Volgende keer niet meer zo vroeg openen schat... Er zijn meer mensen die een kans willen op het openen van een topic...quote:Op zondag 20 november 2005 17:14 schreef MrObjective het volgende:
Wat zullen ze nu weer bedacht hebben?
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?quote:Op zondag 20 november 2005 17:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo vroeg openen schat... Er zijn meer mensen die een kans willen op het openen van een topic...
ze zijn nu nog blijquote:Op zondag 20 november 2005 17:25 schreef versabommie het volgende:
ze zijn goed fucked....een flinke berg aardappels, zakken vol!
stresssssssss aardappels hebben ze erbij, nog geen envelop!
Als die vingertjes er straks zo uit zien als bij die Duitser.quote:
Als het druk is zeker niet... Maar er was net vrijwel niemand hier, dus het duurde een minuut of vijf voor die laatste posts gezet waren...quote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?
nee joh, dit is beter dan wachtenquote:Op zondag 20 november 2005 17:27 schreef MrObjective het volgende:
Die vorige stond al op 297... Is toch niet vroeg?
Navondquote:Op zondag 20 november 2005 17:28 schreef teamlead het volgende:navond samen.. net op tijd voor de weekopdracht zie ik...
Schillen, kreng!quote:Op zondag 20 november 2005 17:31 schreef bunnyma het volgende:
En Dido roept al dat zij zich echt kut voelt.
Ja dat idee had ik ook alquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop dat ze meer moeten doen dan alleen schillen.... Anders zijn ze zó klaar..
Bijna.quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Pinball het volgende:
Is de opdracht al mislukt?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Navond![]()
En leuk een aardappel opdracht![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef Pinball het volgende:
Is de opdracht al mislukt?
ik geloof dat het 65 zakken waren.. ik heb geen idee hoeveel kilo er in een zak zit... maar dat "zo klaar" zal wel meevallen hoorquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop dat ze meer moeten doen dan alleen schillen.... Anders zijn ze zó klaar..
Volgens mij zit er 25 kg in zo'n grote zak...quote:Op zondag 20 november 2005 17:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik geloof dat het 65 zakken waren.. ik heb geen idee hoeveel kilo er in een zak zit... maar dat "zo klaar" zal wel meevallen hoor
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het druk is zeker niet... Maar er was net vrijwel niemand hier, dus het duurde een minuut of vijf voor die laatste posts gezet waren...
quote:Op zondag 20 november 2005 17:30 schreef bunnyma het volgende:
Roel snapt het weer niet. Hij sputtert alweer tegen.
"Hoezo, aardappelen schillen voor zieke kinderen? Daar hebben ze toch wel machines voor?"
quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef cuall het volgende:
[..]
ja hij zal eens wat voor doen voor het algemeen belang en zieke kinderen in het bijzonder
![]()
*negeert post en maakt mentale notitie*quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Gezien het 'merk' (aviko) gok ik toch ook op frietjes hoor....
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....quote:Op zondag 20 november 2005 17:37 schreef flugeltje het volgende:
Gezien het 'merk' (aviko) gok ik toch ook op frietjes hoor....
Klopt, maar ik denk dat het bij frietjes zal blijven.. Bij voorkeur van die 'mini-friet'...quote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....
Kreukelfrietquote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het bij frietjes zal blijven.. Bij voorkeur van die 'mini-friet'...
en ook nog afwegen in zakjes van 500 gramquote:Op zondag 20 november 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of blokjes, of schijfjes, of partjes... Moet je eens in de vitrine in je lokale supermarkt kijken hoeveel soorten ze wel niet hebben van Aviko....
Omdat wij ze niet hoeven te schillenquote:Op zondag 20 november 2005 17:32 schreef farceman het volgende:
Wordt gek van die positivo's , wat the fuck is er nu leuk aan aardappels schillen?
quote:Op zondag 20 november 2005 17:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat wij ze niet hoeven te schillen![]()
En we zien ze eindelijk zwoegen voor de kost
Aardappels in Winnie the Pooh vormpjes snijen... met één hand...quote:Op zondag 20 november 2005 17:43 schreef flugeltje het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze er van die aardappelstempels van moeten maken en dan lekker crea-bea doen... Zal Roel leuk vinden
Stelletje watjes zijn t gewoon.quote:Op zondag 20 november 2005 17:44 schreef teamlead het volgende:
[..]jij bent wel erg optimistisch hoor..
Ik gok dat vanavond voor 23.00 uur Rob en Roel besluiten dat de opdracht niet haalbaar is
Of dat ze voor 50.000 groepseuro`s hetzelfde met haar haar moet doen, als ze met Menno deedquote:Op zondag 20 november 2005 17:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Die krijgt een tondeuse voor de aardappelen.
Misschien hoeven ze niet allemaal a la BB Duitsland.quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef versabommie het volgende:
ze gaan werken zoals normale mensen werken, wekker, eruit werken lunch en theepauzes en naar huis enzo![]()
ze zijn fucked![]()
gaafquote:
Precies, wat een onzin.quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef Wup het volgende:
waarom kan je met een gekneusde enkel geen aardappelen schillen?
Ik zit mezelf ook behoorlijk te verbazen daarover.....quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
Ingrid is de eerste die ik een opdracht normaal hoor voorlezen
Zou ze dan ziektewet uitkering krijgen?quote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef frizti het volgende:
Wat een gelul dat Naat geen aardappels hoeft te schillen, ze heeft toch niks aan de handen.
Nou aardappel schillen kan je ook zittend desnoods liggend doen en je been rechthoudenquote:Op zondag 20 november 2005 17:55 schreef frizti het volgende:
Wat een gelul dat Naat geen aardappels hoeft te schillen, ze heeft toch niks aan de handen.
Normaal in een Haagse achterbuurt misschien.quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
Is dat Ingrid wel? Die zegt geen 3 zinnen zonder te stotteren!quote:Op zondag 20 november 2005 17:56 schreef Wup het volgende:
inkoppertje: anders gebruiken ze die 10.000 euro van Roel maarquote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
10.000 euro voor het Ronald Mc Donaldhuis als ze het redden...
quote:Op zondag 20 november 2005 17:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Is dat Ingrid wel? Die zegt geen 3 zinnen zonder te stotteren!
Ja en anders moet Menno het maar ff doenquote:Op zondag 20 november 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]![]()
Ik quote hem even, ik hoop dat ze dit ooit terugleest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |