Hardstikke bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 18:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jouw de hele opdracht:
Beste Bewoners,
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.quote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hardstikke bedankt.![]()
BB weet deze groep goed in te schatten. Ze beschrijven werkelijk alles.![]()
Als ik zie wat ze moeten missen als ze de opdracht niet halen dan hoop ik echt dat ze hem niet halen.
![]()
Hij vergeet onder z'n kloon te postenquote:Op zondag 20 november 2005 18:56 schreef Wup het volgende:
scanman van slag:)
Het mooie van deze opdracht is weer de 2 groepen die gecreeerd worden.. Genoeg roddelkansen dusquote:Op zondag 20 november 2005 18:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geweldige opdracht weer.
Ik blijf me dan ook wekelijks verbazen dat mensen hier roepen dat het saai is en tijd voor een nieuwe weekopdracht. De weekopdrachten zijn vaak nog veel saaier, dus om je daar nou op de verheugen....
Je bent het niet met jezelf eens?quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.
Het moest een keer misgaan.quote:Op zondag 20 november 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij vergeet onder z'n kloon te posten
quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wel, want een week zonder drank is helemaal een teken dat het zeer saai gaat worden.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ik zie het nu pasquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je bent het niet met jezelf eens?![]()
Dat is zeker goed. Vond ik met dat racen ook al, goeie zaak om die vrouwen eens bij elkaar te zetten. Dat de echte bitchfight uitbleef was jammer, maar het was iig een goede poging.quote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
Het mooie van deze opdracht is weer de 2 groepen die gecreeerd worden.. Genoeg roddelkansen dus
En daarbij: ik vind het wel grappig om ze voor de afwisseling eens te zien werken
Ik ga voortaan opletten wie het meest reageert op Scan. Dan is dat zijn kloon.quote:Op zondag 20 november 2005 18:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij vergeet onder z'n kloon te posten
Gelukkig stond die knipoog erachter. Denk je dat ik met zoveel posts ook nog tijd heb om te posten met een kloon?quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ga voortaan opletten wie het meest reageert op Scan. Dan is dat zijn kloon.![]()
Het was een reactie op jou en is inmiddels hersteld.quote:Op zondag 20 november 2005 19:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat is dit nu???
Praat je in jezelf![]()
Beetje pesten mag wel, nietwaar?quote:Op zondag 20 november 2005 19:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig stond die knipoog erachter. Denk je dat ik met zoveel posts ook nog tijd heb om te posten met een kloon?
Ik denk opzet, want ze switchen zelfs van camera'sen zoomen in.quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
De regie slaapt alweer? Of is het inderdaad met opzet de laatste dagen.
Misschien hebben er toch mensen met 'ongecensureerde' versatel streams geklaagd.quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Dat laatste, de camera bewoog duidelijk netjes mee met Didoquote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef remlof het volgende:
gaat roel nu aan BB vragen of ie een joint mag roken_O-
Ssttttttt, anders stuurt hij zijn broers op ons afquote:Op zondag 20 november 2005 19:29 schreef Pinball het volgende:
Zou Roel weten dat iedereen op Fok al meer van Dido heeft gezien dan hij ooit zal zien.
laat BB maar een waterpijp geven, dan kunnen we misschien nog lachenquote:Op zondag 20 november 2005 19:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Analyse van Nathalie: je kan het proberen, wie niet waagt, die niet wint
Wat voor maatje zou Dido hebbenquote:
Geweldig..........quote:Op zondag 20 november 2005 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iedereen intussen dit lied al gehoord trouwens:
http://gamick.com/bblied.mp3![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |