Heb je wel opgelet?quote:
nee ze vinden de werktijden juist wel okequote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
zijn ze nu echt aaqn het zeuren dat 8 uur werken per dag te lang is
Wat een aanstellers zegquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef teamlead het volgende:
zijn ze nu echt aaqn het zeuren dat 8 uur werken per dag te lang is
Nathalie is de nieuwe Tanjaquote:Op zondag 20 november 2005 18:02 schreef Wup het volgende:
[..]
nee ze vinden de werktijden juist wel oke
Nathalie denkt dat ze staand moeten schillen
Neeejquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb je wel opgelet?
Ja ze moeten 1200 kilo aardappels schillen in 3 dagen tijd.
Voor deze gasten is alles te moeilijk.quote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Neeej
Was iets anders bezig, er bestaat nog een leven naast BB5
Maar coole opdracht. Niet te moelijk voor die gasten.![]()
![]()
zetmeel gaat bijten lijkt mequote:Op zondag 20 november 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
10 kilo per persoon, per uur... Dat moet best lukken...
Ik denk echter wel dat je handen behoorlijk pijn gaan doen na een paar uurtjes...
Aardappelenquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zetmeel gaat bijten lijkt me
Maar als ze een beetje moeite doen is deze opdracht zeker haalbaar
ik verheug me nu al op dat uiterst karige noodrantsoen
Ze moet rusten.quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef Zw0rld het volgende:
Zo'n naat kan best schillen
Dat doe je toch niet met je voeten
Je moet alleen uitkijken dat je niet in je vinger snijdquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
zetmeel gaat bijten lijkt me
Maar als ze een beetje moeite doen is deze opdracht zeker haalbaar
ja dat klonk leuk, een half uur warm water per dag, dat wordt vechten in de badkamerquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef teamlead het volgende:
Het is wel een stevige meid.quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef versabommie het volgende:
afijn alle kerels 1 zak, ingrid twee zakken op d'r nek hahahhahaha
Dat gaat vást gebeuren denk ik zo....quote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je moet alleen uitkijken dat je niet in je vinger snijd![]()
Vergeet de aardappelpuree niet.quote:
Denk t ook.quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat gaat vást gebeuren denk ik zo....
Okay Luciano... Die salade, het recept, naar mij mailen... NU...quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef luciano het volgende:
10 kilo schil je weg in 15 minuten als je het langzaam doet .
Ik schil namelijk als vrijgezel zijnde regelmatig een zak van 5 kilo in 1 keer ........ welke ik ook in 1 keer kook .
Eerste keer eet ik dan gekookte aardappelen / 2e keer eet ik gebakken aardappelen / de rest maak ik een grote pan salade van met van alles en nog wat er doorheen gepleurd ........
Eitje deze opdracht .........
dat water kan hij gewoon koken.....maar dat verzint hij vast zelf nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat klonk leuk, een half uur warm water per dag, dat wordt vechten in de badkamer
en Rob maar gillen dat dat water voor de afwas nodig is
Wel dun schillen dan he, geen bonken wegsnijden.quote:Op zondag 20 november 2005 18:08 schreef luciano het volgende:
10 kilo schil je weg in 15 minuten als je het langzaam doet .
Ik schil namelijk als vrijgezel zijnde regelmatig een zak van 5 kilo in 1 keer ........ welke ik ook in 1 keer kook .
Eerste keer eet ik dan gekookte aardappelen / 2e keer eet ik gebakken aardappelen / de rest maak ik een grote pan salade van met van alles en nog wat er doorheen gepleurd ........
Eitje deze opdracht .........
Ja ketel op t vuur en je heb ook heet waterquote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat water kan hij gewoon koken.....maar dat verzint hij vast zelf niet
Is dat hetzelfde mailadres waarnaar ik mijn piemel moest mailen om een unban te krijgen !!! ???quote:Op zondag 20 november 2005 18:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay Luciano... Die salade, het recept, naar mij mailen... NU...![]()
die trekt je in bed helemaal uit mekaar!!!quote:Op zondag 20 november 2005 18:07 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Het is wel een stevige meid.
Dat moet ik toegeven.
Neuh, hetzelfde adres als waar je je piemel naartoe moest mailen omdat ik je punten had toegekend in de servivalgame...quote:Op zondag 20 november 2005 18:11 schreef luciano het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde mailadres waarnaar ik mijn piemel moest mailen om een unban te krijgen !!! ???
![]()
![]()
![]()
nou precies, er had best een nachtploeg bij gekundquote:Op zondag 20 november 2005 18:10 schreef frizti het volgende:
Het worden wel saaie streams, want die lamzakken gaan natuurlijk zometeen naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |