Ik ben iig 2de, wie de reis heeft gewonnen horen we morgenquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:46 schreef jessie het volgende:
Hoeveelste ben je nou geworden Mous en wat krijg je?
Een ehhh blauwen leeuwenpak
hier exact hetzelfde gekocht, dat lint geval de avond ervoor getest, deed het prima, smorgens alicia enthousiast en als je hem heeeeeel stil hield deed hij een zacht geluidje geven, maar zodra er mee gezwaaid werd vergeet het maar niks, nakkes, nada. Hem geruild bij de zwarte piet in een nieuwe en exact het zelfde verhaal, heb hem dus maar sneakie weggemoffeldquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:48 schreef jessie het volgende:
O en ik heb spijt van een schoenkadootje hierEen roze telefoontje van de zeeman. Had ikd e batterijen er maar niet ing edaan. Hij doet ook liedjes. Steeds t zelfde wijsje en dan keihard. En Jans vind t prachtig
Bo had een ding met een lintje eraan waar je mee kan zwaaien (jeugdsentiment) Maar t moderne eraan is dat hier ook weer lichtjes en muziek in zittenMaar t muziekje doet t nu al niet goed meer
Dat is dan weer een voordeel aan die 1 euro dignen van de zeeman
Jessie: www.paskamer.postbank.nlquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:52 schreef jessie het volgende:
Op de postbanksite zie ik er niks over. Ook niet over t aanvragen van die dingen.
ach die dingen van de zeeman vreten batterijen doorgaans, dus nog ffies doorbijten en dan is het weer over...quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:07 schreef jessie het volgende:
O ik heb niet de pluche ik heb de "moderne" Daar staat ook music op zag in nu. Ik had t kunnen weten dus
Ah, die rotrups hebben wij ook (ook met de geboorte gekregen), en hij doet het nog steedsquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:13 schreef m@x het volgende:
Speelgoed met baterijen is vreselijk. Kai heeft met zijn geboorte zo'n V-tech rups gekregen. Ik dacht dat hij erg was toen hij het nog gewoon deed, maar nu de baterijen bijna op zijn is het helemaal een drama. Alles klinkt supervals en traahaag.
is wel mode hier om mensen eng te noemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:58 schreef Sugar het volgende:
Daniman is eng.![]()
Bix is knap.![]()
En TearSong duimde vooral.![]()
![]()
Oh ja? Cool.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
is wel mode hier om mensen eng te noemen
Lady-wrb, wat is je probleem nu? Je las heus wel dat dat coole een grapje was, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het eng dat jij dat cool vind
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef TearSong het volgende:
Oh jee de meeste foto's liggen nog steeds bij mijn ouders eigenlijk. En op schoolbank was ook al niks te vinden!
Ik heb alleen deze 2 online staan (n.a.v. een topic over jeugdfoto's met je eerste dier):
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar eens bij m'n ouders kijken want ik heb me een party afgrijselijke foto's. Inderdaad, met permanentje (12 jaar) en kuifje (13 jaar), en toen daarna meer richting grunge dus toen moest het allemaal lang en onverzorgd. Blond ben ik nooit geweest
ja nog 2 pasfoto's gevonden en een heel oudje als peutertjequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef Ladybos het volgende:
wat leuk die kinderfoto's. Zie zomaar Piet voorbij komen, en Morris, en Alicia. Maar dan in een jaren 70 80 versie
Ja, die suède rokjes, gemaakt van banen suède en ze sloten met drukkersquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef snoopy het volgende:
2 jaar! Toen kon ik me nog een blote buik permiteren.
[afbeelding]
[afbeelding]
met hippe suede pet en rok![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |