jah daar ben ik dano ok wel weer benieuwd naarquote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef NiNi het volgende:
En wat wil die ene troela in de afkickklliniek..
Link?quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
Elke week verpesten ze het weer, ben al lang blij dat ik het sinds seizoen 1 al via internet volg.
Ik heb 307 al gezienquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef dr.dunno het volgende:
hoe lang blijven ze nog hangen op aflevering 6 van seizoen 3?ik zit al tijden te wachten op nieuwe afleveringen maar op de site van the o.c. zelf staat er ook niks over; is de serie gestopt ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef 2609 het volgende:
grrr wat een rotwijf zeg die uit die kliniek van kirsten
Volgens mij wil ze Sandy! Of hun huwelijk gewoon kapot maken.quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij ook dat Kirsten weer aan de drank raakt; maar waarom snap ik nog niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zondag 18 december: The Perfect Storm
Ryan komt tot een beslissing die zijn leven zal veranderen. Sandy steunt hem hierbij. Marissa zoekt troost bij haar nieuwe vrienden sinds de crisis met Ryan. Summer en Seth zijn vastberaden achter het geheim tussen Taylor en Dean Hess te komen. Charlotte doet Julie een zeer aanlokkelijk voorstel.
ik vind het anders best een goede reden, laat ryan terug of anders gaat je cariere er aan. Dat ze Sandy bluft maakt het alleen maar cooler!quote:Op zondag 18 december 2005 16:58 schreef rena het volgende:
Ik vind dat Ryan wel erg makkelijk weer terugkomtEn dat hij weer naar Harbor mag klinkt mij allemaal een beetje te makkelijk, er gaat vast nog wel iets gebeuren
Maar voor de rest vond ik het een hele goede aflevering, en ik ben heel benieuwd naar dat gedoe tussen Charlotte en Julie.
Die ouwe was blutquote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef 2609 het volgende:
ik snap het niet he ik had toen een aflevering gemist en daarin werd het zeker duideliijk maar ik snap dus niet waarom julie geen geld heeft geerft van die auwe, hebben kirsten en sandy dat allemaal geerft ofzo? omdat sandy nu die newport group aan het verkopen is
owwww vandaarquote:
Ik merkte het. Ik zat al het laatste stuk van spiderman te kijken zodat ik het begin van the oc niet zou missen. Komt Smalville dan ineensquote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Sannelie het volgende:
om 1700 he dit keer... kan net 5 het niet gewoon op 1 tijdstip laten staan.. heel irritant dit nl
Seth wil naar Brown, al wil Sandy dat hij naar Berkley gaat (net als hij)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:59 schreef rena het volgende:
Ik had helaas de 1e 10 minuten of zo gemist, maar voor welke opleiding wil Seth zich inschrijven, weet iemand dat?
Ik vind het wel leuk dat Ryan en Marissa nu wat beter met hun problemen omgaan, en dat het niet gelijk uit gaat. En dat Ryan wat meer begripvol isIk vind het nu wel leuker weer worden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef rena het volgende:
Straks weer om 17.05en vanaf morgen seizoen 1 op Veronica om 18.30 (rot tijd, dan zit ik altijd te eten
en ik heb seizoen 1 grotendeels nog niet gezien)
She'll be backquote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Kaitlin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ze is door Julie op een kostschool gedumpt.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef Svensational het volgende:
Maar waarom is ze er nu niet? Heb de tweede serie niet gezien.
en met de hond die de familie cooper eerst had?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Svensational het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Kaitlin?
Dawson's Creek?!?!?!?!?!?!?!? Eindelijk seizoen 6?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze stoppen trouwens de 2e week van Februari..jullie krijgen nog 2 specials en dan komt Dawson's Creek weer.
Weer? Vanaf seizoen 1?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze stoppen trouwens de 2e week van Februari..jullie krijgen nog 2 specials en dan komt Dawson's Creek weer.
quote:Zondag 5 februari: Welcome to The O.C.: A Day in the Life
Terugblik op het eerste seizoen. Deze aflevering bevat exclusieve interviews met de acteurs en er wordt een kijkje genomen op de set van de serie.
Had ik me er zo op verheugdquote:Op zondag 5 februari 2006 11:48 schreef rena het volgende:
Geen The O.C. meer vandaag, ja een of andere special maar dat boeit mij niet![]()
[..]
jahoor, wat dom.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:35 schreef One_conundrum het volgende:
1e
Jaquote:Op zondag 5 februari 2006 19:05 schreef googoodoll het volgende:
[..]
jahoor, wat dom.
staat ie ook op de dvd set?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:13 schreef Hannekeee het volgende:
Niet op mijn dvd-set..maar kep er ook niet echt behoefte aan. De aflevering van donderdag in Amerika was zoooo goed! Eg wel! Maar owk zielig..Klopt geen fuck van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
niet op de mijne trouwens, ik heb de UK versie. maar ik had hem opgenomen, en het was wel aardig om te zien. begon zowaar weer te verlangen naar het 2e seizoen ondanks dat ik die niet erg goed vond.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt geen fuck van!Uhm.. geen fuck? Jij kijkt zeker Nl. afleveringen..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whoepss.. dit ging eerst ff fout.. hoop dat niemand et gelezen heeft, die et niet wil lezen
[ Bericht 11% gewijzigd door Hannekeee op 13-02-2006 14:49:20 ]
Ja, in de gids stond dat er een special zou komen. Ik heb dus wel het begin gemist nuquote:Op zondag 12 februari 2006 21:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik dacht er weer zo'n suffe special zou komen maar toch een nieuwe aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
over een SOA dacht ikquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef googoodoll het volgende:
Wat had Seth Taylor nou precies ingefluisterd over Summer's vader? Dit begreep ik niet helemaal
Summer dacht dat hij ging zeggen dat haar vader op John Kerry stemde. Maar hij zei dat hij een SOA had.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:03 schreef googoodoll het volgende:
Wat had Seth Taylor nou precies ingefluisterd over Summer's vader? Dit begreep ik niet helemaal
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:37 schreef Hannekeee het volgende:
[..]
Uhm.. geen fuck? Jij kijkt zeker Nl. afleveringen..?ik vind dit soort spoilers altijd zo kansloos he. Als die mensen dat willen weten, dan gaan ze toch zelf wel de amerika afleveringen volgen? Of dan kijken ze toch zelf wel in het amerika topic? Maar jij denk, haha ik weet iets wat zij niet weten, laat ik het vertellen! Who the fuck heeft er wat aan? Heb jij ooit iemand gezien die zei thanx voor deze spoiler? Daar had ik echt even wat aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. whoepss.. dit ging eerst ff fout.. hoop dat niemand et gelezen heeft, die et niet wil lezen
En ja, ik volg amerika zelf ook ja.![]()
![]()
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
idd :S ... in de tv gids staat er ook niets ... alleen dat stomme startrek zooiquote:Op maandag 20 februari 2006 18:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Is Veronica gestopt met O.C.? :/
Doordeweeks worden/werden op Veronica iedere maandag tot en met donderdag alle afleveringen van seizoen 1 herhaald. Deze afleveringen komen uit 2003/2004 en staan allemaal op deze box:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:00 schreef vriendinnie het volgende:
Weet iemand welk seizoen afgelopen tijd hier in NL uitgezonden werd? Door alle rare uitzendtijden heb ik het ongeveer iedere week gemist en heb ik maar besloten het op DVD te kopen. Moet ik natuurlijk wel weten welke DVD ik dan moet hebben
Dankje! Het gaat om de op zondag uitgezonden afleveringen, die herhalingen heb ik allemaal nog gezien. Wachten tot dat seizoen op DVD uitkomt dan, ga niet nu halverwege nog beginnen met kijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:16 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Doordeweeks worden/werden op Veronica iedere maandag tot en met donderdag alle afleveringen van seizoen 1 herhaald. Deze afleveringen komen uit 2003/2004 en staan allemaal op deze box:
[afbeelding]
Op de zondagen worden (of werden? al die ***specials tussendoor) de nieuwste afleveringen uitgezonden, afkomstig uit het derde seizoen, die is nog niet uit op dvd.
heel duur, vaak rond de zestig euro, behalve op cd-wowquote:Op donderdag 23 februari 2006 08:01 schreef Hypnose het volgende:
Heey the oc is gestopt doordeweeks bij veronica..Ik heb dan nog niet gezien helemaal weet iemand waneer het terug komt? Zo'n dvd box is zoo duur![]()
45 euro ipv 60 of 70 inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:41 schreef Piepje het volgende:
Bol.com heeft nu toch ook The OC seizoen 1 goedkoper, of niet?
Omdat ze in Amerika pas bij ep15 zijn en dus te dicht op Amerika komen te zitten?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Houniet het volgende:
jammerdat deden ze vorig jaar ook met friends
er is dus niet bekend waarom
Bij friends omdat ze geen rechten hebben.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:16 schreef Houniet het volgende:
jammerdat deden ze vorig jaar ook met friends
er is dus niet bekend waarom
friends is gelukkig weer op tv. nu the oc nogquote:Op zondag 26 februari 2006 15:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij friends omdat ze geen rechten hebben.
is in amerika episode 15 al geweest? dan kan ik in dat topic gaan zeurenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ze in Amerika pas bij ep15 zijn en dus te dicht op Amerika komen te zitten?
Klopt inderdaad, ze mogen er niet te dicht achter zitten is met de vorige seizoenen volgens mij ook zo geweest. Ik hoop dat het over een paar weekjes gewoon weer terug is.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:42 schreef Xurk het volgende:
In Amerika wordt het ook gewoon wekelijks één keer uitgezonden, net als hier. Maar daar hebben ze elk seizoen één of twee keer korte 'breaks' van zes weken geloof ik.
Na die laatste break [een maandje terug ofzo] zaten wij nog maar twee afleveringen achter de VS. Na de twee specials hier werd het dus vier weken, maar blijkbaar wilden ze toch wat meer speling
Waarom is The O.C. van de buis?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:37 schreef Hanneke1983 het volgende:
en wat is de reden m.b.t net 5???
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:38 schreef Piepje het volgende:
[..]
Het is nog niet bekend of en wanneer het vierde seizoen aangekocht zal worden.
De acteurs hebben in 2003 of 2004 toch echt getekend voor zes seizoenen, en de serie loopt goed, dus ik denk dat er wel meer komt na seizoen drie (die overigens gewoon halverwege de 20 episodes zal krijgen).quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:04 schreef Xurk het volgende:
Uhm, lol, de "laatste" afleveringen van seizoen 3?
We hebben pas de eerste 12 afleveringen gehad, dus het seizoen is volgens mij maar net op de helft!
En in Amerika is seizoen 4 er niet eens, dus vandaar dat het nog niet aangekocht is. Volgens mij bestaat er in de VS ook nog twijfel over of er uberhaupt een vierde seizoen komt, toch?
3x12 the sister actquote:Op zondag 5 maart 2006 11:39 schreef twentemeisje het volgende:
Wat was de laatste aflevering op Net5? Episode 11 van seizoen 3? Of toch 12?
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ik kreeg gister een reactie van Veronica na aanleiding van mijn vraag waarom the OC weer van de buis gehaald is:
[brief]
Hebben ze weer lekker gedaan zo midden in een seizoen.
ik heb die link naar die goedkopere ook al eens geplaatst, en met de box is niks mis. heb hem zelf ookquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:33 schreef Ericjuh het volgende:
kijk sinds een tijd the o.c. en ben nu van plan om seizoen 2 op dvd te kopen!
nu kijk ik bij www.cd-wow.nl en zie dat d'r 3 versies zijn van the o.c. seizoen 2:
1 tje van 60 euro
1 tje van 50 euro
en 1tje van 30 euro..
zit er verschil tussen deze dvd's? (naast regiocode?)
de linken:
http://www12.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=18368
http://www12.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=19501&subcat=region2
http://www12.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=262128
quote:Op zondag 23 april 2006 13:14 schreef Xurk het volgende:
Anyway, op Internet [TVGids.nl en Net5.nl] staat niets over die uitzending van vanmiddag, maar inderdaad wel op Net5 Teletekst. Er staat geen "h" bij, maar er is ook geen pagina met een samenvatting...
Ik ga wel kijken, ik zie Net5 er goed voor aan om zonder aankondigingen nieuwe afleveringen om half 3 zondagmiddag uit te gaan zenden
Ouwe. Ik weet ook niet wanneer er nieuwe komenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef somegirl het volgende:
waren er nieuwe afleveringen dan? Of gewoon ouwe?
http://www.samairearmstrong.net/wall.phpquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Volvoman het volgende:Dankje. Nu op zoek naar een mooie wallpaper
edit: Alleen maar kleine plaatjes, en geen mooie wallpapers.![]()
Dat zijn niet echt hele mooiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
http://www.samairearmstrong.net/wall.php
http://www.volumized.net/samaire-armstrong/quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt hele mooie![]()
Ik vind haar het mooist zoals ze nu is in de (herhaalde??) O.C van nederland.
Ze is nu zoo magerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:54 schreef Volvoman het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt hele mooie![]()
Ik vind haar het mooist zoals ze nu is in de (herhaalde??) O.C van nederland.
Ik heb seizoen 1 en 2 op dvd, dus die heb ik al heel vaak gezien. Seizoen 3 nog niet door dat vervelende Net5quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:54 schreef outcast_within het volgende:
is het nog steeds leuk?
59,99 bij play.com.. met nederlandse ondertiteling!quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
25 oktober komt de DVD box uit hier
Ja, ze zijn verder gegaan met de herhalingen van Veronica, 's avonds laat nu, al pik ik het altijd supertoevallig mee als ik in bed lig te zappen, zou niet weten welke zender of hoe laatquote:Op donderdag 28 september 2006 11:32 schreef somegirl het volgende:
ik hoorde ook ergens dat ze het nu dinsdag en donderdag nacht uitzenden?
Het wordt tijdquote:In Nederland start deze maand op Veronica het derde seizoen van de serie over rijke jongeren in Orange County in Californië.
'snachts geen afleveringen meer danquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:22 schreef Marvellous het volgende:
Vanaf morgen weer elke week te zien op Veronica om 18.00 uur.
Ze beginnen met aflevering 13 van seizoen 3: The Pot Stirrer.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |