ik vind het anders best een goede reden, laat ryan terug of anders gaat je cariere er aan. Dat ze Sandy bluft maakt het alleen maar cooler!quote:Op zondag 18 december 2005 16:58 schreef rena het volgende:
Ik vind dat Ryan wel erg makkelijk weer terugkomtEn dat hij weer naar Harbor mag klinkt mij allemaal een beetje te makkelijk, er gaat vast nog wel iets gebeuren
Maar voor de rest vond ik het een hele goede aflevering, en ik ben heel benieuwd naar dat gedoe tussen Charlotte en Julie.
Die ouwe was blutquote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef 2609 het volgende:
ik snap het niet he ik had toen een aflevering gemist en daarin werd het zeker duideliijk maar ik snap dus niet waarom julie geen geld heeft geerft van die auwe, hebben kirsten en sandy dat allemaal geerft ofzo? omdat sandy nu die newport group aan het verkopen is
owwww vandaarquote:
Ik merkte het. Ik zat al het laatste stuk van spiderman te kijken zodat ik het begin van the oc niet zou missen. Komt Smalville dan ineensquote:Op zondag 1 januari 2006 16:02 schreef Sannelie het volgende:
om 1700 he dit keer... kan net 5 het niet gewoon op 1 tijdstip laten staan.. heel irritant dit nl
Seth wil naar Brown, al wil Sandy dat hij naar Berkley gaat (net als hij)quote:Op zondag 8 januari 2006 17:59 schreef rena het volgende:
Ik had helaas de 1e 10 minuten of zo gemist, maar voor welke opleiding wil Seth zich inschrijven, weet iemand dat?
Ik vind het wel leuk dat Ryan en Marissa nu wat beter met hun problemen omgaan, en dat het niet gelijk uit gaat. En dat Ryan wat meer begripvol isIk vind het nu wel leuker weer worden.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef rena het volgende:
Straks weer om 17.05en vanaf morgen seizoen 1 op Veronica om 18.30 (rot tijd, dan zit ik altijd te eten
en ik heb seizoen 1 grotendeels nog niet gezien)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |