quote:Op zondag 20 november 2005 19:49 schreef farceman het volgende:
Raar op de talpa site staat dat naat en dido niet met roel willen meeblowen , terwijl ze aangeven dit wel te willen doen
Dido voelt zichzelf niet lekker en dan moet Roel natuurlijk ook mee naar bedquote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen is de eerste ploeg aan de beurt voor de weekopdracht, daar zitten Roel en Dido niet bij, snap niet dat ze zo vroeg gaan slapen
Dido wel dacht ik en ze zit weer eens in 1 of andere menstruele (post of pre) periodequote:Op zondag 20 november 2005 20:00 schreef BONG4002 het volgende:
Morgen is de eerste ploeg aan de beurt voor de weekopdracht, daar zitten Roel en Dido niet bij, snap niet dat ze zo vroeg gaan slapen
Ik heb nu al medelijden met de mensen "achter het glas".quote:Op zondag 20 november 2005 20:06 schreef frizti het volgende:
Met de nieuwe weekopdracht zullen we nog wel meer van deze saaie avonden gaan krijgen.
't Is wel in mega-slowmotion overigens...quote:Op zondag 20 november 2005 20:10 schreef farceman het volgende:
Roel laat zijn handje weer werken..
Dat is erg vroegquote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou mensen, Ik kruip maar eens vroeg onder de wol....
Kan het je niet kwalijk nemen. Als je moet wachten op actie in het huis ben je nog wel even onderwegquote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou mensen, Ik kruip maar eens vroeg onder de wol....
De enigste aktie de komende week is een exit donderdag.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef MamBoo het volgende:
[..]
Kan het je niet kwalijk nemen. Als je moet wachten op actie in het huis ben je nog wel even onderweg![]()
![]()
Ik denk dat de cameramensen gewoon te duf en slaperig zijn om weg te zappenquote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Dagonet het volgende:
Zeg, als ik zo het tietuhtopic bekijk, zijn ze opeens soepeler geworden? Is dat in de hoop op kijkcijfers?
Hoiquote:Op zondag 20 november 2005 20:24 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Ben er maar heel even. Heeft Ingrid nou al met Tafkar gesproken? Zie er niks over staan in de streamverslagan.
Hmmm, jammer!quote:Op zondag 20 november 2005 20:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Bij mijn weten heeft ze niet met Rob gesproken dacht ik
Ik zie je morgen wel weer want dan ben ik ws. al wegquote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, jammer!
Ben over een uurtje terug!
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |