jah daar ben ik dano ok wel weer benieuwd naarquote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef NiNi het volgende:
En wat wil die ene troela in de afkickklliniek..
Link?quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
Elke week verpesten ze het weer, ben al lang blij dat ik het sinds seizoen 1 al via internet volg.
Ik heb 307 al gezienquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef dr.dunno het volgende:
hoe lang blijven ze nog hangen op aflevering 6 van seizoen 3?ik zit al tijden te wachten op nieuwe afleveringen maar op de site van the o.c. zelf staat er ook niks over; is de serie gestopt ofzo?
quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef 2609 het volgende:
grrr wat een rotwijf zeg die uit die kliniek van kirsten
Volgens mij wil ze Sandy! Of hun huwelijk gewoon kapot maken.quote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij wil zij ook dat Kirsten weer aan de drank raakt; maar waarom snap ik nog niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zondag 18 december: The Perfect Storm
Ryan komt tot een beslissing die zijn leven zal veranderen. Sandy steunt hem hierbij. Marissa zoekt troost bij haar nieuwe vrienden sinds de crisis met Ryan. Summer en Seth zijn vastberaden achter het geheim tussen Taylor en Dean Hess te komen. Charlotte doet Julie een zeer aanlokkelijk voorstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |