staan, maar ik heb pas vanaf seizoen 3 in 720p kwaliteit. Dus de DVD versie is dan beter dan de lage resolutie TV-rip. Overigens heb ik natuurlijk de originele DVD boxen, dat is Boston Legal wel waard!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef Lowieze het volgende:
[..]
Dat is wel vaker ja, met DVD...Kan je die bepaalde afleveringen dan niet meer in TV-versie vinden?
Wat vertel je me nu...gaat Denny C. trouwen?? Ben benieuwd!
Niet. De serie was 2 jaar geleden al gecancelled.....quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:08 schreef SeaOfLove het volgende:
oh weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen komen?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef darktower het volgende:
Ik heb een foto van Denny en Alan op mijn werk hangen en er staat er nog eentje op de vloer in mijn slaapkamer. Hoezo Boston Legal is geweldig?
Toevallig heb ik ook net de hele serie binnengehaald om even in moordend tempo allemaal te kijken. Ik denk dat ik de dvd-box maar ga bestellen want deze serie is toch wel een juweeltje hoor! Alan Shore!quote:Op maandag 5 december 2011 21:19 schreef TheThirdMark het volgende:
Na al die tijd eindelijk eens alle afleveringen binnengehaald en in 1 ruk achter elkaar gekeken.
Blijft toch wel een der betere series
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |