Nee, Christans ogen zijn ronder, zoals de mijnequote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef moussy het volgende:
Christan heeft volgens mij wel de vorm van de ogen van Qltel
Zie maar dat het je lukt. Hij heeft twee broers en ze hebben alledrie een baardquote:Op maandag 21 november 2005 14:07 schreef jessie het volgende:
Qltel moet zijn baard er maar snel af gaan halen vind ik!!!!
Ik weet het nietquote:Op maandag 21 november 2005 14:12 schreef jessie het volgende:
Dat meen je niet Rewimo. Wat een stel eigenwijze!!!
Zonder lijkt mij echt 10 keer leuker staan.
ieeeeeeksquote:Op maandag 21 november 2005 14:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik weet het nietTegenwoordig is de baard wel lekker kort en de haren ook. Voorheen had ie zijn haar langer en dan maar achterover plakken met gel
Jij bent best wel veranderdquote:Op maandag 21 november 2005 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
[[url=http://x12.putfile.com/11/32407481415-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
hier niet.... ik verfoei die dingenquote:Op maandag 21 november 2005 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is trouwens besmettelijk geloof ik... Christan heeft ook veel ruitjesbloezen
ik herinner met een jurk met een effen lijfje een een geruite geplooide rok eraan en daarop zo'n geruite stropdas.quote:Op maandag 21 november 2005 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hier niet.... ik verfoei die dingen
quote:Op maandag 21 november 2005 20:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Woehoeoeoeoeoei Marnix heeft de evenwichtsbalk gewonnen!
Favorieten heb ik niet echt dit keer, maar zolang Ernst-Paulquote:
Hahaha leuk!quote:Op maandag 21 november 2005 21:04 schreef snoopy het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een Tupperwareparty![]()
![]()
![]()
idd zo een heb ik er ook...quote:Op maandag 21 november 2005 22:14 schreef jessie het volgende:
Ladybos volgens mij veranderen die klassefoto's nooit met 2 van die liggende vooropJe bent wel lief hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |