En dan waarschijnlijk met zo'n pastelkleurige riem eromquote:Op maandag 21 november 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
O Ireth die bovenste foto ook lekker je trui IN je broek
Nee het was een broek met tunnekoordjes! Dus hij was gestrikt met een dubbele knoopquote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En dan waarschijnlijk met zo'n pastelkleurige riem erom
En iedereen maar volhouden dat ie op Frank lijkt...quote:
Gebreide truien-periodequote:Op maandag 21 november 2005 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee handige tip, Ireth! Ik heb er ook 2 gevonden daar.
Derde klas lagere school, achterste rij, helemaal links:
[afbeelding]
Vierde klas lagere school, achterste rij, 3e van links:
[afbeelding]
quote:Uitgegeven: 21 november 2005 13:52
HAARLEM - De toevalligheden stapelen zich op rond de geboorte van twee baby's met precies dezelfde naam: Sofie Bijster. De kinderen zijn donderdag geboren in het Haarlemse Kennemer Gasthuis, zo werd maandag bekend. Hun vaders hebben dezelfde naam, Dennis Bijster, en deden op precies hetzelfde moment aangifte bij de gemeente Haarlem.
Dennis Bijster uit Haarlem en Dennis Bijster uit Spaarndam wisten van het bestaan van hun naamgenoot, maar niet dat hun vrouwen allebei zwanger waren. Beide vrouwen waren twee weken over tijd toen ze hun kindje kregen, vertelde moeder Marieta Bijster uit Spaarndam maandag.
In het Kennemer Gasthuis ontstond volgens haar enige verwarring onder het personeel na de geboorte van de tweede baby Sofie Bijster. De computer haalde in eerste instantie de gegevens van beide baby's door elkaar vanwege dezelfde naam van hun vaders.
Ik ook niet. Zit een baard voor tegenwoordig en ik heb hem nooit zonder gezienquote:Op maandag 21 november 2005 14:04 schreef _evenstar_ het volgende:
daar haal ik qltel helemaal niet uit hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |