Volgende keer niet meer zo vroeg openen schat... Er zijn meer mensen die een kans willen op het openen van een topic...quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef MrObjective het volgende:
Wat zullen ze nu weer bedacht hebben?
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?quote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo vroeg openen schat... Er zijn meer mensen die een kans willen op het openen van een topic...
ze zijn nu nog blijquote:Op zondag 20 november 2005 17:25 schreef versabommie het volgende:
ze zijn goed fucked....een flinke berg aardappels, zakken vol!
stresssssssss aardappels hebben ze erbij, nog geen envelop!
Als die vingertjes er straks zo uit zien als bij die Duitser.quote:
Als het druk is zeker niet... Maar er was net vrijwel niemand hier, dus het duurde een minuut of vijf voor die laatste posts gezet waren...quote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?
nee joh, dit is beter dan wachtenquote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?
Navondquote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:navond samen.. net op tijd voor de weekopdracht zie ik...
Schillen, kreng!quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef bunnyma het volgende:
En Dido roept al dat zij zich echt kut voelt.
Ja dat idee had ik ook alquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop dat ze meer moeten doen dan alleen schillen.... Anders zijn ze zó klaar..
Bijna.quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Pinball het volgende:
Is de opdracht al mislukt?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Navond![]()
En leuk een aardappel opdracht![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Pinball het volgende:
Is de opdracht al mislukt?
ik geloof dat het 65 zakken waren.. ik heb geen idee hoeveel kilo er in een zak zit... maar dat "zo klaar" zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop dat ze meer moeten doen dan alleen schillen.... Anders zijn ze zó klaar..
Volgens mij zit er 25 kg in zo'n grote zak...quote:Op zondag 20 november 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof dat het 65 zakken waren.. ik heb geen idee hoeveel kilo er in een zak zit... maar dat "zo klaar" zal wel meevallen hoor
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het druk is zeker niet... Maar er was net vrijwel niemand hier, dus het duurde een minuut of vijf voor die laatste posts gezet waren...
quote:Op zondag 20 november 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
Roel snapt het weer niet. Hij sputtert alweer tegen.
"Hoezo, aardappelen schillen voor zieke kinderen? Daar hebben ze toch wel machines voor?"
quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja hij zal eens wat voor doen voor het algemeen belang en zieke kinderen in het bijzonder
![]()
*negeert post en maakt mentale notitie*quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Gezien het 'merk' (aviko) gok ik toch ook op frietjes hoor....
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Gezien het 'merk' (aviko) gok ik toch ook op frietjes hoor....
Klopt, maar ik denk dat het bij frietjes zal blijven.. Bij voorkeur van die 'mini-friet'...quote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....
Kreukelfrietquote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het bij frietjes zal blijven.. Bij voorkeur van die 'mini-friet'...
en ook nog afwegen in zakjes van 500 gramquote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....
Omdat wij ze niet hoeven te schillenquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef farceman het volgende:
Wordt gek van die positivo's , wat the fuck is er nu leuk aan aardappels schillen?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat wij ze niet hoeven te schillen![]()
En we zien ze eindelijk zwoegen voor de kost
Aardappels in Winnie the Pooh vormpjes snijen... met één hand...quote:Op zondag 20 november 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze er van die aardappelstempels van moeten maken en dan lekker crea-bea doen... Zal Roel leuk vinden
Stelletje watjes zijn t gewoon.quote:Op zondag 20 november 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
[..]jij bent wel erg optimistisch hoor..
Ik gok dat vanavond voor 23.00 uur Rob en Roel besluiten dat de opdracht niet haalbaar is
Of dat ze voor 50.000 groepseuro`s hetzelfde met haar haar moet doen, als ze met Menno deedquote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die krijgt een tondeuse voor de aardappelen.
Misschien hoeven ze niet allemaal a la BB Duitsland.quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef versabommie het volgende:
ze gaan werken zoals normale mensen werken, wekker, eruit werken lunch en theepauzes en naar huis enzo![]()
ze zijn fucked![]()
gaafquote:
Precies, wat een onzin.quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef Wup het volgende:
waarom kan je met een gekneusde enkel geen aardappelen schillen?
Ik zit mezelf ook behoorlijk te verbazen daarover.....quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
Ingrid is de eerste die ik een opdracht normaal hoor voorlezen
Zou ze dan ziektewet uitkering krijgen?quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef frizti het volgende:
Wat een gelul dat Naat geen aardappels hoeft te schillen, ze heeft toch niks aan de handen.
Nou aardappel schillen kan je ook zittend desnoods liggend doen en je been rechthoudenquote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef frizti het volgende:
Wat een gelul dat Naat geen aardappels hoeft te schillen, ze heeft toch niks aan de handen.
Normaal in een Haagse achterbuurt misschien.quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
Is dat Ingrid wel? Die zegt geen 3 zinnen zonder te stotteren!quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
inkoppertje: anders gebruiken ze die 10.000 euro van Roel maarquote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
10.000 euro voor het Ronald Mc Donaldhuis als ze het redden...
quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat Ingrid wel? Die zegt geen 3 zinnen zonder te stotteren!
Ja en anders moet Menno het maar ff doenquote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]![]()
Ik quote hem even, ik hoop dat ze dit ooit terugleest.
Heb je wel opgelet?quote:
nee ze vinden de werktijden juist wel okequote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
zijn ze nu echt aaqn het zeuren dat 8 uur werken per dag te lang is
Wat een aanstellers zegquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
zijn ze nu echt aaqn het zeuren dat 8 uur werken per dag te lang is
Nathalie is de nieuwe Tanjaquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef Wup het volgende:
[..]
nee ze vinden de werktijden juist wel oke
Nathalie denkt dat ze staand moeten schillen
Neeejquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet?
Ja ze moeten 1200 kilo aardappels schillen in 3 dagen tijd.
Voor deze gasten is alles te moeilijk.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Neeej
Was iets anders bezig, er bestaat nog een leven naast BB5
Maar coole opdracht. Niet te moelijk voor die gasten.![]()
![]()
zetmeel gaat bijten lijkt mequote:Op zondag 20 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
10 kilo per persoon, per uur... Dat moet best lukken...
Ik denk echter wel dat je handen behoorlijk pijn gaan doen na een paar uurtjes...
Aardappelenquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zetmeel gaat bijten lijkt me
Maar als ze een beetje moeite doen is deze opdracht zeker haalbaar
ik verheug me nu al op dat uiterst karige noodrantsoen
Ze moet rusten.quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef Zw0rld het volgende:
Zo'n naat kan best schillen
Dat doe je toch niet met je voeten
Je moet alleen uitkijken dat je niet in je vinger snijdquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zetmeel gaat bijten lijkt me
Maar als ze een beetje moeite doen is deze opdracht zeker haalbaar
ja dat klonk leuk, een half uur warm water per dag, dat wordt vechten in de badkamerquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
Het is wel een stevige meid.quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef versabommie het volgende:
afijn alle kerels 1 zak, ingrid twee zakken op d'r nek hahahhahaha
Dat gaat vást gebeuren denk ik zo....quote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet alleen uitkijken dat je niet in je vinger snijd![]()
Vergeet de aardappelpuree niet.quote:
Denk t ook.quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat vást gebeuren denk ik zo....
Okay Luciano... Die salade, het recept, naar mij mailen... NU...quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef luciano het volgende:
10 kilo schil je weg in 15 minuten als je het langzaam doet .
Ik schil namelijk als vrijgezel zijnde regelmatig een zak van 5 kilo in 1 keer ........ welke ik ook in 1 keer kook .
Eerste keer eet ik dan gekookte aardappelen / 2e keer eet ik gebakken aardappelen / de rest maak ik een grote pan salade van met van alles en nog wat er doorheen gepleurd ........
Eitje deze opdracht .........
dat water kan hij gewoon koken.....maar dat verzint hij vast zelf nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat klonk leuk, een half uur warm water per dag, dat wordt vechten in de badkamer
en Rob maar gillen dat dat water voor de afwas nodig is
Wel dun schillen dan he, geen bonken wegsnijden.quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef luciano het volgende:
10 kilo schil je weg in 15 minuten als je het langzaam doet .
Ik schil namelijk als vrijgezel zijnde regelmatig een zak van 5 kilo in 1 keer ........ welke ik ook in 1 keer kook .
Eerste keer eet ik dan gekookte aardappelen / 2e keer eet ik gebakken aardappelen / de rest maak ik een grote pan salade van met van alles en nog wat er doorheen gepleurd ........
Eitje deze opdracht .........
Ja ketel op t vuur en je heb ook heet waterquote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat water kan hij gewoon koken.....maar dat verzint hij vast zelf niet
Is dat hetzelfde mailadres waarnaar ik mijn piemel moest mailen om een unban te krijgen !!! ???quote:Op zondag 20 november 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay Luciano... Die salade, het recept, naar mij mailen... NU...![]()
die trekt je in bed helemaal uit mekaar!!!quote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Het is wel een stevige meid.
Dat moet ik toegeven.
Neuh, hetzelfde adres als waar je je piemel naartoe moest mailen omdat ik je punten had toegekend in de servivalgame...quote:Op zondag 20 november 2005 18:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde mailadres waarnaar ik mijn piemel moest mailen om een unban te krijgen !!! ???
![]()
![]()
![]()
nou precies, er had best een nachtploeg bij gekundquote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef frizti het volgende:
Het worden wel saaie streams, want die lamzakken gaan natuurlijk zometeen naar bed.
die komt er de laatste nacht echt wel hoorquote:Op zondag 20 november 2005 18:16 schreef Wup het volgende:
[..]
nou precies, er had best een nachtploeg bij gekund
5 kilo schillen in 15 minuten ( of korter ) , 15 minuten rust ( gein trappen ) , weer 15 minuten schillen voor de laatste 5 kilo , weer 15 minuten rust .......... levert echt geen kramp op hoor op deze manier .quote:Op zondag 20 november 2005 18:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Je gaat zeker kramp krijgen in je vingers/handen van zo'n aardappelschilmesje![]()
, 8 uur lang schillen.
Laat ze maar eens werken voor hun geld, goed gedaan BB![]()
Dan moet de arbodienst worden gebeld.quote:Op zondag 20 november 2005 18:15 schreef farceman het volgende:
Let op Dido wordt gewoon ziekl, die heft vanacht koudje opgelopen
Zet maar hier dat recept.quote:Op zondag 20 november 2005 18:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde mailadres waarnaar ik mijn piemel moest mailen om een unban te krijgen !!! ???
![]()
![]()
![]()
Ze móeten wel... Van BB moeten ze deze uren werken en dus niet méér....quote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
die komt er de laatste nacht echt wel hoor
je denkt toch niet serieus dat ze t binnen 3 werkdagen gaan redden he??
Wedje makenquote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef luciano het volgende:
[..]
5 kilo schillen in 15 minuten ( of korter ) , 15 minuten rust ( gein trappen ) , weer 15 minuten schillen voor de laatste 5 kilo , weer 15 minuten rust .......... levert echt geen kramp op hoor op deze manier .
haha, nou ik vind het op zich wel een leuke opdracht voor zequote:Op zondag 20 november 2005 18:17 schreef AnTjUh het volgende:
die komt er de laatste nacht echt wel hoor
je denkt toch niet serieus dat ze t binnen 3 werkdagen gaan redden he??
omdat Nathalie uitvalt kwam het niet meer uit, en waarschijnlijk hebben ze hem eruit gepikt omdat hij een vrijbrief voor de nominatiebank kreegquote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef versabommie het volgende:
Joost als enige drie keer....vaag?
Ach die paar dagen. Het wordt wel leuk overdag.quote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nou ik vind het op zich wel een leuke opdracht voor ze
maar het worden zulke saaie streams 's avonds
En overdag ook.quote:Op zondag 20 november 2005 18:19 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, nou ik vind het op zich wel een leuke opdracht voor ze
maar het worden zulke saaie streams 's avonds
Dat is juist degene die het kan verpesten. Geeft gauw op, doet vieze dingen met eten, kan geen half uur serieus bezig zijn, enz...quote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef versabommie het volgende:
Jaquote:Op zondag 20 november 2005 18:21 schreef ReneMid het volgende:
Zeker weten dat ze om snipperdagen gaan vragen.
Na die verhalen van Robquote:Op zondag 20 november 2005 18:30 schreef Pinball het volgende:
Smakelijk, iedereen die nog moet eten.
Lekker toch? Een verhaal over bloedspetters in het toilet terwijl ze zo gaan eten.quote:
van de Talpasite:quote:Op zondag 20 november 2005 18:18 schreef versabommie het volgende:
Door Big Brother vastgesteld zien de ploegen er verplicht zo uit:quote:Op zondag 20 november 2005 18:38 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb alleen nog niet meegekregen hoe de groepen ingedeeld zijn.
Weet iemand dat? Hebben ze de groepjes door elkaar gegooid?
Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 18:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Door Big Brother vastgesteld zien de ploegen er verplicht zo uit:
Maandag-ploeg: Chantal, Rob, Dido, Ingrid en Joost.
Dinsdag-ploeg: Roel, Lieske, Chantal, Joost en Ingrid.
Woensdag-ploeg: Rob, Joost, Roel, Lieske en Dido.
Bron: talpa
Hier speciaal voor jouw de hele opdracht:quote:Op zondag 20 november 2005 18:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Ik kom niet meer op server van Talpa. Misschien ben ik er wel gebanned.![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 18:11 schreef Pinball het volgende:
Ik heb een flashback.
[afbeelding]
Misschien had cuall een voorspellende blik.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef frizti het volgende:
Met dank aan Muerte voor de caps:
[afbeelding]
Leuk gedaan!quote:Op zondag 20 november 2005 18:49 schreef frizti het volgende:
Met dank aan Muerte voor de caps:
[afbeelding]
Hardstikke bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jouw de hele opdracht:
Beste Bewoners,
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.quote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt.![]()
BB weet deze groep goed in te schatten. Ze beschrijven werkelijk alles.![]()
Als ik zie wat ze moeten missen als ze de opdracht niet halen dan hoop ik echt dat ze hem niet halen.
![]()
Hij vergeet onder z'n kloon te postenquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef Wup het volgende:
scanman van slag:)
Het mooie van deze opdracht is weer de 2 groepen die gecreeerd worden.. Genoeg roddelkansen dusquote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geweldige opdracht weer.
Ik blijf me dan ook wekelijks verbazen dat mensen hier roepen dat het saai is en tijd voor een nieuwe weekopdracht. De weekopdrachten zijn vaak nog veel saaier, dus om je daar nou op de verheugen....
Je bent het niet met jezelf eens?quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.
Het moest een keer misgaan.quote:Op zondag 20 november 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij vergeet onder z'n kloon te posten
quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik zie het nu pasquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je bent het niet met jezelf eens?![]()
Dat is zeker goed. Vond ik met dat racen ook al, goeie zaak om die vrouwen eens bij elkaar te zetten. Dat de echte bitchfight uitbleef was jammer, maar het was iig een goede poging.quote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het mooie van deze opdracht is weer de 2 groepen die gecreeerd worden.. Genoeg roddelkansen dus
En daarbij: ik vind het wel grappig om ze voor de afwisseling eens te zien werken
Ik ga voortaan opletten wie het meest reageert op Scan. Dan is dat zijn kloon.quote:Op zondag 20 november 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij vergeet onder z'n kloon te posten
Gelukkig stond die knipoog erachter. Denk je dat ik met zoveel posts ook nog tijd heb om te posten met een kloon?quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ga voortaan opletten wie het meest reageert op Scan. Dan is dat zijn kloon.![]()
Het was een reactie op jou en is inmiddels hersteld.quote:Op zondag 20 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat is dit nu???
Praat je in jezelf![]()
Beetje pesten mag wel, nietwaar?quote:Op zondag 20 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog erachter. Denk je dat ik met zoveel posts ook nog tijd heb om te posten met een kloon?
Ik denk opzet, want ze switchen zelfs van camera'sen zoomen in.quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
De regie slaapt alweer? Of is het inderdaad met opzet de laatste dagen.
Misschien hebben er toch mensen met 'ongecensureerde' versatel streams geklaagd.quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Dat laatste, de camera bewoog duidelijk netjes mee met Didoquote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef remlof het volgende:
gaat roel nu aan BB vragen of ie een joint mag roken_O-
Ssttttttt, anders stuurt hij zijn broers op ons afquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
Zou Roel weten dat iedereen op Fok al meer van Dido heeft gezien dan hij ooit zal zien.
laat BB maar een waterpijp geven, dan kunnen we misschien nog lachenquote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Analyse van Nathalie: je kan het proberen, wie niet waagt, die niet wint
Wat voor maatje zou Dido hebbenquote:
Geweldig..........quote:Op zondag 20 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iedereen intussen dit lied al gehoord trouwens:
http://gamick.com/bblied.mp3![]()
![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef farceman het volgende:
Raar op de talpa site staat dat naat en dido niet met roel willen meeblowen , terwijl ze aangeven dit wel te willen doen
Dido voelt zichzelf niet lekker en dan moet Roel natuurlijk ook mee naar bedquote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen is de eerste ploeg aan de beurt voor de weekopdracht, daar zitten Roel en Dido niet bij, snap niet dat ze zo vroeg gaan slapen
Dido wel dacht ik en ze zit weer eens in 1 of andere menstruele (post of pre) periodequote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen is de eerste ploeg aan de beurt voor de weekopdracht, daar zitten Roel en Dido niet bij, snap niet dat ze zo vroeg gaan slapen
Ik heb nu al medelijden met de mensen "achter het glas".quote:Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef frizti het volgende:
Met de nieuwe weekopdracht zullen we nog wel meer van deze saaie avonden gaan krijgen.
't Is wel in mega-slowmotion overigens...quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef farceman het volgende:
Roel laat zijn handje weer werken..
Dat is erg vroegquote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou mensen, Ik kruip maar eens vroeg onder de wol....
Kan het je niet kwalijk nemen. Als je moet wachten op actie in het huis ben je nog wel even onderwegquote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou mensen, Ik kruip maar eens vroeg onder de wol....
De enigste aktie de komende week is een exit donderdag.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef MamBoo het volgende:
[..]
Kan het je niet kwalijk nemen. Als je moet wachten op actie in het huis ben je nog wel even onderweg![]()
![]()
Ik denk dat de cameramensen gewoon te duf en slaperig zijn om weg te zappenquote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, als ik zo het tietuhtopic bekijk, zijn ze opeens soepeler geworden? Is dat in de hoop op kijkcijfers?
Hoiquote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Ben er maar heel even. Heeft Ingrid nou al met Tafkar gesproken? Zie er niks over staan in de streamverslagan.
Hmmm, jammer!quote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Bij mijn weten heeft ze niet met Rob gesproken dacht ik
Ik zie je morgen wel weer want dan ben ik ws. al wegquote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, jammer!
Ben over een uurtje terug!
Laters
Misschien hopen ze op meer versatel leden of meer mensen naar de streams te lokken. Op tv zullen deze topless beelden niet te zien zijn denk ik.quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, als ik zo het tietuhtopic bekijk, zijn ze opeens soepeler geworden? Is dat in de hoop op kijkcijfers?
De nederlandse BB is erg preuts als ze je het vergelijkt met andere landen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien hopen ze op meer versatel leden of meer mensen naar de streams te lokken. Op tv zullen deze topless beelden niet te zien zijn denk ik.
Ja, die zijn heel langzaam hun graf aan het graven.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef melke het volgende:
Liggen Roel en Dido nu alweer in bed? Jeez.. Die horen er ook lekker bij he
Ja, die lagen voor 8 uur al op bed.quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef melke het volgende:
Liggen Roel en Dido nu alweer in bed? Jeez.. Die horen er ook lekker bij he
Morgen om 07:30quote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Wickedangel het volgende:
Ik had verwacht dat ze al lamme handen zouden hebben van het aardappelen schillen![]()
Wanneer gaat dat beginnen?
In het huis wel dan?quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel langzaam hun graf aan het graven.
Het kleven tussen die twee wordt in en buitenhuis niet gewaardeerd
Okeequote:
Lieve Regenworm, ik had natuurlijk naar de Talpa-site of naar de streamverslagen kunnen gaan, maar daar was ik te besodemieterd voor. Ik wilde het gewoon in verkorte vorm horen, dat scheelt weer werk. Liefs, Wickedangel.quote:
Wat is er nou zo slecht met praten met je medebewoners? Volgens mij weet ze geen eens dat Nathalie haar genomineerd heeft. Daarbij slapen Roel, Rob en Dido al en de rest zit al te badderen. Moet ze dan demonstratief in de keuken gaan zitten ofzo? Beetje rare opmerkingquote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef versabommie het volgende:
ok, met de kans dat de obsessieve lieske-aanhangers me willen lynchen moet ik het toch ff kwijt. Lieske zit WEER met nathalie te beppen. Het moet nu zelfs jullie opvallen dat Lieske dus wel degelijk met het spelletje bezig is en volgens mij meer dan wij beseffen. Wij denken dat dat het een ietwat dom blond schaapje is, maar het is misschien wel eens de grote boze wolf!
Dan sla je toch wat alinea's overquote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lieve Regenworm, ik had natuurlijk naar de Talpa-site of naar de streamverslagen kunnen gaan, maar daar was ik te besodemieterd voor. Ik wilde het gewoon in verkorte vorm horen, dat scheelt weer werk. Liefs, Wickedangel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |