is wel mode hier om mensen eng te noemenquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:58 schreef Sugar het volgende:
Daniman is eng.![]()
Bix is knap.![]()
En TearSong duimde vooral.![]()
![]()
Oh ja? Cool.quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
is wel mode hier om mensen eng te noemen
Lady-wrb, wat is je probleem nu? Je las heus wel dat dat coole een grapje was, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind het eng dat jij dat cool vind
quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:04 schreef TearSong het volgende:
Oh jee de meeste foto's liggen nog steeds bij mijn ouders eigenlijk. En op schoolbank was ook al niks te vinden!
Ik heb alleen deze 2 online staan (n.a.v. een topic over jeugdfoto's met je eerste dier):
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch maar eens bij m'n ouders kijken want ik heb me een party afgrijselijke foto's. Inderdaad, met permanentje (12 jaar) en kuifje (13 jaar), en toen daarna meer richting grunge dus toen moest het allemaal lang en onverzorgd. Blond ben ik nooit geweest
ja nog 2 pasfoto's gevonden en een heel oudje als peutertjequote:Op dinsdag 22 november 2005 10:12 schreef Ladybos het volgende:
wat leuk die kinderfoto's. Zie zomaar Piet voorbij komen, en Morris, en Alicia. Maar dan in een jaren 70 80 versie
Ja, die suède rokjes, gemaakt van banen suède en ze sloten met drukkersquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:45 schreef snoopy het volgende:
2 jaar! Toen kon ik me nog een blote buik permiteren.
[afbeelding]
[afbeelding]
met hippe suede pet en rok![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |